MuscleMeat

Beginnen met T5 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat honger stillende gevoel, is dat een vol gevoel of eerder een brandend maagzuur gevoel. Dat 2e heb ik eens met fatburners gehad en brandend maagzuur heel de dag door zuigt hard.

Nee, had geen last van m'n maag. En ook niet echt n vol gevoel. Het is meer dat ik geen gevoel had dat ik honger had of mijn maag leeg was.
 
Ok klinkt aantrekkelijk. Welke van onderstaande is de beste keus denken jullie? Ik zit 800kcal onder onderhoud.

T5 (30mg Efedrine, 250mg Cafeïne, 150mg Asprine

T5 Inferno (ECA + 150mg cayenne pepper)

T6 (ECA + 50mg 1.3 dmaa)
 
Ok klinkt aantrekkelijk. Welke van onderstaande is de beste keus denken jullie? Ik zit 800kcal onder onderhoud.

T5 (30mg Efedrine, 250mg Cafeïne, 150mg Asprine

T5 Inferno (ECA + 150mg cayenne pepper)

T6 (ECA + 50mg 1.3 dmaa)
Denk niet dat die 150mg cayenne pepper veel toe gaat voegen, ik zit sinds kort op T5 en het doet zeker wat het moet doen. T6 is net iets te veel stims voor mij, maar als je het aankan lijkt het me een heerlijke PWO.
 
Ok klinkt aantrekkelijk. Welke van onderstaande is de beste keus denken jullie? Ik zit 800kcal onder onderhoud.

T5 (30mg Efedrine, 250mg Cafeïne, 150mg Asprine

T5 Inferno (ECA + 150mg cayenne pepper)

T6 (ECA + 50mg 1.3 dmaa)

Als je nog geen ervaring ermee hebt zal ik beginnen met T5. Vooral als je niet super goed tegen cafeïne of andere stoffen die je energie geven kunt!
 
Denk niet dat die 150mg cayenne pepper veel toe gaat voegen, ik zit sinds kort op T5 en het doet zeker wat het moet doen. T6 is net iets te veel stims voor mij, maar als je het aankan lijkt het me een heerlijke PWO.

Als je nog geen ervaring ermee hebt zal ik beginnen met T5. Vooral als je niet super goed tegen cafeïne of andere stoffen die je energie geven kunt!

Ok thanks heren, ga ik voor de eerste. Zal mijn ervaring later posten.

Ben overigens caffiene verslaafd whaha, 575mg per dag, pwo en 1 tab.
 
Ik zou na je brandende maagzuur niet voor die inferno gaan idd, dan krijg je echt zo'n ripped van bodyenfit gevoel. T5 geeft gewoon een lekker verzadigd gevoel, t6 iets meer eoforie en focus vind ik zelf.
 
Nu er toch zoveel kennis in dit topic aanwezig is, is ephedrine echt katabool? Is het handig om in een bulk als pwo te gebruiken?
 
ik ook altijd met tren zwaar klote
Dat + werken in de lidl = recipe for disaster, voel me echt behoorlijk slecht soms als ik veel moet tillen. Gelukkig gooien ze me laatste tijd alleen nog maar achter de kassa:o

Omeprazol helpt trouwens wel erg goed, alleen zou ik dat wel via de huisarts regelen. In de winkel betaal je er echt belachelijk veel voor, gelukkig had m'n vader nog stacks omeprazol over die ik mocht:D
 
Dat + werken in de lidl = recipe for disaster, voel me echt behoorlijk slecht soms als ik veel moet tillen. Gelukkig gooien ze me laatste tijd alleen nog maar achter de kassa:o

Omeprazol helpt trouwens wel erg goed, alleen zou ik dat wel via de huisarts regelen. In de winkel betaal je er echt belachelijk veel voor, gelukkig had m'n vader nog stacks omeprazol over die ik mocht:D
ik neem gewoon rennie dan heb ik er de hele dag geen last meer van
 
Nu er toch zoveel kennis in dit topic aanwezig is, is ephedrine echt katabool? Is het handig om in een bulk als pwo te gebruiken?

Geen idee of het echt katabool is. Maar waarom zou je het tijdens de bulk willen gebruiken? Dan heb je toch ook gewoon genoeg energie enz
 
Geen idee of het echt katabool is. Maar waarom zou je het tijdens de bulk willen gebruiken? Dan heb je toch ook gewoon genoeg energie enz
Omdat ik ephedrine heerlijk vind om op te trainen, en ik kom door m'n drukke privé en werkleven op het moment gewoon energie tekort om iedere training te knallen
 
Ik heb T5 gebruikt en deed geen reet bij me.
De laatste keer 3 tabs per dag en mijn hartslag ging misschien 1 slag omhoog.
Dan zal je wel fake hebben gehad.
Gebruik het nu 3 jaar op rij tijdens cutten, 2 tabs per dag, gaat altijd als een trein. Geen honger, goeie energie en ga er altijd aardig van zweten (tijdens trainen of cardio als een paard).
Als je goed eet vóór je training, zal je merken dat de duizeligheid ook minder is.
 
Dan zal je wel fake hebben gehad.
Gebruik het nu 3 jaar op rij tijdens cutten, 2 tabs per dag, gaat altijd als een trein. Geen honger, goeie energie en ga er altijd aardig van zweten (tijdens trainen of cardio als een paard).
Als je goed eet vóór je training, zal je merken dat de duizeligheid ook minder is.
Nope geen fake, ik reageer er gewoon niet op. Mijn receptoren zijn mogelijk lui of niet aanwezig.
Er zijn wel meer zaken waar ik niet op reageer. Cafeïne, Efedrine, verdovingsmiddel die de tandarts gebruikt alleen bij hoge dosis en nog wat van die zooi.
 
Heeft iemand ervaring met (erge) duizeligheid met t5?

Of is dat alleen in het begin misschien?

Mijn Chick heeft het genomen vanmorgen en ervaart erge duizeligheid. Iemand tips?
 
Heeft iemand ervaring met (erge) duizeligheid met t5?

Of is dat alleen in het begin misschien?

Mijn Chick heeft het genomen vanmorgen en ervaart erge duizeligheid. Iemand tips?
Gewoon gaan zitten en wachten tot effect minder wordt.vooral niet te druk om maken.
 
Heeft iemand ervaring met (erge) duizeligheid met t5?

Of is dat alleen in het begin misschien?

Mijn Chick heeft het genomen vanmorgen en ervaart erge duizeligheid. Iemand tips?
De eerste keer dat ik het PWO nam werd ik best duizelig, maar dat ging snel weer over na het trainen. Stukje fruit en er even bij zitten doet me vaak wel weer goed. Ook als ik slecht heb geslapen of erg lang niet heb gegeten wil ik er nog wel eens duizelig van worden.
 
Even tussendoor, ik lees hier ( of het lijkt zo ) dat mensen het weken aan 1 nemen. Is het met Eca, en dan vooral met Ephedrine, niet zo dat dit op dezelfde receptor hecht als Clen en daardoor max 2 weken achter elkaar gebruikt kan worden voor het beste effect? Meen me zoiets te herinneren en dat je daarom in de OFF periode van Clen ook geen Eca moet pakken. Kan het alleen niet vinden.
 
Even tussendoor, ik lees hier ( of het lijkt zo ) dat mensen het weken aan 1 nemen. Is het met Eca, en dan vooral met Ephedrine, niet zo dat dit op dezelfde receptor hecht als Clen en daardoor max 2 weken achter elkaar gebruikt kan worden voor het beste effect? Meen me zoiets te herinneren en dat je daarom in de OFF periode van Clen ook geen Eca moet pakken. Kan het alleen niet vinden.
efridine blijft werken idem ditto als pep en andere stims .. alleen voor het oppeppende effect zul je steeds meer moeten nemen.
 
De eerste keer dat ik het PWO nam werd ik best duizelig, maar dat ging snel weer over na het trainen. Stukje fruit en er even bij zitten doet me vaak wel weer goed. Ook als ik slecht heb geslapen of erg lang niet heb gegeten wil ik er nog wel eens duizelig van worden.

Het is uiteindelijk goed gekomen. De duizeligheid werd daarna wat minder. Ze kreeg erg veel energie en is meteen thuis 45 minuten op de cross trainer gesprongen.

Volgende keer innemen bij het ontbijt, denk ik
 
Back
Naar boven