Fitness Seller

beginnen met aas?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ben een vrouw.
ik ga niet oordelen, maar als ik moest gokken zou ik zeggen dat 95% van Jullie al aan aas zitten. ( hey zolang we in de spiegel kijken en geloofwaardig over komen)
Th0maz kleine pols en onderarmen maar wel grote boven armen(bicep & triceps) ... hmm zijn dat niet een beetje aas symptomen? (niet onzeker worden nu..lol)
me stats en gewicht en lengte hou ik heerlijkkkk voor me. thanks voor jullie bijdrage.
Anavar itttt isss!!
th0maz wajooo :roflol:
 
Hoe ben je na research ooit uitgekomen bij dianabol met anavar voor een vrouw?
 
ja ben een vrouw.
Dat had je beter gelijk in je eerste post kunnen vermelden, want de (negatieve) reacties kwamen denk ik voornamelijk doordat men dacht dat je een kerel was. Prima als je je stats voor je wilt houden, maar vul dan niets in. Als je goed geholpen wilt worden, zijn je stats overigens wel handig om te weten. Als je niets over jezelf kwijt wilt, is het lastig advies te geven.
ik ga niet oordelen, maar als ik moest gokken zou ik zeggen dat 95% van Jullie al aan aas zitten. ( hey zolang we in de spiegel kijken en geloofwaardig over komen)

Nogal wiedes dat degenen in dit topic aan de AAS zitten, je vraagt hier om advies over AAS, logisch dat mensen met ervaring hiermee reageren, vind je niet? De enige met heel veel kennis zonder zelf te gebruiken hier is Galen .
 
3 weken nolvadex nakuur.
ja ben een vrouw.
tenor (2).gif
 
 
ja ben een vrouw.
ik ga niet oordelen, maar als ik moest gokken zou ik zeggen dat 95% van Jullie al aan aas zitten. ( hey zolang we in de spiegel kijken en geloofwaardig over komen)
Th0maz kleine pols en onderarmen maar wel grote boven armen(bicep & triceps) ... hmm zijn dat niet een beetje aas symptomen? (niet onzeker worden nu..lol)
me stats en gewicht en lengte hou ik heerlijkkkk voor me. thanks voor jullie bijdrage.
Anavar itttt isss!!
Klopt, die heb ik opzettelijk skinny gehouden, zodat ik die dikke vette gleuf van mijn moeder beter kon fisten. Ze vindt het lekkerder als hij helemaal erin gaat. Je kunt het een beetje vergelijken met de onderstaande foto. Dan snap je wellicht ook wel beter waarom het handiger is dat ik hem skinny houd.

1619808317717.png


Overigens wel goed dat jij mij even op tijd waarschuwt. Dat was kantje boord. Poeh hé, Ik kon mijzelf geen leven voorstellen dat ik ooit onzeker ging worden van een tomboy die jarenlang naar aas heeft lopen staren en vervolgens durf aan te komen met een dianabol + anavar cycle. Daar heb je inderdaad veel zekerheid voor nodig. Daar kan ik niet aan tippen. Touché m'shemale.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven