Fitness Seller

Beginfoto's UPDATE

Bezoekers in dit topic

Lavidaloca

Novice
Lid geworden
16 mei 2014
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
82kg
Beste medeforumleden,

Ben al een hele tijd aan het meelezen op de website en heb jaren geleden wat getraind maar nooit echt geweldig ver gekomen. Ik wil daarom graag mijn uitdaging weer aangaan en zien hoever ik komen kan. Ik ben 24 jaar weeg nu zo'n 75 kg en ben 1.82 m lang. Ik zal hierbij de foto's posten. Let wel dat ik deze week pas begonnen ben dus ontiegelijk veel zal er nog niet gegaind zijn ;)

De spierpijn van de eerste keer squatten en benchen is iig ontiegelijk dus zal dit maar nemen als een goed teken. Ben benieuwd wat ik kan bereiken in de eerste 3 maanden, dus over 3 maanden nieuwe foto's.

Groeten,

Lavidaloca

UPDATE: Laatste foto is een vergelijkingsfoto van 2.25 maand geleden en nu zo'n 6 a 7 kg verder. Kon het niet laten om nu al een foto te maken.. rest komt over ongeveer 2 a 3 weken. :) Ben zelf iig tevreden over het eerste resultaat

DSC03839.jpg


DSC03840.jpg


DSC03841.jpg


DSC03842.jpg


DSC03843.jpg


DSC03844.jpg


DSC03847.jpg


DSC03848.jpg


Untitled.jpg
 
Laatst bewerkt:
Succes met het behalen van je doelen!
 
Lekker trainen, vreten en slapen. Dan moet het zeker goed komen.
Succes!
 
Ben de eerste week lekker bezig geweest en toen letterlijk strontziek geworden. Ik gebruik voor de eerste keer creatine en heb twee dagen platgelegen met overgeven en om het uur naar de wc moeten rennen. Denk ook koorts aangezien ik het erg koud had zelfs na een hete douche. Iemand enig idee of dit door de creatine kan komen of zal ik gewoon een virusje te pakken hebben gehad? Ben lichtelijk bang om weer een portie creatine naar binnen te gooien.

Daarnaast vind ik het lastig want op de pot van creatine staat 5 gram oftewel een theelepel. Ik heb het afgewogen met een keukenweegschaal en dan kom ik uit op een goede eetlepel ( die ik dus ook een week lang genomen heb ). Is dit misschien teveel?
 
een goede eetlepel creatine is volgens mij wel iets meer dan 5g :p Ik had in het begin ook wat last aan mijn maag door creatine, maar nu neem ik het door mijn shake bij mijn ontbijt. Nergens last meer van...
 
een goede eetlepel creatine is volgens mij wel iets meer dan 5g :p Ik had in het begin ook wat last aan mijn maag door creatine, maar nu neem ik het door mijn shake bij mijn ontbijt. Nergens last meer van...

Doe het ook bij mijn shake bij het ontbijt, maar gebruik je dan ook maar 1 theelepel? het het meerdere malen afgewogen en kwam telkens uit op een goede eetlepel.
 
Ik neem meestal 2x per dag een half schepje.
 
soms zit je scoop verstopt.. ligt dr miss ook aan wat voor merk je hebt

heb de hele pot nagezocht maar niets gevonden tenzij die ergens anders verstopt is ;) Heb intussen een x aantal keer afgewogen met weegschaal en kom uit op ongeveer een halve eetlepel. Ben weer begonnen en merk soms wel wat aan mn maag maar is te overleven gelukkig.
 
Even een update,

Ben 2.25 maanden en 6 a 7 KG verder.

Kon het niet laten om even foto's van mijn benen te maken, en ik ben tevreden denk ik zo. Bij deze:

Vantevoren:
eu2360.jpg


Na 2.5 mnd:
33w4ozb.jpg


---------- Toegevoegd om 04:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:30 ----------

Sorry voor de wat grote foto's :P
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven