AndroidHealthClinic

Beginnen met PL

Bezoekers in dit topic

Screenshot_20171120-230811.png Screenshot_20171120-230815.png Screenshot_20171120-230819.png
 
The 'novice phase' is zoals ik lees verdeeld in 3 phases, van 'true novice' naar 'advanced novice' naar 'autoregulated novice.'
Dan begin je gewoon met true novice. :)
 
Dan begin je gewoon met true novice. :)

Gaan we dat doen, vooralsnog trekt het schema me wel. Weet niet hoe optimaal de verhoudingen zijn, maar neem aan dat dat wel goed zit.
 
Gaan we dat doen, vooralsnog trekt het schema me wel. Weet niet hoe optimaal de verhoudingen zijn, maar neem aan dat dat wel goed zit.
Het is een echt powerlifting schema. De GPP workouts zorgen voor de nodige balans, maar de main focus is de 3 lifts zo hoog mogelijk te krijgen.
 
Wat ik nog niet kan vinden in het pdf bestandje, is wanneer het de bedoeling is om van phase' 1 naar 2 te gaan, etc. Iemand die dit wel weet?
 
In de meeste gevallen is dat als je in phase 1 geen progressie meer maakt. (ik heb de pfd nog niet gelezen)
 
Wat ik nog niet kan vinden in het pdf bestandje, is wanneer het de bedoeling is om van phase' 1 naar 2 te gaan, etc. Iemand die dit wel weet?
Pagina 54: PNP Stalling Protocol
Pagina 76: PIP Stalling Protocol

Graag gedaan! :)
 
Je moet gewoon 0 intypen! :p
Waar moet je dit invullen? Ik zie Card staan en Paypall. Moet je gewoon inloggen met paypall en dan kan je 0 intypen of? M'n vriendin vertrouwd t niet en 't is haar paypall:o
 
Waar moet je dit invullen? Ik zie Card staan en Paypall. Moet je gewoon inloggen met paypall en dan kan je 0 intypen of? M'n vriendin vertrouwd t niet en 't is haar paypall:o

Je hoeft helemaal niks met PayPal te doen.
 
Hij heeft het blijkbaar aangepast. De bijdrage is niet meer op vrije basis, maar staat vast op $15.
 
Hij heeft het blijkbaar aangepast. De bijdrage is niet meer op vrije basis, maar staat vast op $15.
Oh vandaar, snapte er al niks van.
 
Hij heeft het blijkbaar aangepast. De bijdrage is niet meer op vrije basis, maar staat vast op $15.

Weet je dat zeker? Ik heb hem naar aanleiding van dit topic namelijk ook gratis gedownload. Of jullie doen iets fout of het is net veranderd.
 
Ik heb hem ook nog gratis gedownload hoor. Alleen als ik nu op de site ga kijken kost het $15.
 
Oei, net op tijd voor sommigen dus en voor anderen net even te laat.
 
Back
Naar boven