XXL Nutrition

Beginnen in de sportschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jullie maken het me niet makkelijk. hahah.
Ik denk dat ik dan bij mijn eerste schema blijf maar de leg press + kuiten er uit haal en de deadlift er in doe. Die zie ik namelijk ook vaak terug komen

1. Benchpress (vaste stang)
3 bend over row (dumbel) Staand met twee dumbells
4. Militairy press (dumbel)
5. Buik (aparaat)
6. Squat
7. Deadlift

bonus:
* biceps
* triceps
Aanrader: zoek de vermelde stronglifts app even op En als je wilt probeer deze enkele maanden. Kwa progressie en effectiviteit kan hier als beginner weinig tegen op. Ik heb deze na jaren aankloten een tijd gevolgd en heb met dit programma toen echt een grote sprong gemaakt.
 
Aanrader: zoek de vermelde stronglifts app even op En als je wilt probeer deze enkele maanden. Kwa progressie en effectiviteit kan hier als beginner weinig tegen op. Ik heb deze na jaren aankloten een tijd gevolgd en heb met dit programma toen echt een grote sprong gemaakt.
Precies dit. Waarom je eigen schema willen schrijven als de kennis daarvoor nog ontbreekt?
 
De app ziet er duidelijk uit. We gaan er hier nog even tussenuit en daarna ga ik er mee starten. Zal er een topic over openen. Als daar interesse voor is. Bedankt allemaal. Ik kan weer verder.
 
De app ziet er duidelijk uit. We gaan er hier nog even tussenuit en daarna ga ik er mee starten. Zal er een topic over openen. Als daar interesse voor is. Bedankt allemaal. Ik kan weer verder.
Succes! Een logje is altijd wel fijn. Voor jezelf om eventuele vragen te stellen en voor anderen om te kijken wat een bepaald schema doet met iemand :)
 
De app ziet er duidelijk uit. We gaan er hier nog even tussenuit en daarna ga ik er mee starten. Zal er een topic over openen. Als daar interesse voor is. Bedankt allemaal. Ik kan weer verder.
Succes! Fijn programma om mee te starten idd!
 
De 5x5 strong lift spreekt me wel aan imnewhere
dat is een hele goede maar hier ligt juist het gevaar, ga eerst eens lekker trainen, gewicht komt vanzelf! Maak eerst kennis met de oefening zelf en techniek. Je kan maar één keer goed kapot gaan..
Jij hebt duidelijk geen idee hoe SL5x5 werkt, je begint juist met een lege barbell en voegt elke training 2.5 kg toe. Perfect om techniek erin te werken voordat je zwaar gaat.
Naar mijn mening juist een van de betere beginnersprogramma's en dus een goede keus voor OP.
 
Jij hebt duidelijk geen idee hoe SL5x5 werkt, je begint juist met een lege barbell en voegt elke training 2.5 kg toe. Perfect om techniek erin te werken voordat je zwaar gaat.
Naar mijn mening juist een van de betere beginnersprogramma's en dus een goede keus voor OP.

jammer van je reactie goed lezen schijn nogal moeilijk te zijn! probeer deze jongen te helpen om te zeggen dat hij eerst kennis (moet) maken met de gewichten. Snap ook wel klinkt lekker strong lifts!
 
jammer van je reactie goed lezen schijn nogal moeilijk te zijn! probeer deze jongen te helpen om te zeggen dat hij eerst kennis (moet) maken met de gewichten. Snap ook wel klinkt lekker strong lifts!
Wat bedoel je hier nu mee?
 
jammer van je reactie goed lezen schijn nogal moeilijk te zijn! probeer deze jongen te helpen om te zeggen dat hij eerst kennis (moet) maken met de gewichten. Snap ook wel klinkt lekker strong lifts!
Volgens mij ben jij degene die moeite heeft met begrijpend lezen. Het hele idee van Stronglifts is dat je begint met een lege barbell. Veel meer kennis maken met gewichten dan dat bestaat niet?
 
Gisteren de oefeningen van de stronglift geprobeerd. Dat is nog lang niet makkelijk gelukkig krijg ik hulp van de sportschool met het juist uitvoeren van de techniek. Vanaf 10 augustus ga ik er tegenaan en zal dan een nieuw topic openen. Bedankt voor alle reacties.
 
Gisteren de oefeningen van de stronglift geprobeerd. Dat is nog lang niet makkelijk gelukkig krijg ik hulp van de sportschool met het juist uitvoeren van de techniek. Vanaf 10 augustus ga ik er tegenaan en zal dan een nieuw topic openen. Bedankt voor alle reacties.
ik worstel na 15j trainen nog met de uitvoering :p het is idd niet makkelijk, succes man
 
Back
Naar boven