AndroidHealthClinic

Begeleiding Flexcup 2015

Bezoekers in dit topic

MissLinnn

Novice
Lid geworden
30 apr 2014
Berichten
10
Waardering
0
Ik heb besloten om me te doen aan Flexcup 2015.
Alleen zit ik nu te twijfelen of ik mee doe aan de flexchallenge of dat ik iemand anders als coach zoek. (Omgeving Den Bosch)

Tips?
 
Flexchallenge zal wel een stuk goedkoper zijn dan een aparte begeleider, tenzij je echt een goede kunt vinden die het goedkoop of gratis wilt doen dan :)
 
Flexchallenge is leuk om te doen. Vrijwel iedereen behaalt er goede resultaten mee.
Je moet er wel een en ander voor laten maar dat moet je ook met een persoonlijke begeleider.
 
Ik heb iemands voedingsschema en begeleiding gezien van de Flexchallenge en ik moet zeggen dat ik het niet kan aanraden. Beter zoek je iemand die je kan begeleiden op een persoonlijke basis. Dit is beter dan massaal in een poseerklas te staan en een gestandaardiseerd voedingsschema krijgen.

Een wedstrijd is hl persoonsgebonden wat betreft voeding en training en ik vind persoonlijk dat dat bij de flexchallenge ontbreekt. Dat komt ook door de grootte van de groep, maar het is een keuze die je maakt.

Weet je al welke klasse je wil gaan doen?
 
Ik heb iemands voedingsschema en begeleiding gezien van de Flexchallenge en ik moet zeggen dat ik het niet kan aanraden. Beter zoek je iemand die je kan begeleiden op een persoonlijke basis. Dit is beter dan massaal in een poseerklas te staan en een gestandaardiseerd voedingsschema krijgen. Een wedstrijd is hl persoonsgebonden wat betreft voeding en training en ik vind persoonlijk dat dat bij de flexchallenge ontbreekt. Dat komt ook door de grootte van de groep, maar het is een keuze die je maakt. Weet je al welke klasse je wil gaan doen?
Je wordt hier wel begeleid op een persoonlijke basis, en indien je dan nog vragen hebt kun je ze altijd bereiken. De voeding wordt ook persoonlijk beleid want iedereen heeft een voedingsschema op eigen maat,
 
Body Fitness moet je wel wat massa meebrengen en als je nog 16 bent, als ik naar je stats kijk, kan dat misschien nog wat te vroeg zijn. Dan zou ik eerder voor bikini gaan. Maar ik weet trouwens ook niet of je minimaal 18 moet zijn voor wedstrijden, dat zou je even na moeten kijken.

Mijn advies zou zijn, ga eerst lekker trainen en lezen over training en voeding en bouwen tot je 18e en daarna is kijken of een wedstrijd iets voor je is. :)
 
Lijkt me ook echt gaaf om aan mee te doen.. Misschien over een paar jaartjes hihi
 
Back
Naar boven