Fitness Seller

Begeleiders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by SQUAT


Oost-Vlaanderen? In welke federatie wil je competitie gaan doen?
Of wil je een begeleider zonder wedstrijden te doen?
In Gent, Elite Gym zijn er wel wat mensen die je kunnen helpen. In geval je naar de ifbb gaat.

Ik zou eens willen meedoen bij de naturels, ... volgend jaar misschien...

In Gent? Dat is niet zo ver van mijn deur. :)
 
Ben je toch van idee verandert?
Ik dacht dat je Muay-Tai zou gaan doen.
Body-building zonder as is toch geen BB zei je... Je bent de mensen van het board toch niet voor de gek aan het houden?
 
Originally posted by Geoffke


Ik zou eens willen meedoen bij de naturels, ... volgend jaar misschien...

In Gent? Dat is niet zo ver van mijn deur. :)

Naturel??

Je hebt toch al 3 kuren achter de rug vriend ??

Maarre als je mee gaat doen alvast succes
 
19 jaar, 3X gekuurd en je gaat naturel wedstrijden doen?
Je bent nog een veel gaardere haan dan ik!
 
Originally posted by Geoffke


Ik zou eens willen meedoen bij de naturels, ... volgend jaar misschien...

In Gent? Dat is niet zo ver van mijn deur. :)

Er zijn best heel wat bb die na enkele jaren meedoen bij de naturals (en omgekeerd) na heel wat gekuurd te hebben. Doe je een negatief plasje dan ben je ondanks je in het verleden gekuurd hebt "natural".
Maar hou je eigen niet voor de aap door te kuren en te denken ik passeer die testen toch. Laat die natural bond voor mensen die het echt natural willen doen. Passeer je bij de naturals dan met kuren toch dan is de kans dat je met je overwinnig voldoening zal krijgen klein.
Denk er goed over na en succes!
 
Originally posted by SQUAT


Er zijn best heel wat bb die na enkele jaren meedoen bij de naturals (en omgekeerd) na heel wat gekuurd te hebben. Doe je een negatief plasje dan ben je ondanks je in het verleden gekuurd hebt "natural".
Maar hou je eigen niet voor de aap door te kuren en te denken ik passeer die testen toch. Laat die natural bond voor mensen die het echt natural willen doen. Passeer je bij de naturals dan met kuren toch dan is de kans dat je met je overwinnig voldoening zal krijgen klein.
Denk er goed over na en succes!

Hmm, zo had ik nog niet bekeken eigenlijk...
K dacht dat ze niet controleerden.

Dus... in belgië krijg je controle, en de mannen die aan de Mr O. meedoen nie.

??? Weer de stomme wetten van België
 
Originally posted by Olimantado
19 jaar, 3X gekuurd en je gaat naturel wedstrijden doen?
Je bent nog een veel gaardere haan dan ik!

Haha, k heb ze nooit alle 5 op een rij gehad hoor... :)
 
Originally posted by Geoffke


Hmm, zo had ik nog niet bekeken eigenlijk...
K dacht dat ze niet controleerden.

Dus... in belgië krijg je controle, en de mannen die aan de Mr O. meedoen nie.

??? Weer de stomme wetten van België


de Mr. O is niet bepaald een naturel wedstrijd hoor :D
en die worden ook getest, alleen niet op AS, wel op bepaalde diuretica, omdat ze wel verplicht zijn om op iets te testen, al is het pro forma.

ergens spreekt het voor zich dat men op naturel wedstrijden checkt of je wel de waarheid zegt. lijkt me zelfs heel logisch, niet stom.
 
Als je AS gebruikt hebt meedoen aan een naturel wedstrijd vind ik eigenlijk een beetje zoals een man die meespeelt in een wijffiesvoetbalwedstrijd!
 
Originally posted by Olimantado
Als je AS gebruikt hebt meedoen aan een naturel wedstrijd vind ik eigenlijk een beetje zoals een man die meespeelt in een wijffiesvoetbalwedstrijd!

We worden als sporters verondersteld
het spel eerlijk te spelen, en producten die op de dopinglijst staan mogen niet gebruikt worden. Eender welke federatie!
Hoeveel onder ons spelen er dan geen wijffiesvoetbal?
 
nee even serieus, mij gaat het om consequent zijt... als je gaat voor een naturel wedstrijd of een wedstrijd waar ze op specifieke producten testen, dan gebruik je (die) best niet.

dan ga je best voor een federatie/wedstrijd die openlijk zegt, wij testen als federatie niet.



zoals IPF en WPC in powerlifting.

IPF is een federatie die zelf testen uitvoert. en 80% van de top 10 gebruikt. dit is voor mij erg inconsequent, maar goed, zo lijkt de wereld te draaien.

WPC daarentegen zegt openlijk dat ze niet testen, dus dat je gebruikt of niet is hun zaak niet. en als je door een overheid wordt getest, dan zal de WPC je NIET sanctioneren.


Dus, als je eerlijk met jezelf wil zijn, en je kuurt NIET, ga je best in de ipf, en als je gaat kuren, dan vind ik het best om te veranderen naar de WPC. lijkt me logisch. misschien idealistisch, maar zo zie ik het.

dus zolang ik in de IPF meebol, kunnen jullie van 1 ding zeker zijn :D
 
WPC daarentegen zegt openlijk dat ze niet testen, dus dat je gebruikt of niet is hun zaak niet. en als je door een overheid wordt getest, dan zal de WPC je NIET sanctioneren.

Dan bestaat de kans dat de overheid de federatie zelf zal aanpakken! Omdat ze positieve atleten niet schorsen.
Met als gevolg dat ze altijd controle zullen sturen en ze mogelijk
geen wedstrijden meer mogen organiseren. Maar ja, de kans dat ze kontroleren of ze de atleten schorsen is klein.
 
Originally posted by SQUAT
Dan bestaat de kans dat de overheid de federatie zelf zal aanpakken! Omdat ze positieve atleten niet schorsen.
Met als gevolg dat ze altijd controle zullen sturen en ze mogelijk
geen wedstrijden meer mogen organiseren. Maar ja, de kans dat ze kontroleren of ze de atleten schorsen is klein.

het kan zijn dat de overheid dan test (met het WK in Z-Afr heeft de overheid dat gedaan). maar het enige wat ze kunnen doen is dan zeggen : in dit land voor x aantal jaar niet meedoen. de federatie zelf gaat niet sanctioneren.
en de federatie hebben ze tot nu toe nooit aangepakt. lijkt me zelf een beetje stom...
 
Beste Ilya,

Kennis is macht en macht kost geld.
Het is niet anders want de tijd die de begleider aan jouw besteedt is niet meer beschikkbar om aan zijn inkomen te voorzien. Want als je zelf alles wilt uitvissen moet je zelf eerst alle fouten maken en dat kost jouw weer tijd.
Maar stertke met de voorbereiding.
Tip: Test eerst alles een keer thuis uit (volledig) bevoor je op het podium erachter komt dat de ollie (of combinatie van middelen) jouw glad trekt.
 
Back
Naar boven