Fitness Seller

Begeleiding

Bezoekers in dit topic

firedsoul

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
1.791
Waardering
16
Lengte
1m83
Ik zoek eigelijk begeleiding omdat ik wedstrijden wil gaan doen iemand enig idee waar je dit kunt vinden?
 
Mascha van hier op het forum doet het o.a., gewoon ff een pm sturen naar haar...;)
 
Ja ga maar voor Mascha. Ik word er ook door begeleid. Daar ga je dan gewoon om de 6 weken heen om te meten en wegen en dan maakt ze nieuwe eet en trainschema's.

www.forfunsport.nl
 
Misschien beetje raar om te vragen maar kost dit geld?
 
Ik heb er ook interesse in :) ik hoop dat ze PM terug stuurt.
 
;) Doet ze wel.

Heb haar gisteren nog wat info toegezonden voor haar rubriek in de Sport&Fitness, had ook snel bericht van haar terug:cool: .
 
Dave Hawk zei:
:yes:, ze moeten er ook aardig wat tijd insteken..;) .

Ah ok dan word het wachten voor mij :D. Geld is iets dat ik nu eenmaal nog niet heb. Heb dan nog eerder een sponsor nodig dan een begeleider :eek:
 
firedsoul zei:
Ah ok dan word het wachten voor mij :D. Geld is iets dat ik nu eenmaal nog niet heb. Heb dan nog eerder een sponsor nodig dan een begeleider :eek:


Flink sparen dan krijg je het wel bijelkaar.
Wel ff pm sturen dan weet je wat het je gaat kosten.
Succes,misschien valt het mee met de kosten!!!!;)
 
ik ken ook wel mensen die begeleiden ,waar woon je????marcha is wel erg goed heeft veel topppers begeleid!!!
anders ff diana kamies mailen van de ybf@planet.nl,die heeft veel contacten en mensen die je misschien verder kunnen helpen!!succes
 
Blowy zei:
ik ken ook wel mensen die begeleiden ,waar woon je????marcha is wel erg goed heeft veel topppers begeleid!!!
anders ff diana kamies mailen van de ybf@planet.nl,die heeft veel contacten en mensen die je misschien verder kunnen helpen!!succes


Woon vlakbij Arnhem.
 
firedsoul zei:
Ah ok dan word het wachten voor mij :D. Geld is iets dat ik nu eenmaal nog niet heb. Heb dan nog eerder een sponsor nodig dan een begeleider :eek:

Fired, volgens mij is die begeleiding niet zo duur hoor, ik las dat Anja Timmer het over € 50,00 per maand had. In mijn ogen een zeeeeeeeer redelijke prijs voor top begeleiding. Ik kan natuurlijk niet in je portomonai kijken maar dat moet toch mogelijk zijn. ;)
 
confiance zei:
Fired, volgens mij is die begeleiding niet zo duur hoor, ik las dat Anja Timmer het over € 50,00 per maand had. In mijn ogen een zeeeeeeeer redelijke prijs voor top begeleiding. Ik kan natuurlijk niet in je portomonai kijken maar dat moet toch mogelijk zijn. ;)

DC vraagt iets meer :rolleyes:
 
Niet alle begeleiders vragen geld hoor. En als je in Arnhem woont, zou ik eerder lekker iets in de buurt zoeken dan dat je elke keer dat pokke eind moet reizen.
 
Aimee zei:
Niet alle begeleiders vragen geld hoor. En als je in Arnhem woont, zou ik eerder lekker iets in de buurt zoeken dan dat je elke keer dat pokke eind moet reizen.
Dat is het probleem, er zit haast niks in Gelderland [zelf ook al gezocht]. Dichtste bij is toch wel American Style in Gendt [nl]
En ja... pokke eind rijden, als je het er voor overhebt ;) je hebt dan wel begeleiding van iemand waarvan je weet dat die het goed kan.
 
Aimee zei:
Niet alle begeleiders vragen geld hoor. En als je in Arnhem woont, zou ik eerder lekker iets in de buurt zoeken dan dat je elke keer dat pokke eind moet reizen.


idd, gewoon beter zoeken want er zijn er wel die het gratis doen.
 
Misschien moet je het proberen bij de filalen van EUROFITNESS CENTRE,dit zitten in Almere,Apeldoorn en Lelystad...lopen allemaal toppers rond....Regie Gill,Vivian Hylkema,Ashgar Azizi, en noem er zo nog maar een paar.....
 
Sinds wanneer zit Euro ook in Apeldoorn en Lelystad???

Amercian Style is trouwens van Guzel Vroom, ook een topper! En misschien moet je anders eens richting Belgie kijken? En verder heeft Almere ook nog een grote topper natuurlijk!
 
SINDS PAAR WEKEN LELYSTAD EN PAAR MAANDEN IN APELDOORN...Ideaal kun je straks overal trainen met 1 pas ....
 
Als je er wilt trainen ja... Ik vind een geen leuke gym. Slechte apparatuur en de sfeer is ook niet echt top. In Almere dan. En qua begeleiding, Reggie is een topper! Of 'ie mensen begeleidt weet ik niet. De rest die je noemde begeleiden geen atleten. Mondher wel geloof ik.
 
Back
Naar boven