Fitness Seller

Beginnen met MMA/Vechtsport (in Amsterdam)

Bezoekers in dit topic

Aplus212

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 mrt 2010
Berichten
158
Waardering
11
Lengte
1m89
Massa
83kg
Vetpercentage
9%
Ik heb nog geen goede stickies hierover kunnen vinden dus ik maak maar een nieuw topic erover aan.

Na afgelopen zomer gestopt te zijn met tennis, is het enige wat ik nu nog aan sport doe 4x per week voetbal. Hoewel ik voetbal het allerleukste vind om te doen, wil ik er toch iets naast doen.

Na het zien van veel tv-shows, youtube filmpjes en films als Never Back Down (waardoor ik altijd veel zin krijg om naar de gym te gaan :P) ben ik geinterreseerd geraakt in MMA.

Nu is mijn eerste vraag of je eigenlijk eerst 1 vechtsport moet beheersen voordat je ook maar kan denken aan MMA, en wat is nou een "leuke" vechtsport om te beginnen en waarom.

En last but not least, waar in Amsterdam kan je uberhaupt MMA trainingen volgen? En welke sportscholen in Amsterdam staan bekend om hun goede vechtsportinstructeurs.

Ik ben dus een complete beginner en in plaats van google af te struinen leek het me handiger om het op dit forum te vragen, sorry voor de noobvragen.

P.S. Ik heb overigens totaal geen ambitie om ook echt wedstrijden te vechten, btje sparren en gewoon fit blijven is de main goal
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me best dat je in 1 keer het volledige pakket leert, zo leer je alles samen te gebruiken
 
Zelf ben ik ook net begonnen met MMA bij Team Furious in Rotterdam. Dit wil ik 1 dag in de week doen naast 4 dagen BB. Ik ben alleen bang dat ik dan moeilijk meekom met de groep, gezien de school er een beetje op gericht is dat je sowieso meerdere keren per week komt trainen.
 
Zelf ben ik ook net begonnen met MMA bij Team Furious in Rotterdam. Dit wil ik 1 dag in de week doen naast 4 dagen BB. Ik ben alleen bang dat ik dan moeilijk meekom met de groep, gezien de school er een beetje op gericht is dat je sowieso meerdere keren per week komt trainen.
Geen idee of die bij dezelfde zit, maar mijn nicht die zit ook in rotterdam op MMA en die vertelde dat het een goede gym is:)
 
Op kickbox.nl heb je een hele lijst van sportscholen. Kijk daar maar is effe
 
Back
Naar boven