XXL Nutrition

Beginnen met een var kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nexus1999

Novice
Lid geworden
9 okt 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
70kg
Hallo iedereen

Ik ben 20j en 1m93. Ik weeg 70kg. Ik weet niet hoeveel procent vet ik heb maar in ieder geval als ik het vast pak is het even groot als de dikte van mijn duim.

Ik ben namelijk net 2 maanden begonnen met fitness. Ik heb dit al een paar keer eerder gedaan maar telkens voor een maand of twee. Nu vroeg ik me af of het kwaad kan dat ik een Anavar kuur zou pakken. Ik heb wel al meer motivatie dan vroeger in ieder geval maar het gaat zo traag en ik dacht met anavar de mildste anabool zal dit geen kwaad kunnen of miss toch wel? Gaat anavar mijn basis spieren aanpassen? Kan het zijn dat mijn spieren scheef gaan groeien ?

Sorry voor deze noobie topic in ieder geval.

Waarom ik met anavar wil beginnen is eigenlijk ook grotendeels door een vriend van mij hij pakt anabolen en zegt dat ik dit ook zou kunnen doen en het geen kwaad kan en daarom ben ik zo een beetje overtuigt om dit ook te gaan doen. Ik heb in ieder geval al veel opzoek werk gedaan over anabolen en zeker ook anavar. Zo heb ik gelezen dat ik best begin met een 40mg per dag voor 6 weken en dat ik niet hoef te nakuren omdat het niet echt je testosteron productie stopt.

Dus nu is eigenlijk mijn grootste vraag ga ik er iets slecht aan over houden of alleen maar voordelen ? Het is trouwens ook maar 1 malig. Ik zou willen beginnen met bodybuilding maar het groeit allemaal zo traag in mijn ogen. Wat is jullie mening ? zou ik het doen of juist niet ?

alvast bedankt.
 
2 maand trainen :duh:
 
Dude je weegt 70 kg met die lengte, 2 maanden begonnen :roflol: :roflol:
Ga eerst eens normaal eten en trainen voor een paar jaar, je kan nog easy 20-30 kg naturel groeien
 
1m93 en 70 kg :eek:. Er is hierboven al genoeg gezegd.
 
Ik zou het niet doen, gaan je spieren scheef van groeien
 
Regel 7. Mensen onder de 21 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, mogen geen vragen m.b.t. kuren stellen en mensen onder de 18 moeten hier niet posten !!!

Maar in ieder geval... 70 kg en 1,93m.
Ga eerst eens fatsoenlijk eten en trainen.
Lees je in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven