AndroidHealthClinic

Begeleiders

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Ik zoek iemand die wedstrijdatleten traint (bodybuilding).
Liefst omgeving Oost-Vlaanderen. En ik heb graag iemand die weet waar hij met bezig is.
 
Ook nog eisen aan de omgeving stellen??? Dan wordt de spoeling dun ben ik bang...
 
Ok ja, omgeving speelt geen rol. Ik heb toch een auto. Als het maar een goede begeleider is.
Hoeveel kost zo iets? Bijv. per 6 maand?
 
Big Cat misschien..woont te oostende maar of die nog tijd heeft?
 
Wel, ik wil ook niet elke week aan iemand zijn deur staan hé. Zolang ik maar geholpen word, ben ik tevreden.
 
Ik zou 'm dan eens pm'n
 
Kennen jullie ook mensen die bb ers begeleiden in Nederland?
 
Tja...ik doe mijn best. Maar het meeste is tot nu toe online, omdat afstand toch vaak een probleem is...
 
EN al wat gevonden??? De goeie begeleiders zijn zeldzaam, wie weet heeft Siggy nog wel een plekje (Turnhout) en anders gewoon een ervaren (ex) wedstrijdbodybuilder zoeken.....Het belangrijkste is iemand die de lijnen voor je uit zet, en niet in paniek raakt, de rest moet je toch zelf doen.....
 
Originally posted by Shadow
EN al wat gevonden??? De goeie begeleiders zijn zeldzaam, wie weet heeft Siggy nog wel een plekje (Turnhout) en anders gewoon een ervaren (ex) wedstrijdbodybuilder zoeken.....Het belangrijkste is iemand die de lijnen voor je uit zet, en niet in paniek raakt, de rest moet je toch zelf doen.....

Big cat wil wel, maar hij heeft het erg druk nu.
 
Hmm moet je daarvoor betalen dan.

Ik heb een vrij goede begeleider c.q. vriend die me verder helpt. Maar als ik ervoor zou moeten betalen, dan vis ik het liever zelf uit.
 
Een kleine vergoeding voor de nodige tijd die erin gestoken wordt lijkt me fair, maar als je idd dik moet dokken, no thnx.. dan zou ik het zelf doen..
 
Weet niet of het een idee is maar is het niet mogelijk dat de moderators van hier een paar bekendere mensen uit de bb-kringen (zeg maar de nederlandse en vlaamse toppers, eventueel een paar bekende begeleiders) bekend te maken met deze site, en checken of ze geen interesse hebben om af en toe hun adviezen te geven?

Beetje zoals op die sites van chad nicholls.
 
Originally posted by Ilya
Hmm moet je daarvoor betalen dan.

Ik heb een vrij goede begeleider c.q. vriend die me verder helpt. Maar als ik ervoor zou moeten betalen, dan vis ik het liever zelf uit.

Ik wil dat hij mijn voedingsschema's, etc opmaakt... Normaal gezien doet hij dat gratis,... maar hij is bezig met 101 dingen dus vind ik het maar logisch dat ik hem vergoed.
En Big cat is zeker geen geldwolf...
 
Als hij goede BB wil begeleiden denk ik dat je daar best geld voor kan vragen. een goed voedingsschema etc kost toch tijd en voor niks gaat de zon op.

Als je echt het doel heel hoog wil gaan leggen zullen daar kosten aan verbonden zijn.
 
Originally posted by Diver2000
Als hij goede BB wil begeleiden denk ik dat je daar best geld voor kan vragen. een goed voedingsschema etc kost toch tijd en voor niks gaat de zon op.

Als je echt het doel heel hoog wil gaan leggen zullen daar kosten aan verbonden zijn.

Hij wil me nie begeleiden,... potverdikke :(
 
ja een begeleider vinden is niet zo easy.
heb zelf meegedaan nog aan een wedstrijd in Amsterdam in oktober en was ook zonder begeleiding, maar ja.
 
Originally posted by Geoffke


Hij wil me nie begeleiden,... potverdikke :(

Daar zal ie wel een heel goede reden voor hebben, geloof me. Dat hij mij begeleid? Toen had hij een hoop meer tijd. Stel hem je vragen gewoon online! Die zal hij wel beantwoorden. En de groote lijnen? Die zijn voor iedereen toch hetzelfde.
Wil je dan toch een begeleider? Waar woon je? Zal eens wat navraag doen.
 
Originally posted by SQUAT


Daar zal ie wel een heel goede reden voor hebben, geloof me. Dat hij mij begeleid? Toen had hij een hoop meer tijd. Stel hem je vragen gewoon online! Die zal hij wel beantwoorden. En de groote lijnen? Die zijn voor iedereen toch hetzelfde.
Wil je dan toch een begeleider? Waar woon je? Zal eens wat navraag doen.

Oost-Vlaanderen, België
 
Originally posted by Geoffke


Oost-Vlaanderen, België

Oost-Vlaanderen? In welke federatie wil je competitie gaan doen?
Of wil je een begeleider zonder wedstrijden te doen?
In Gent, Elite Gym zijn er wel wat mensen die je kunnen helpen. In geval je naar de ifbb gaat.
 
Back
Naar boven