MuscleMeat

Before and after

Bezoekers in dit topic

Gast 171664

Cool Novice
Lid geworden
6 nov 2021
Berichten
172
Waardering
716
Hee allemaal,

Ik ben nieuw hier en hoop wat meer kennis op te doen😊

Ik doe dit nog niet lang, ik begonnen in april 2020 na de geboorte van mijn zoontje. Maar ik ben nu al stiekem trots op wat ik heb bereikt. Ik ben 30 kilo afgevallen en hierna ben ik serieus aan de slag gegaan.
 

Bijlagen

  • CollageMaker_20211106_212803064.jpg
    CollageMaker_20211106_212803064.jpg
    179,3 KB · Weergaven: 1.076
Hee allemaal,

Ik ben nieuw hier en hoop wat meer kennis op te doen😊

Ik doe dit nog niet lang, ik begonnen in april 2020 na de geboorte van mijn zoontje. Maar ik ben nu al stiekem trots op wat ik heb bereikt. Ik ben 30 kilo afgevallen en hierna ben ik serieus aan de slag gegaan.
Amai wat een vooruitgang wel. En je rug is echt mooi ontwikkeld!! Heel veel succes !!
Ik volg je :)
 
Amai wat een vooruitgang wel. En je rug is echt mooi ontwikkeld!! Heel veel succes !!
Ik volg je :)
Dank je wel🥰 Ja, ik vind het heel gaaf om te zien hoe je je lichaam zo kan veranderen! Ik heb ook ergens gezien hoe jij begon en nu bent, wauw! Ik heb echt respect voor jouw zelfdiscipline, daar kan ik zeker nog wat van leren😂
 
Fantastisch gedaan! Je mag zeker trots zijn!
Ga zo door!!
 
Knappe dame was je al, maar netjes zeer netjes!
 
Is dit je Babe MikeAKA ?
:bow2: Goed gedaan jochie
 
Is dit je Babe MikeAKA ?
:bow2: Goed gedaan jochie
Ja man ken der al bijna 20 jaar en al 10 jaar weer samen. Eerste ontmoeting was in de brugklas🤣
Paar jaar elkaar niet gezien door mijn drugsverslaving maar sinds ik clean ben weer samen🤙
 
Ja man ken der al bijna 20 jaar en al 10 jaar weer samen. Eerste ontmoeting was in de brugklas🤣
Paar jaar elkaar niet gezien door mijn drugsverslaving maar sinds ik clean ben weer samen🤙
Zuinig op zijn :thumb:
 
Back
Naar boven