AndroidHealthClinic

begin.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dvp

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
6
Waardering
0
ik train nu 7 maanden ben al best tevreden ik ben begonnen met 59 kg, ben lang ziek geweest heb ook lang in het ziekenhuis gelegen(zware maagzweer) ben nu op de weg terug. weeg nu 66 kg. Ik kon geen foto van de voorkant maken een goeie dus heb ik er maar 2 van de achterkant.

wat vinden jullie ervan na maanden zwoegen en lezen op dit forum heb ik een begin gemaakt aan mn lichaam hoe ik het wil.
:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit:

inmiddels ook foto voorkant:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


:)
 
genoeg werk aan de winkel!! En nu gaan vreten kerel ;)
 
hard en goed gaan trainen/eten en dan zul je waarschijnlijk als een speer vooruit gaan.
 
Sorry dat ik het zeg maar ik vind het nog steeds niks... Geen wijdte in je rug, geen borst en geen armen... Ik weet niet hoe je eerst uitzag maar ga vreten kerel...
 
Genoeg eten ! en keihard trainen !
 
Wat de anderen ook al zeggen er is genoeg werk aan de winkel.
Maar als jij tevreden bent is dat natuurlijk het grootste geschenk. Er zijn er zat die hier rondlopen die maar meer en meer willen...
Dus zie dit vooral om je motivatie te vergroten.

Enne in het zijaanzicht van je lichaam zie ik dat je acromion flink hoog staat. Heb je dit al lang en hoe is gekomen. Het kan zijn dat wanneer je zwaarder gaat trainen je hier behoorlijk last van je rechterschouder kan krijgen...
 
Iedereen die roept meer vreten, is misschien wel zo, maar na een maagzweer zou ikwel even vragen of het wel verantwoord is om daar mee te beginnen, zeker als je nog herstellende bent.

Succes in ieder geval
 
Sorry knul, maar....

Je zegt al 7 maanden te trainen, je hebt een redelijk laag vetpercentage, maar toch zie ik practisch geen spierdefenitie en ook niet echt massa. Ik weet niet wat je allemaal in die 7 maanden hebt gedaan, maar ik denk niet dat het veel verschil heeft gemaakt.

Post je voeding en trainingschema eens in de daarvoor bedoelde sectie's, ik vermoed dat daar nog heel wat aan te sleutelen is. Succes ermee iig. ;)
 
jorasho zei:
Iedereen die roept meer vreten, is misschien wel zo, maar na een maagzweer zou ikwel even vragen of het wel verantwoord is om daar mee te beginnen, zeker als je nog herstellende bent.

Succes in ieder geval


hmm true, maar kleine veranderingen kunnen al veel verschil maken.
Wil dus niet zeggen dat hij meteen als een beest moet gaan eten ;)
 
Hij zegt ook dat hij lang ziek is geweest en lang in het ziekenhuis heeft gelegen, logischerwijs is lang stil liggen niet bepaald bevorderd voor je spieren. Bovendien kost het je lichaam veel energie om te herstellen als het ziek is. Ivm met die zware maagzweer zal hij waarschijnlijk erg weinig hebben kunnen eten en als je lichaam niet voldoende binnenkrijgt gaat het behalve vetmassa ook spiermassa aanvreten.
 
Kan iemand me nog eens uitleggen waarom we geen kritiek mogen hebben op mensen die hier foto's plaatsen?

Ik kan hier wel positieve kritiek op willen leveren, maar dan houd ik mezelf voor de gek en ook de persoon die zijn foto's heeft gepost.

Ik begrijp dat het voor sommige mensen moeilijk is om harde kritiek te accepteren, maar post dan geen foto's van jezelf.

Gaarne ???

[edit]

Iedereen doet zo positief mogelijk in de posts, maar het is volgens mij niet erg makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
let op met wat je eet dvp..
Melk, drink die maar met liters :D
 
Jordees zei:
Kan iemand me nog eens uitleggen waarom we geen kritiek mogen hebben op mensen die hier foto's plaatsen?

Ik kan hier wel positieve kritiek op willen leveren, maar dan houd ik mezelf voor de gek en ook de persoon die zijn foto's heeft gepost.

Ik begrijp dat het voor sommige mensen moeilijk is om harde kritiek te accepteren, maar post dan geen foto's van jezelf.

Gaarne ???



tjah mannen worden niet graag afgebroken..maar horen graag leugens zolang het maar positief is
 
Laatst bewerkt:
Vanny zei:
tjah mannen worden niet graag afgebroken..maar horen graag leugens zoalang het maar positief is

Onzin.

Post je foto dan niet. Als je het lef hebt om je foto's te posten, accepteer dan ook als mensen eerlijk en oprecht zijn.

Ik riskeer alleen liever geen waarschuwingen, waardoor ik dus eigenlijk zo min mogelijk durf te posten in deze sectie.
 
Daarbij zie ik de laatste tijd alleen maar reacties als:

- het begin is er
- flink eten/bulken
- dat begint er al op te lijken

Kom toch op lieve mensen, dat is toch helemaal geen kritiek? Het heeft geen enkele waarde en/of inhoud.

Zaken als:

- Zo te zien doe je iets niet goed, laat me je voeding/trainingsschema eens zien
- Train je rug beter
- Pak je armen harder aan
- Je poses zijn gay

Dat zijn kritiekpunten waar iemand wat mee kan.

Maar uit angst voor regeltjes, wordt er maar wat geraaskald.

erg jammer.
 
daar daar ...en jij die kritiek als jong vervelend nest aanschouwd!
 
sorry maar opbouwende kritiek ga ik niet geven .

ik zie een mager jongenslichaam zonder merkbare spiermassa

goed dat je dit forum hebt gevonden :thumbs:
 
The_Oak zei:
Wat de anderen ook al zeggen er is genoeg werk aan de winkel.
Maar als jij tevreden bent is dat natuurlijk het grootste geschenk. Er zijn er zat die hier rondlopen die maar meer en meer willen...
Dus zie dit vooral om je motivatie te vergroten.

Enne in het zijaanzicht van je lichaam zie ik dat je acromion flink hoog staat. Heb je dit al lang en hoe is gekomen. Het kan zijn dat wanneer je zwaarder gaat trainen je hier behoorlijk last van je rechterschouder kan krijgen...
Wat is dit acromion?? Ik heb zelf wat last van mijn schouders gekregen nu deze een stuk groter zijn dan vroeger. Ik kan niet gewoon op mijn rug liggen met mijn handen uitgestrekt naar achteren. Dan voel ik iets pijn doen aan mijn schouders ....
 
Back
Naar boven