Fitness Seller

Beginnen 15 jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flows

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2009
Berichten
77
Waardering
3
Hallo
Ik ben begonnen met aankomen en wat trainen.
Vooral wil ik eerst aankomen voordat ik serieus ga trainen
L: 1,60m
kg: 40 (erg weinig)

Voedingsschema:
Ontbijt: Brinta + Banaan + Melk + Kwark + Noten Shake
1/1.5 uur later: 2 Boterhammen met 2/3 plakjes kipfilet mosterd en zout en peper
Lunch: Soms warm eten zoals spaghetti ofzo ander boterhammen
Namiddag: 2 Boterhammen met kipfilet weer met mosterd
Avondeten: Wat de pot schaft aardappelen/spaghetti/rijst/risotto
Later in de avond: Kwark

Ik eet biologisch brood ik vind het wat zwaarder op de maag liggen
Nu ik dit typ eet ik twee lekkere boterhammen met kipfilet
Ik train nog niet serieus heb wel dumbbells thuis waarmee ik train
Ik drink meestal vruchtensap/thee/melk (in de shake)

Iemand tips voor veel kcals binnen krijgen?
 
Hallo
Ik ben begonnen met aankomen en wat trainen.
Vooral wil ik eerst aankomen voordat ik serieus ga trainen
L: 1,60m
kg: 40 (erg weinig)

Voedingsschema:
Ontbijt: Brinta + Banaan + Melk + Kwark + Noten Shake
1/1.5 uur later: 2 Boterhammen met 2/3 plakjes kipfilet mosterd en zout en peper
Lunch: Soms warm eten zoals spaghetti ofzo ander boterhammen
Namiddag: 2 Boterhammen met kipfilet weer met mosterd
Avondeten: Wat de pot schaft aardappelen/spaghetti/rijst/risotto
Later in de avond: Kwark

Ik eet biologisch brood ik vind het wat zwaarder op de maag liggen
Nu ik dit typ eet ik twee lekkere boterhammen met kipfilet
Ik train nog niet serieus heb wel dumbbells thuis waarmee ik train
Ik drink meestal vruchtensap/thee/melk (in de shake)

Iemand tips voor veel kcals binnen krijgen?

Lees de stickies is de voedingssectie. Wat zijn de totalen van je voeding? en daarmee bedoel ik calorieen en dan eiwitten, koolhydraten en vetten. En als je nou eet+goed traint kom je aan en niet alleen in vet pak je gelijk spier erbij. Dus eten+trainen raad ik je aan.
 
Wil je veel calorieen binnenkrijgen? Dan moet je iedere dan een hele Bon Bon Bloc opeten. Dat is ruim 1000 calorieen. Maar misschien kun je beter even de stickies doorlezen en vervolgens uitrekenen wat je nosig hebt en daar een goed schema op baseren...succes
 
Mn BF% is 7
 

En dan?
Is juist heel goed om mee te beginnen imo. Hoe lager je vet% is hoe langer je kan bulken voor je hoeft te cutten. Gewoon goed eten en zwaar trainen. Je hoeft echt niet eerst dik te zijn om dan vet in spieren om te zetten hoor:rolleyes:
 
En dan?
Is juist heel goed om mee te beginnen imo. Hoe lager je vet% is hoe langer je kan bulken voor je hoeft te cutten. Gewoon goed eten en zwaar trainen. Je hoeft echt niet eerst dik te zijn om dan vet in spieren om te zetten hoor:rolleyes:
je zet vet niet om in spieren:o;)


...fail

edit ik las het verkeerd ik fail zelf :(
 
Laatst bewerkt:
Weet ik maar ik ben zo mager:P
Dacht ik dat ik eindelijk goed at kom ik nog steeds niet aan genoeg calorien enzo
 
Laatst bewerkt:
Weet ik maar ik ben zo mager:P
Dacht ik dat ik eindelijk goed at kom ik nog steeds niet aan genoeg calorien enzo

van de 2 boterhammen 4 boterhammen maken. Dan nog iedere dag flink wat ongezoute noten eten. Ook nog een blikje tonijn op je brood doen en iedere dag 2-3 eitjes maken.
Dan kom je wel een beetje in de buurt ;)
 
40 kilo....

Flink kilo's rijst naar binnen happen vriend
 
Rofl dan kan ik elke dag nieuwe kipfilet gaan halen:P
Hoe doen jullie dat eigenlijk 1 plakje kipfilet is ook zo saai
Ik lust geen ei tonijn dat is wel lekker dus dat gaat me wel lukken

edit:
Laat maar op die andere boterhammen doe ik wel de tonijn
Zou ik whey moeten halen?
Ik ga morgen voor het eerst ff naar de sportschool op proef even kijken wat ze daar allemaal hebben
Als het goed gaat start ik denk ik met rippetoe starting strenght.
 
Laatst bewerkt:
Rofl dan kan ik elke dag nieuwe kipfilet gaan halen:P
Hoe doen jullie dat eigenlijk 1 plakje kipfilet is ook zo saai
Ik lust geen ei tonijn dat is wel lekker dus dat gaat me wel lukken

edit:
Laat maar op die andere boterhammen doe ik wel de tonijn
Zou ik whey moeten halen?
Ik ga morgen voor het eerst ff naar de sportschool op proef even kijken wat ze daar allemaal hebben
Als het goed gaat start ik denk ik met rippetoe starting strenght.


Weet je wat ik doe 2 sneeen brood en dan 4 kipfilets erin en dan een beetje curry en heb hem zo binnen, zonder curry smaakt het net als karton.

Whey hoef je niet te kopen eerst goed eten, eieren moet je eten ;) ik lust ze helemaal niet maar eet er 4 per dag
 
pakje kipfillet op 2 boterhammen :)
 
als je aan wil komen zul je veel koolhydraten moeten eten. tip: eet vlak voor je gaat slapen koolhydraatrijk eten. doe ik ook, ben binnen 2 weken van 71 naar 73,5 gegaan.
 
als je aan wil komen zul je veel koolhydraten moeten eten. tip: eet vlak voor je gaat slapen koolhydraatrijk eten. doe ik ook, ben binnen 2 weken van 71 naar 73,5 gegaan.
gefeliciteerd met de 2kilo vet. Succes met het erafcutten wanneer je eindelijk op een goed gewicht bent :rolleyes:
 
gefeliciteerd met de 2kilo vet. Succes met het erafcutten wanneer je eindelijk op een goed gewicht bent :rolleyes:

Ik was eerst gewoon veel te licht voor lengte en leeftijd. Krijg ik comments zoals, vretuuuhhhh. Dat begreep ik ook wel dat dat moest. Nou zit ik bijna op een redelijk gewicht. Even voor de info, ik kom van 6% bf af en 65 kilo. Nu ongeveer 8 bf en 73 kilo, lijkt mij veel beter of niet?
 
Voeding ff aan gepast:

Voedingsschema:
Ontbijt: Brinta + Banaan + Melk + Vruchtensap Shake
1/1.5 uur later: 2 Boterhammen met 2/3 plakjes kipfilet mosterd en zout en peper + 2 Boterhammen met Tonijn en Yofresh
Lunch: Soms warm eten zoals spaghetti ofzo ander boterhammen
Namiddag: 2 Boterhammen met kipfilet weer met mosterd + 2 Boterhammen met Tonijn en Yofresh
Avondeten: Wat de pot schaft aardappelen/spaghetti/rijst/risotto
Voor het slapen: Kwark

Dit is al 4 boterhammen meer maar hoe eten jullie die eieren? Gekookt of als omelet?
 
ligt eraan waar ik zin in heb maar koken is makkelijker
 
Voeding ff aan gepast:

Voedingsschema:
Ontbijt: Brinta + Banaan + Melk + Vruchtensap Shake
1/1.5 uur later: 2 Boterhammen met 2/3 plakjes kipfilet mosterd en zout en peper + 2 Boterhammen met Tonijn en Yofresh
Lunch: Soms warm eten zoals spaghetti ofzo ander boterhammen
Namiddag: 2 Boterhammen met kipfilet weer met mosterd + 2 Boterhammen met Tonijn en Yofresh
Avondeten: Wat de pot schaft aardappelen/spaghetti/rijst/risotto
Voor het slapen: Kwark

Dit is al 4 boterhammen meer maar hoe eten jullie die eieren? Gekookt of als omelet?

Gekookt gaat makkelijker imo, gewoon wat zout erop en dan in 2 happen moet de erin :P je kan ook water of melk drinken erbij ;)
 
Zo dus jij wilt aankomen?

Wacht totdat je 18 bent, ga naar de goedkoopste rijschool en regel dat je snel je rijbewijs hebt.
Nadat je je rijbewijs hebt kun je gaan beginnen met het huren van een auto.
Daarna ga je met een auto een stukje touren gewoon puur om te wennen aan de auto.
Je zal merken na een tijdje dat het helemaal niet zo moeilijk is en je hebt het onder de knie.
Daarna rij je naar schiphol... ta-daa aangekomen op schiphol.
 
Maar ik wil naar groningen en 1 auto zit niet onder je knie toch?
Waar de fak haal jij schiphol vandaan wat doe je zielig?
Ik zeg toch GRONINGEN
 
Back
Naar boven