XXL Nutrition

begin.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

harder trainen ...weinig spier te zien ..beetje massa erbij mag ook wel. Bij mij was het niet anders maar ik zeg dit zodat je achter je pc vandaan komt en je de pleuris gaat trainen zodat je bereikt wat je wil bereiken
 
Jordees zei:
Daarbij zie ik de laatste tijd alleen maar reacties als:

- het begin is er
- flink eten/bulken
- dat begint er al op te lijken

Kom toch op lieve mensen, dat is toch helemaal geen kritiek? Het heeft geen enkele waarde en/of inhoud.

Zaken als:

- Zo te zien doe je iets niet goed, laat me je voeding/trainingsschema eens zien
- Train je rug beter
- Pak je armen harder aan
- Je poses zijn gay

Dat zijn kritiekpunten waar iemand wat mee kan.

Maar uit angst voor regeltjes, wordt er maar wat geraaskald.

erg jammer.

je hebt een punt. k doe het zelf ook wel in de zin van begint te komen. Maar daarbij zit ook altijd een motivationeel aspect!

koetje zei:
sorry maar opbouwende kritiek ga ik niet geven .

ik zie een mager jongenslichaam zonder merkbare spiermassa

goed dat je dit forum hebt gevonden :thumbs:

geef je toch noch opbouwende kritiek ;)


oke eerlijke kritiek:

je begint bij 0. Er is weinig spier en definitie. Daar wil je vanaf: top! Daarom zit je hier goed: top!
Het feit dat je wil gaan groeien is een mooi besluit van jou geweest. Je hebt een maagzweer gehad. Hoelang is dat geleden? Je hebt vast een doktersadvies gekregen tav je voeding. Stick to it. Stick to it very good.
Schoon eten is natuurlijk een zegen voor ieders pens!
Als je maag weer oke voelt ga je wat meer eten.
En bij het trainen mag je vanaf nu niet meer praten, alleen met de gewichten die gaat torsen ;) Toegestande woorden zijn: AAAHH, GNNNNNG, MRRROOAA en aanverwante klanken, daar luistert ijzer goed naar :D

succes kerel! hou ons op de hoogte :thumbs:
 
dvp zei:
ik train nu 7 maanden ben al best tevreden ik ben begonnen met 59 kg, ben lang ziek geweest heb ook lang in het ziekenhuis gelegen(zware maagzweer) ben nu op de weg terug. weeg nu 66 kg. Ik kon geen foto van de voorkant maken een goeie dus heb ik er maar 2 van de achterkant.

wat vinden jullie ervan na maanden zwoegen en lezen op dit forum heb ik een begin gemaakt aan mn lichaam hoe ik het wil.
:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit:

inmiddels ook foto voorkant:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


:)

sorry ik zie hier geen 7-maanden trainen sorry ik zie hier niets geen spier niets.Ik wil je niet de grond inboren maar ik zie hier niks en eten zal ook geen goed doen want daar word je alleen maar dikker van.
 
big kelvin zei:
sorry ik zie hier geen 7-maanden trainen sorry ik zie hier niets geen spier niets.Ik wil je niet de grond inboren maar ik zie hier niks en eten zal ook geen goed doen want daar word je alleen maar dikker van.

zeg dan iig dat ie moet gaan trainen :cool:
en niet zon klein beetje mongool hard ook niet.
Maar iedereen die niet traint tot ie nie meer kan is een sissy.:D
 
builderB zei:
zeg dan iig dat ie moet gaan trainen :cool:
en niet zon klein beetje mongool hard ook niet.
Maar iedereen die niet traint tot ie nie meer kan is een sissy.:D

Ok je kan het beste harder gaan trainen op aanraden van builderb broer van ali b toch ;)
 
Vanny zei:
daar daar ...en jij die kritiek als jong vervelend nest aanschouwd!

Er is een groot verschil tussen kritiek op iemand als persoonlijkheid of naar iemand om zijn uiterlijk.

Daarbij probeer je je nu te provoceren als een puber die wil bewijzen dat zijn gelijk over bepaalde personen juist is. Erg jammer. :rolleyes:
 
zeg de waarheid en motiveer dan. Boor een persoon dus niet in de grond, dit kan vaak zeer kwetsend zijn en tot complexen leiden...
 
big kelvin zei:
sorry ik zie hier geen 7-maanden trainen sorry ik zie hier niets geen spier niets.Ik wil je niet de grond inboren maar ik zie hier niks en eten zal ook geen goed doen want daar word je alleen maar dikker van.

Wat een kwats zeg...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet echt geweldig vind. Je ziet er op het moment ongetraint uit en je zal blijkbaar iets fout doen. Ik vermoed dat het bij je voeding zit, toch maar een schema posten. En met jou bouw, moet je juist eten, veel eten, en goed eten, dus gebalanceerd. Als ik jou was zou ik als eerste concentreren op voeding :)
 
voeding is het aller belangrijkste, dus eten die handel.
 
Jordees zei:
Er is een groot verschil tussen kritiek op iemand als persoonlijkheid of naar iemand om zijn uiterlijk.

Daarbij probeer je je nu te provoceren als een puber die wil bewijzen dat zijn gelijk over bepaalde personen juist is. Erg jammer. :rolleyes:


Ik vind ook dat er in deze sectie best negatiefe kritiek gegeven mag worden want de foto's staan hier voor beoordeling uiteraard.

Maar negatiefe kritiek hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er mensen totaal de grond in geboord worden.

Ik kan aan deze jongen niet zien dattie traint maar goed dat hij al een aantal kilo's is bijgekomen.En nu zo doortrainen dan komt er vanzelf nog meer bij en zal je het gaan zien.Post dus eens foto's als je echt duidelijk verschil kan zien en er gespierd uitziet + normale poses.
 
Zoals al eerder gezegd ben je nog geen Schwarzenegger, maar met genoeg doorzettingsvermogen en eetlust kom je er heus wel. Hoe ziet je trainingsschema eruit? En je voedingsschema?
 
Back
Naar boven