AndroidHealthClinic

begin met AAS ,eindig met schreeuwen op de Dam

Bezoekers in dit topic

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
7.090
Waardering
9.821
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
’Damschreeuwer Leo is ongeleid projectiel’



AMSTERDAM - Een oude bekende van Damschreeuwer ’Leo Z.’ herkende hem direct toen de beelden van arrestatie opdoken. Waar hij voorheen een ’bedeesde jongen’ was, ontspoorde Leo langzamerhand. „Toen ik hem tien jaar geleden zag, had ik al snel door dat hij van het padje was.”

Juist daarom vraagt Emile Biesheuvel zich af waarom de 55-jarige oud-bodybuilder vrijdag op de Dam kon staan. „Het was een ongeleid projectiel. Deze man had allang in het vizier van politie of instanties moeten zijn.”


Het heeft er alle schijn van dat de 55-jarige Amsterdammer meerdere aliassen gebruikte. Hij noemt zichzelf Leo D., maar Biesheuvel kent hem als Leo Z. Toch zou hij weer een andere naam hanteren. Leo Z. publiceerde de afgelopen twee jaar documenten op sociale media waarop hij zichzelf Leonard noemt en door de politie L.J. Z. wordt genoemd.

De politie bevestigde zaterdag dat de man is overgedragen aan hulpinstanties vanwege zijn gemoedstoestand.

Steroïden en wartaal
Biesheuvel kent Leo Z. uit sportschool Van Onna. Die is inmiddels verdwenen. Leo trainde daar hard en nam deel aan wedstrijden voor bodybuilders. Op zijn eigen sociale media zet Leo begin vorig jaar nog een oude foto van een bodybuild-wedstrijd. Biesheuvel vermoedt dat Leo in die tijd aan de steroïden ging, en dat dat zijn geestestoestand heeft beïnvloed.

„Ik ben bij hem thuis geweest en zag hem tien jaar geleden nog bij mij in de winkel. Hij sloeg wartaal uit, praatte in zichzelf. Hij had een warme relatie en kinderen, maar zijn relatie was niet te redden”, vertelt hij over Leo Z.

Volgens Biesheuvel had Z. niet vrij rond moeten kunnen lopen. „Je ziet aankomen dat er iets gaat gebeuren. Het is een zielige man natuurlijk, hij moet goed begeleid worden.”
 
,,Mijn vrouw en ik en ook mijn drie broers en twee zussen en hun gezinnen respecteren elk jaar op 4 mei trouw de twee minuten stilte. Wij zijn van Indische afkomst en de helft van onze familie is omgekomen in de Jappenkampen", verzucht de broer.
Heftig als je dan zo'n mafkees als broer hebt..
 
Bij gebrek aan andere bezigheden focust Leo op het milieu. Ook dat verbaast de familie niet. ,,Hij at al jaren geen vlees meer en droeg geen leren kleding.



lol, worden die milieugekkies en vegans ook even in het zonnetje gezet ,dit zijn dus stumpers zonder een echt leven
 
Back
Naar boven