XXL Nutrition

Begin vakantie - Eind vakantie (3 maanden) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Larssonn

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2010
Berichten
3.702
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Bullshit
 
Laatst bewerkt:
Goede progressie, alleen is dit echt 3 maanden:rolleyes:?
 
Als je dit in 3 maanden is gelukt moet je alle haat die zo gaat komen maar als complimenten nemen want best een mooie prestatie dan.
 
Ja, 3 maanden, zit wel wat achter. Op de eerste foto was ik net een maand of 2 flink ziek geweest waardoor ik ook flink was afgevallen (ben van 78 kg naar 66 kg gegaan). Daarvoor was ik al een half jaartje aan het trainen (zonder goede voeding tho). Na de eerste foto kwam ik al weer snel op oude niveau en vanuit daar ben ik verder gegaan. :rolleyes:
 
Dude je broekje zit gay en te laag en is de shizzle :D
Ff serieus, misschien als je het verschil in gewicht erbij zet dat het wat in perspectief gezien kan worden.
Ga zo door :thumbs:
 
Thanks :) Vakantie is helaas over, hopelijk heb ik nog genoeg tijd om steeds te blijven sporten.
 
Jammer dat de beginfoto niet echt legit is aangezien deze genomen is nadat je ziek bent geweest, maar desalniettemin, goede progressie.
 
3 maanden Really? Really?



Really?
 
Ja, 3 maanden, zit wel wat achter. Op de eerste foto was ik net een maand of 2 flink ziek geweest waardoor ik ook flink was afgevallen (ben van 78 kg naar 66 kg gegaan). Daarvoor was ik al een half jaartje aan het trainen (zonder goede voeding tho). Na de eerste foto kwam ik al weer snel op oude niveau en vanuit daar ben ik verder gegaan. :rolleyes:


oke 9 maanden dus zowiezo al.
Desalniettemin netjes
 
de 10 maanden ''minder serieus fitnessen'' is achterwege gelaten
 
9 maanden derp
 
Als je het zo wilt zien, prima ;)

Ik trainde een half jaartje 1 á 2 keer per week, soms zelfs een week (of twee als ik echt geen zin meer had) niet, waarin ik dacht: als ik nou zo min mogelijk eet en af en toe fitness dan word ik rete-ripped! Nou dat werkte dus niet, na een half jaar had ik vrijwel niks gegaind. Toen werd ik dus ziek en stopte met trainen.. Na 2 maanden ging het weer redelijk en toen ben ik me gaan verdiepen in voeding en trainingschema's. Dat was dus begin juni (foto 1). Toen ben ik 3 maanden goed ermee bezig geweest en foto 2 is wat het is geworden..
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel schatten jullie trouwens m'n vetpercentage?
 
Wtf! Zoveel beenhaar in 3 maanden! No shit!
 
Vind het alleen maar leuk dat niemand me gelooft eigenlijk :rolleyes:
 
Doe je goed in 3 maanden! :thumbup:
 
Zo snel wil ook wel vooruit gaan :d
 
vetpercentage schat ik 12-13%
 
Back
Naar boven