Fitness Seller

Beginnen aan homegym

Bezoekers in dit topic

ColdVibes

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2007
Berichten
49
Waardering
0
Hey, ik ben momenteel 17 jaar en train anderhalfjaar deftig . sinds mijn gym gaat sluiten en toch amper apparaten gebruik, besloot ik maar op een deel gewichten over te kopen & thuis te trainen

voorschot is al betaald en zaterdagmorgend haal ik alles op

Olympische bar + sluitstukken
130 kilo 50mm schijven (heb momenteel niet meer nodig)

middellange 30mm bar + sluitstukken
30 kilo 30 mm schijven ( heb nog 30 kilo hiervan thuisliggen dus is dan wel genoeg..)

en een gewoon bankje , heb nog nooit een steviger gezien ..

dit alles voor een speciaal prijsje.. € 131 :D het gaat wel om zeer oud materiaal, dat in hardcore gym's word gebruikt .

maar oke , wat onbreekt er ng? idd, een rack. sinds ik niet veel geld meer bezit moet ik het goedkoop houden. ik zag op helisports een goedkoop verstelbaar Press Rack --> Kroon BS-230 Press Rack

ze zeiden dat het tot 200kilo kan dragen, is voor mij goed genoeg, iemand hiervaring hiermee?
 
Ik heb die dingen.
Qua stabiliteit kun je er niks van zeggen (heb er tot nu toe 125 + stang dus 135 kilo op gehad: geen problemen). Zeker voor het belachelijke prijsje niet. Probleem is misschien dat ze in de laagste stand nog te hoog zijn voor benchen. Ik zeg misschien, omdat ik zelf alleen bench met dumbbells.
 
ligt aan het soort bankje, want idd bij mij thuis kom ik er niet bij vanaf het bankje :P dus ik gebruik em nu hoger voor squatten
 
ligt aan het soort bankje, want idd bij mij thuis kom ik er niet bij vanaf het bankje :P dus ik gebruik em nu hoger voor squatten

kga het morgens eens afmeting, ik denk dat het bankje 50cm hoog is :/
 
Welke gym is het? Verkopen ze er nog spullen?
 
Welke gym is het? Verkopen ze er nog spullen?

in antwerpen centrum, dichtbij groenplaats, noemt AAC ;) zou dan dit weekend nog komen zien,, zaterdag tussen 10 en 16 en zondag tussen 10 en 14 ,, denk dat het maandag niet eens meer opengaat
 
Heb je het juiste adres nog van die zaal?
greetz
 
Back
Naar boven