XXL Nutrition

beginnen met aas?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

peaceofmind

Novice
Lid geworden
29 apr 2021
Berichten
14
Waardering
7
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
21%
beste leden,

jaren lang heb ik het voorbij zien komen aas. na een lange periode wil ik graag beginnen met een milde kuur.
ik merk gewoon dat ik kwa kracht en gewicht bijna niet meer aankom. ik dacht aan een d-bol met anavar (orals) kuur en 3 weken nolvadex nakuur.
hoe kijken jullie hier tegen aan? wat was een belangrijke reden om toch aan aas te beginnen? zijn er leden die achteraf spijt hebben?
 
Je kan heus nog progressie maken met deze stats.....
 
D-bol met anavar Mild :roflol:
 
Dat geloof ik graag. maar zie soms dat het gewoon niet meer gaat. ik probeer intensiever te trainen en beter op me voeding te letten. maar het wil maar niet lukken.
dus nu na een korte research van 3 maanden toch besloten om een milde kuur te doen. heb even ook op eroids reviews bekeken waar ik het beste kan halen (webshops) en welke merken redelijk goed betrouwbaar zijn.
 
Ben jij het helemaal zat om die onzekere beta te zijn!? Dan zijn steroids helemaal voor jou!! Wij allen zijn begonnen met steroids om onze betaness/onzekerheid te maskeren. Als je een zelfverzekerde neppa alpha wilt zijn, dan heb je die juice nodig. Er is geen andere mogelijkheid. Enige spijt die wij hebben is dat we niet eerder zijn begonnen.

Het enige waar je niet mee kunt compenseren is je lelijkheid(sterker nog: steroids maken je vaak nog lelijker), dus ga maar niet denken dat je ineens iets gaat fixen. Er zitten hier nog genoeg dorstige simps die behalve de kut van hun moeder nog nooit eentje in hun leven hebben gezien.
 
dankjewel voor je bijdrage Th0maz.
 
Ben jij het helemaal zat om die onzekere beta te zijn!? Dan zijn steroids helemaal voor jou!! Wij allen zijn begonnen met steroids om onze betaness/onzekerheid te maskeren. Als je een zelfverzekerde neppa alpha wilt zijn, dan heb je die juice nodig. Er is geen andere mogelijkheid. Enige spijt die wij hebben is dat we niet eerder zijn begonnen.

Het enige waar je niet mee kunt compenseren is je lelijkheid(sterker nog: steroids maken je vaak nog lelijker), dus ga maar niet denken dat je ineens iets gaat fixen. Er zitten hier nog genoeg dorstige simps die behalve de kut van hun moeder nog nooit eentje in hun leven hebben gezien.
Die thomas is altijd goud
 
Anavar/d-bol combi is niet mild. Doe nog wat meer research. Hat zijn mensen zoals jij die het gebruik van anabolen een slechte naam geven.
 
Anavar/d-bol combi is niet mild. Doe nog wat meer research. Hat zijn mensen zoals jij die het gebruik van anabolen een slechte naam geven.
Geen enkele vorm van AAS is mild.
 
Swamp. anavar staat bekend als 1 van de mildste aas. het is jammer dat je na jaren van gebruik hier nog niks van afweet. het zijn mensen bla bla ach schei toch uit met je katten gejank. d-bol is een persoonlijk keuze na mijn eigen research. en idd ben het met rippedmeeuw eens dat geen enkele aas mild is. maar micro-swampi weet het oo zo goed.
" Hat zijn mensen zoals jij die het gebruik van anabolen een slechte naam geven." hahaha doodlachen niemand keurt het gebruik van anabolen goed, het is een persoonlijk keuze die iemand voor zich maakt. een slechte naam geven komt voornamelijke door mensen met kleine brein cellen die na jaren van gebruik nog niks weten...
 
Swamp. anavar staat bekend als 1 van de mildste aas. het is jammer dat je na jaren van gebruik hier nog niks van afweet. het zijn mensen bla bla ach schei toch uit met je katten gejank. d-bol is een persoonlijk keuze na mijn eigen research. en idd ben het met rippedmeeuw eens dat geen enkele aas mild is. maar micro-swampi weet het oo zo goed.
" Hat zijn mensen zoals jij die het gebruik van anabolen een slechte naam geven." hahaha doodlachen niemand keurt het gebruik van anabolen goed. het is een persoonlijk keuze die iemand voor zich maakt.
Je moet het zelf weten maat. Als jij gewoon goed je research hebt gedaan en je lekker wilt groeien waarom niet
 
rippedmeeuw ik heb zoals ik aangaf 3 maanden research gedaan om dan iemand gelijk aan te vallen met slechte naam' zonder goede argumenten gaat ook nergens over. anavar is de mildste aas. tenzij iemand op het forum een mildere vorm van aas kent? ik moet idd nog veel meer leren en research doen. maar dit lijkt me een goed begin. vandaar ook dat ik een topic open.
 
Waar heb je precies die research gedaan, als je uitkomt op een anavar+dbol kuurtje?
 
rippedmeeuw ik heb zoals ik aangaf 3 maanden research gedaan om dan iemand gelijk aan te vallen met slechte naam' zonder goede argumenten gaat ook nergens over. anavar is de mildste aas. tenzij iemand op het forum een mildere vorm van aas kent? ik moet idd nog veel meer leren en research doen. maar dit lijkt me een goed begin. vandaar ook dat ik een topic open.
Ik weet er bijna niks over, maar wou alleen zeggen dat niks mild is aangezien je met je hormonen aan het kloten bent.
 
Goed speurwerk zo te lezen! Waarom mild beginnen? Ooit zal je toch zwaardere kuren gaan zetten. Beginnen is niet zo moeilijk. Ermee stoppen is veel moeilijker!
 
rippedmeeuw gelijk heb je. maar zit hier al een tijdje mee. wil het gewoon keertje proberen. Ano_011222 dat zou best kunnen. maar is het niet beter dat ik zelf beslis wat ik ga gebruiken? denk dat je van een eenmalige kuur niet dood gaat... sarcasme? ooit? ben je na je eerste kuur niet gestopt? je geeft aan dat ik toch zwaarder ga zetten (nemen-spuiten) ? was dat jou ervaring?
 
Je wilde toch weten hoe we er tegenaan kijken. Zo kijk ik er tegenaan. Ik train al 15 plus jaar. Heb heel wat jongens voorbij zien komen die dachten wat te bereiken met d-bol/anavar combi etc... Dit liep altijd uit op een teleurstelling. Ze hielden er wel gezondheidsklachten aanover.
 
Swamp met d bol bedoel ik dianabol? Dus het is een afrader en beter research doen voor een andere combi ? het ligt er aan wat ze wilden bereiken. thanks voor je bijdrage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven