Fitness Seller

begin droger te worden. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mooie vooruitgang en aardig wat massa vast gehouden...wou dat dat net zo bij mij ging:( K*tgenen:mad:
 
ziet er goed uit :thumb:
 
Thanks guys!

@ RobertHosper: tja de genen... zo heeft iedereen wat. de een moet vreten voor zijn leven en de andere moet veel moeite doen om vet te verliezen. niemand zei dat het leven eerlijk was he ;) . ik bedoel: als ik dan naar jou krachtstats kijk... dan val ik ook volledig in het niet. :o
 
Ziet goed uit kerel, maar je eet laat op de avond nog 2 boterhammen? Zijn toch wel weer veel KH's die je niet verbruikt... Of zie ik dat verkeerd?
 
smokey juul zei:
Ziet goed uit kerel, maar je eet laat op de avond nog 2 boterhammen? Zijn toch wel weer veel KH's die je niet verbruikt... Of zie ik dat verkeerd?

In de slaap verbruik je nog steeds koolhydraten hoor ;)

@ moob

Ziet er erg goed uit, dit gaat ongeveer men doel worden in 1 jaar vanaf nu (ook ongeveer dezelfde lengte). Lekker bezig!
 
smokey juul zei:
Ziet goed uit kerel, maar je eet laat op de avond nog 2 boterhammen? Zijn toch wel weer veel KH's die je niet verbruikt... Of zie ik dat verkeerd?

Nee dat zie je goed. maar dat doe ik dus alleen op trainingsdagen. want ik train dus savonds. ik wil wel wat in mijn lijf hebben om te groeien en te herstellen. op alleen zo'n eiwitshake en wat dextrose red ik het niet tot de volgende ochtend hoor. :D
Op een niet-trainingsdag eet ik een uur of 2 na het avondeten die boterhammen en wat eiwitten. (dat is dan rond half 9 ofzo) en dan voor het naar bed gaan nog een bak kwark (dus alleen eiwitten, en das om een uur of 11).
 
Moob zei:
Thanks guys!

@ RobertHosper: tja de genen... zo heeft iedereen wat. de een moet vreten voor zijn leven en de andere moet veel moeite doen om vet te verliezen. niemand zei dat het leven eerlijk was he ;) . ik bedoel: als ik dan naar jou krachtstats kijk... dan val ik ook volledig in het niet. :o


thnx Moob..maar wat heb je aan kracht als er nog een speklaag omheen zit?:(
Ik denk dat ik wel weet waarom ik me de tyfes ren, fiets en step...het kan zijn dat me schildklier niet meer werkt:eek: maandag dus laten prikken..maargoed...me krachtstats zijn wel van 1 rep he?;) zo bijzonder is dat nou ook weer niet...indrukwekkender als ik er 8jes mee kon maken:D
 
1 rep BB-curl met 65 kg... als ik dat probeer vallen me armen eraf denk ik! :D
maar idd even laten checken door de doc lijkt me wel verstandig.
 
mooi verschill joh, en je hebt heerlijke lijntjes in je lies :nut:
 
Thanks! ;)
 
Moob zei:
1 rep BB-curl met 65 kg... als ik dat probeer vallen me armen eraf denk ik! :D
maar idd even laten checken door de doc lijkt me wel verstandig.

Nahja...als ik n goeie dag heb , kan ik er 6-8 maken:D
Maja...jij ben mooi droog..dat heb op dit moment liever:(:sob:
Thnx BRo:thumbs:
 
Foto's zien er erg goed uit! :D Zowel van voor en na de cut. Vin je biceps en schouders er egt heel mooi uitkome :D En erg knap dat je nog je spieren nog hebt weten te behouden. Hoe heb je dat bereikt?.door veel cardio en vel eiwitten?
 
chizzeld zei:
Foto's zien er erg goed uit! :D Zowel van voor en na de cut. Vin je biceps en schouders er egt heel mooi uitkome :D En erg knap dat je nog je spieren nog hebt weten te behouden. Hoe heb je dat bereikt?.door veel cardio en vel eiwitten?

heb eigenlijk minder cardio gedaan dan tijdens het bulken :p. maar daar staat tegenover dat ik nieuwe baan heb waarbij ik 6 uur per dag loop en sta. en het is een half uur fietsen erheen (en terug dus ook). dus daar zit het em ook in.
Verder gewoon wat meer vetten (uit ei en olijfolie e.d.) en de eiwitten iets meer dan normaal. Koolhydraten beperken, maar rond de trainingen wel goed eten (ervoor en erna). en vooral zorgen dat je geen honger krijgt, zo voorkom je vreetbuien. :D vandaar ook 6 tot 8 keer per dag eten.

eetschema staat op de eerste pagina overigens.
 
Back
Naar boven