Fitness Seller

Begin 1e kuur.

Bezoekers in dit topic

Thor1978

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Een goede dag.

Mijn naam is Roy en wil om te beginnen zeggen dat ik het een zeer bruikbaar forum vind.
Goede duidelijke info.

De laatste week heb ik ook redelijk wat tijd doorgebracht op dit forum.

Nu mijn ding.
Ik train al geruime tijd (12 jaar met tussenposes) en ben er 6 maanden uit geweest vanwegen een blessure.
Ook ben ik ruim 5 jaar fitness instructeur geweest in een zaak waar AS zelden tot nooit ter spraken kwamen, dus ook daar ben ik niet veel wijzer geworden op dat gebied en heb daardoor de drempel tot gebruik hoog gehouden.

Sinds een maand of 4 ben ik weer flink aan het trainen geslagen en heb me gericht op vetverbranding, daar ik veel kg's was aangekomen aan vet.
Ik ben nu 15 kg afgevallen door mijn huidige trainingschema, waarin de basis ligt in veel cardio en zeer veel herhalingen in oefeningen.

Nu heb ik jaren geleden vaker gedacht te starten met een AS kuur, maar heb het nooit doorgezet, daar ik absoluut geen held ben in het onbekende.

Nu na zoveel jaar zit ik er wederom aan te denken, omdat ik veel heb in moeten leveren na mijn blessure en is de drempel dusdanig laag geworden, zodat ik het door wil zetten.
Ik heb een berg research gedaan en kwam op het volgende uit.

Deca-Durabolin [Organon Nederland BV](decanoaat)
Injectievloeistof (in arachisolie) 50 mg/ml; ampul 1 ml. Conserveermiddel: benzylalcohol.
Injectievloeistof (in arachisolie) 100 mg/ml; flacon 2 ml. Conserveermiddel: benzylalcohol

dit in combinatie met:
Dianabol® methandrostenolon
Tablet 5mg

Nolvadex [AstraZeneca](als citraat)
Tablet 10 mg, 20 mg.
als nakuur indien nodig.

Bovenstaande middelen zijn voor mij voorhanden zoals boven omschreven.

Daar ik redelijk wat onderzoek heb gedaan naar AS kuren op het forum vind ik het nog steeds moeilijk om de hoeveelheden te bepalen.

Met welke hoeveelheden start je een kuur, vervolg je hem en beëindig je hem.

Voor mij persoonlijk is het niet belangrijk om veel killo's aan te komen, maar ik wil deze kuur voor de extra's gaan.
Net wat meer kracht, net wat meer definitie, net wat harder, net wat strakker en wat meer spiermassa.

Mijn vraag is dus of er iemand bereid is mij te helpen bij het samenstellen van de kuur qua hoeveelheden.
Het aantal mg-ml deca per injectie, om de hoeveel tijd een injectie en hoe lang te gebruiken.
Hoeveel mg dia per dag en voor hoe lang.
Moet ik nakuren en zo ja, in welke hoeveelheden en tijd.

Alvast bedankt voor het lezen van de berg tekst.

Groeten,
Roy

Deca en dianabol zal jou niet meer definitie gaan geven. Beter doe je iets in de trant van (uitgaande van beginners kuur en mogelijk niet vaak willen prikken)

Testosteron enanthate week 1tm10 500mg per week
Hierbij arimidex of proviron om vocht tegen tegaan en eventueel week 8 tm 12 nog 40mg winstrol orals perdag. einde week 12 nakuur beginnen week 1 40mg nolva perdag week 2 30mg nolva per dag en week 3 20 mg nolva per dag evt nog een 4e week op 20mg;)

Ben zelf geen gebruiker maar lees al tijdje mee in AS sectie ;) veel suc6

Sluit mij hierboven aan.Deca is op zich geen lekker middel om uit te harden.Diana/deca geeft jj verloren kiloos weer terug.Tevens moet je er rekening mee hiuden,dat als beginner je aardig genept kan worden met de yellowtops.Niets is zoveel gefacked als dit middel.Mits je bron superbetrouwbaar is,zou ik het wagen.

Beter is idd een test enanthaat.Op het moment ben ik zelf bezig in combi met arimidex,hoi zichtbaar 0,0% vocht vast,terwijl ik erg makkelijk gain.

Je zou kunnen starten met een kickstart (lange esthers duren een tijdje voordat ze werken),ikzelf ben voor test prop gegaan voor de eerste 3 weken.Tegen de tijd dat je de prop eruit gooit,gaat je lichaam de enanthaat oppakken.

Je zou zoals aangegeven wat winstrol kunnen nemen,dit in de laatste 4 weken van je stack.
Nakuur 4 weken 20 mg nolvadex,rest is overkill.Zou ook hcg tussendoor,en 2 weken voor het starten van je nakuur nemen.
1-3 100mg test prop eod
1-12 500mg test E ew
8-12 50 mg Winny
14-18 20mg nolva ed

eventueel hcg

Deca en dianabol zal jou niet meer definitie gaan geven. Beter doe je iets in de trant van (uitgaande van beginners kuur en mogelijk niet vaak willen prikken)

Testosteron enanthate week 1tm10 500mg per week
Hierbij arimidex of proviron om vocht tegen tegaan en eventueel week 8 tm 12 nog 40mg winstrol orals perdag. einde week 12 nakuur beginnen week 1 40mg nolvadex>nolva perdag week 2 30mg nolvadex>nolva per dag en week 3 20 mg nolvadex>nolva per dag evt nog een 4e week op 20mg[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk dat mijn definitie na de kuur wel beter zal zijn, zo ook de spiermassa.
Vocht is op het moment het probleem niet, dat is redelijk terug te brengen door het vele cardioën en het voedings patroon dat ik op het moment heb.

Echter het grootste minpunt op het moment is dat ik door mijn intensieve training redelijk veel eiwitten aan het verbranden ben naast mijn vetmassa.

Nu zit ik redelijk hoog in mijn eiwitten met ongeveer 250 gr per dag, maar dan nog, deze kunnen beter opgeslagen worden dan verbruikt als brandstof ;-)
Dus een eiwitspaarder is een pre.

En natuurlijk is het leuk als je tijdens je keur al goed droog komt te staan en max definitie krijgt, maar was eigelijk in de veronderstelling dat je het beste resultaat van je kuur pas na een paar weken na het laatste gebruik ziet.

En ja, ik geloof jullie direct voor wat betreft test, maar er zijn zoveel samenstellingen te verkrijgen, dat ik in test een beetje verloren ben gelopen :-D

In ieder geval tot zover bedankt voor de replies.
Hopelijk kan ik er wat mee.
Zo, dan ga ik nu maar weer even de verschillen in test opzoeken en bekijken welke voor me te verkrijgen zijn.

Groeten,

Roy

Back
Naar boven