MuscleMeat

Beginnen met alles (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

begin met de sticky's te lezen.

maak je train en voeding schema en post deze, heb je dan nog vragen:

nog meer sticky's lezen.:D

heb je dan nog vragen? even posten ;)

succes
 
Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 17 jaar en wil graag een grotere massa spieren. Hierbij gaat het vooral om de rug, borst en buikspieren. Ik weeg ongeveer 60 kilo en ben 1,80 lang. Wie heeft goede tips waarmee ik kan starten en welke eventuele voedingssuplementen aan moet schaffen?


Heb ben soortgelijk geval als jou. Jaar gelede nwoog ik 62 kg nu kom ik van 75 kg (weeg nu 73 want ik ben aant cutten) maar euh voornamelijk om bij te komen moet je niet beginnen met supplementen. Je moet eerst wat teveel vet kweken en zien dat je om de 2 uur iets binnen hebt .. dit zorgt ervoor dat je lichaam went aan de nieuwe manier van eten etc. Ik raad dus aan elke dag yoghurt te drinken . Veel brood , noten , neem bij je avondmaaltidj altijd goed bij dat je het bgevoel hebt dat je meot overgeven ( zo rekt je maag uit ) je kan ook mammouth bestellen dit is ee nshake ter aanvulling van je calorien en daar kom je echt KILOS van bij ( ervaringen van vrienden waren positief). Veel melk etc gwn vreten wat je wil zodat je bijkomt. Eens je merkt dat je wat bijgekomen bent dan kan je wat op je vetten letten en zo wat meer voor spier gan ! ^^ Heb dit zelf ook gedaan duurde voor my een half jaar om 10 kg by te komen. Gwn totaal meer eten wat je ook vind al zijn het chips !
 
alles trainen, is smerig als er 1 spiergroep achterblijft :P
 
Dumbbells heb ik wel, alleen zijn ze maar 3kg per stuk.
 
En qua opdrukken enzo, wat raden jullie aan? bijvoorbeeld 's ochtends 10x en 's avonds 10x?
 
Opdrukken dat soort shit is echt zwaar overrated, wat je gewoon moet doen is de sticky's doorlezen over voeding en training. Vervolgens maak je een voedingsschema voor jezelf en een trainingsschema, en duik de sportschool maar in.:D
 
En qua opdrukken enzo, wat raden jullie aan? bijvoorbeeld 's ochtends 10x en 's avonds 10x?

vriend van me heeft brede armen en rug door op verschillende manieren op te drukken. in hand stand schuin plat met je handen op elkaar etc.. deed er zo'n 500 per dag hij at deftig niets supplementen en is redelijk breed. doet dit wel al ff hoor ! xD meer als 2 kaar denk ik wel ..
 
En qua opdrukken enzo, wat raden jullie aan? bijvoorbeeld 's ochtends 10x en 's avonds 10x?
Als je het uberhaupt al doet dan denk ik toch wat meer?
En loop eens naar het plaatselijke speeltuintje en doe bijvoorbeeld wat pull ups bij de schommel (ja aan die stang ja), of in het trapgat. Dan gebruik je ook al lichaamsgewicht (bodyweight).
 
Optrekken kan ik hier in huis ook wel doen, maar over dat opdrukken zei ik niet voor niets bijvoorbeeld. Hoeveel keer moet ik dan ongeveer optrekken?
 
je kunt het beste even naar een vand e instructeurs in de gym gaan en samen met hun een schema opstellen en je meten en wegen
 
Oke, die ga ik zowiezo doen. Heeft iemand nog tips wat ik dit weekend van doen? Ik ga namelijk heel dit weekend naar het strand.
 
Oke, die ga ik zowiezo doen. Heeft iemand nog tips wat ik dit weekend van doen? Ik ga namelijk heel dit weekend naar het strand.
Kijk om je heen wat je kunt gebruiken om te trainen, doe bijvoorbeeld push ups & pull ups. Veel plezier, lekker weertje voor het strand nu :)
 
Welke sticky's zijn voor mij belangrijk om te lezen? Want ben nu weer thuis en heb bij het strand erg veel getraint.
 
kijk gewoon zelf, we hoeven toch niet alles voor te zeggen? veegt je ma ook nog je hol af?
succes!
edit: lees gewoon alle stickeys, dan weet je zeker dat je niks mist
 
Dit is allemaal wel leuk en aardig, maar dan hoef je nog niet over mn moeder te beginnen. Als je daarover begint heb je echt de verkeerde voor je.
 
kijk gewoon zelf, we hoeven toch niet alles voor te zeggen? veegt je ma ook nog je hol af?
succes!
edit: lees gewoon alle stickeys, dan weet je zeker dat je niks mist
hier kreeg ik buikpijn van vant lachen :x
 
Laten we gewoon ontopic blijven, en niet naar mensen kijken die zo hun post account op willen krikken.
 
ga dan stickies lezen :P
en hahahahaa @ "Als je daarover begint heb je echt de verkeerde voor je. "
daag je nou mensen uit, op dit forum, terwijl je net begint :P

maak een goede start hier vriend. ze kunnen je goed helpen. gewoon stickies lezen en als er écht nog vragen zijn, gewoon stellen. maar voor je een vraag stelt, nog wel 2x alle stickies lezen ;)
 
Back
Naar boven