MuscleMeat

Begin Gyno

Bezoekers in dit topic

Mastho

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
65
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
83kg
Hey guys,

ik heb een 10 weken kuurtje dbol/deca achter de rug en ben wat aan het nakuren met nolvadex

1-10 deca 400 mg/EW
1-5 d-bol 35-40 mg/ED

nakuur
3 weken: 20mg Nolvadex/ED

mijn tepels doen onderhuids ontzettend veel pijn, de linker al wat meer als de rechter, en als ik in progiel kijk heb ik visueel ook al wat verschijnselen...

in mijn 9ste week ben ik tijdens men kuur ook al men nolvadex blijven nemen,
na m'n kuur over is heb ik nog een weekje nolvadex te gaan, maar de verharding en pijn onder m'n tepels verdwijnt niet, ...

enige tips of gewoon meteen daar dokter rennen?
(ja ben aan het stressen ??? )

Greets
Mas
 
je zit wel wat aan de lage kant met de nolva,20mg voor tijdens is prima,maar na moet je tapperen met 40 mg ed voor minimaal 14 dagen,daarna minderen met 20 mg ed voor 14 dagen.Mijn trainingsmaat had hetzelfde ging na 2 weken met 40mg weg

Nadeel is echter wel je gevoeligheid,uitkijken met preg en sterk aromatiserende in de toekomst.Anazolon is hier het betere werk als je het kan krijgen

:)
 
Probeer anders een de combi nolva en proviron dat wil ook nog wel eens werken, anders zul je toch echt onder het mes moeten!!! :(
 
tnx voor de tip krieltje,

BIG; ik ben deze week m'n kuur gestopt (10 weken verder) als ik nu binnen 14 geen verbetering zie, zou ik toch nog naar de dokter kunnen en zal hij me wel wat chlomid of nolva voorschrijven (waarschijnlijk hogere dosissen) of niet?
 
Heb je tijdens de kuur nog iets tegen oestrogenen genomen?



Mastho zei:
tnx voor de tip krieltje,

BIG; ik ben deze week m'n kuur gestopt (10 weken verder) als ik nu binnen 14 geen verbetering zie, zou ik toch nog naar de dokter kunnen en zal hij me wel wat chlomid of nolva voorschrijven (waarschijnlijk hogere dosissen) of niet?
 
3 weken 20mg Nolva als nakuur van 10 weken 400mg deca is bar weinig.

Zou dus zeker meer Nolva nemen, eventueel Chlomid erbij.
 
zou snel arimidex zoeken als de nolva niet zou helpen
 
neem zelf combinatie nolva/clomid
 
Dat had hij vanaf het begin van de kuur moeten nemen maar dat is helaas acheraf gesproken. Bij de volgende kuur dan maar.

Nu is het zaak verdere oestrogeenproductie te voorkomen met bijv Arimidex of Femara tot de AAS uit het bloed zijn en de testospiegel is hersteld.

Nolva moet hij nu echter ook nemen omdat Arimidex of Femara het reeds aanwezige oestrogeen niet bij de receptors kunnen blokken zoals Nolva dat doet. Het kan daarnaast nog zijn dat de Gyno door progesteron vorming als gevolg van Deca in de kuur wordt veroorzaakt en dat kun je met Arimidex of Femara niet blokken



dream warrior zei:
zou snel arimidex zoeken als de nolva niet zou helpen
 
ik ben nu 18 dage bezig met men cylce primo en sustanon en voel een licht jeukend gevoel aan men rechtertepel, dus ben sinds gisteren begonnen met proviron te nemen, maar nu zat ik met een vraag hierover.

- is dit een doeltreffend middel tegen gyno(beginnende)
- ik heb 'provironum 25mg tabs van schering' en ik heb juist eentje genomen en hem kapot gekanabbeld en ik proef eigenlijk niet echt zo een walgelijke medicijnsmaak, maar eerder een kalksmaak, is dit normaal of zijn het dan fakes ??? ??? ???
maar het rare eraan is dat ik het pas ben beginne voelen nadat ik al die artikels over gyno heb gelezen, en ik voel geen schijfje , en allees me rechtertepel jeukt af en toe, dus ...... tja ik weet het niet.
 
standaard,2x 25 mg provi nemen,smorges 1x en savonds 1x hele stack door.Provi kan geen kwaad omdat het de eigenschappen van testo nog eens sterk verhoogd.Bij orale middelen zoals d-bol, anadrol etc gaat het de anabole werking tegen,omdat het teveel oestro blokt,dit heb je nodig voor je gains.Bij jou is dat niet het geval,ikzelf heb 10 wkn propionaat/deca gebruikt toen het ging kriebelen in week 2.Toen provi erin.Als het aanblijft gewoon een weekje nolvadex erbij 2x 10 mg.Provi smaakt overgens nerges naar. :)
 
krieltje zei:
standaard,2x 25 mg provi nemen,smorges 1x en savonds 1x hele stack door.Provi kan geen kwaad omdat het de eigenschappen van testo nog eens sterk verhoogd.

Helemaal mee eens!


Bij orale middelen zoals d-bol, anadrol etc gaat het de anabole werking tegen,omdat het teveel oestro blokt,dit heb je nodig voor je gains.Bij jou is dat niet het geval,ikzelf heb 10 wkn propionaat/deca gebruikt toen het ging kriebelen in week 2.Toen provi erin.Als het aanblijft gewoon een weekje nolvadex erbij 2x 10 mg.Provi smaakt overgens nerges naar. :)

Ik ben het niet met je eens voor wat betreft d-bol en Anadrol.
De werking van D-Bol hangt niet af van van de omzetting naar oestrogeen. Methandrostenolone is het krachtige hormoon wat voor groei zorgt. De gedeeltelijke omzetting naar DHT kan het sterke effect van DBol nog eens extra versterken.

Anadrol aromatiseert niet naar oestrogeen maar heeft net als Deca progestronvorming to gevolg hetgeen ook tot Gyno kan leiden.

Greetz
 
Laatst bewerkt:
ok good point,ik dacht dat het alleen voor testo gold en niet voor dianabol.Provi werkt wel aromatase tegen,zou dus wel kunnen dat het oestro uitschakeld maar de werking van dianabol direct versterkt.
 
Back
Naar boven