XXL Nutrition

Beginnen met cut

Bezoekers in dit topic

Kdw19

Novice
Lid geworden
21 mei 2020
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hee allemaal,
Ik heb nu zo'n 2jaar gebulkt mer ups en downs (ziekte van chron). Ben van 72kg +-13% naar 87 +-15% gegaan.
Nu wil ik toch een x richting de 10% gaan trainen nu is mij vraag hebben jullie nog tips en trick met voeding of kan ik gewoon lekker me boterhammetjes eten zolang ik maar in een calorieën tekort zit.
En welke macro verhouding moet ik aanhouden? Omdat ik ook gewoon werk 8uur op een dag en toch hoop koolhydraten nodig heb.

Groetjes kevin
 
Gewoon je normale voeding aanhouden met een kcal tekort.
2 gr eiwit per kg bw
Ca.1 gr vet per kg bw
Rest koolhydraten.

Zeker gezien je darmklachten zou ik je eigen voeding aanhouden en niet alles omgooien. Dat kan mogelijk ook invloed hebben op je darmen en dat wil je niet.
 
Hee allemaal,
Ik heb nu zo'n 2jaar gebulkt mer ups en downs (ziekte van chron). Ben van 72kg +-13% naar 87 +-15% gegaan.
Nu wil ik toch een x richting de 10% gaan trainen nu is mij vraag hebben jullie nog tips en trick met voeding of kan ik gewoon lekker me boterhammetjes eten zolang ik maar in een calorieën tekort zit.
En welke macro verhouding moet ik aanhouden? Omdat ik ook gewoon werk 8uur op een dag en toch hoop koolhydraten nodig heb.

Groetjes kevin
Heb hier dezelfde ziekte, mijn tip zowat dezelfde voeding aanhouden alleen hoeveelheid rustig verminderen, gekke veranderingen lokken bij bij altijd een opflakkering uit.
 
Bedankt voor jullie reacties ik gaat dan gewoon met de zelfde voeding langzaam afbouwen
 
Back
Naar boven