Fitness Seller

beginnen met nootropic(s) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

taft

Cool Novice
Lid geworden
7 jul 2014
Berichten
131
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Hallo,
Ik heb al een tijd last van slechte concentratie en een hele slecht geheugen. Ben gediagnosticeerd voor ADHD, heb daar vroeger ook medicatie voor gehad alleen was ik er helaas allergisch voor. Ik doe nu mbo niv 4 en merk dat het niveau voor mij eigenlijk te laag is. Ik wil echt heel graag verder met leren omdat ik het gewoon leuk vind en ik merk aan mij zelf dat ik een hoger niveau aan kan. Helaas heb ik last van vergeetachtigheid en moeite om me te concentreren, wat me het waarschijnlijk niet makkelijker maakt.

Ik lees me al een tijdje in over nootropics en piracetam in het bijzonder, wat mij nog niet helemaal duidelijk is kan je het door blijven slikken op de dagdosering? kan dat met alle nootropics?

Nootropics zijn natuurlijk afgeleid van medicatie, middelen als piractam worden ook gebruikt om dementie te remmen(dacht ik) als je er een andere nootropic bij neemt kunnen ze dan geen interactie aan gaan met elkaar?

Weten jullie misschien nog een paar stoffen die ik bij de piracetam kan voegen? Wanneer is het het beste om met de nootropic(s) te beginnen als ik beging met de volgende opleiding of nu gelijk?
Alvast bedankt.
 
Iemand?
 
hoe denken jullie over deze stack?
2 x 1,5 gram choline bitartarte
2 x 15 mg mg noopept
2 x 5 mg vinpocetine
 
1gram choline verspreid over 2 doseringen
50-100; 100-200mg cafeine-theanine 1 of 2 doseringen
350-700mg n-acetyl tyrosine

mooie scores gehaald:o al zou ik het niet buiten een examenperiode gebruiken
 
Back
Naar boven