MuscleMeat

Beginnen met T5

Bezoekers in dit topic

Woow, 80mg gewoon gelijk. Ik durfde 40mg maar net te nemen, zeker in verband met alle mineralen en dingen die verloren gaan. Had heel de tijd me calcium, kalium & magnesium tabs bij me voor het geval dat.

Trouwens, dank voor je antwoord Pumpie
Ik had wel 2x dat ik met opstaan uit de bank dat ik mij licht voelde in mijn hoofd. Ik moest meteen weer gaan zitten. Lasix is ook bloeddruk verlagend. Maar weet niet of dit met elkaar te maken had.

Verder niks gemerkt qua bijwerkingen.

Maar het resultaat was wel verbluffend. Ik was net ff droger dan normaal. Abs kwamen net wat beter uit etc.
 
Hoe lang kan je Lasix eigenlijk achter elkaar gebruiken?

Ik zit al 4 maanden aan de Furosemide (werkzame stof Lasix) 80mg per dag.
Heb er nog wel een Kalium beschermer naast lopen, het is niet veilig om dat zonder te doen.
En je moet je elke 6 weken bloed laten prikken om je nier waardes te laten controleren. (plas medicatie kan erg slecht voor je zijn)

Plas medicatie.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
1 dag


Edit: sorry, las je post verkeerd. Volgens www.drugs.com mag je lasix maximaal 3-4 dagen achter elkaar gebruiken om het effectief te blijven houden.

Lasix is iets voor kortstondig gebruik. Ik zou het bijv niet nemen als alternatief voor een AI tegen vocht

Dosis kan echt verschillen per persoon. Mijn vrouw had lasix na een operatie ivm vocht. Bij haar deed 80mg niks. Zij moest 120-160mg nemen.


Wat een onzin zeg!

Ik moet het al 4 maanden slikken van mijn cardioloog en het is nog steeds elke dag net zo effectief!
 
Ik had wel 2x dat ik met opstaan uit de bank dat ik mij licht voelde in mijn hoofd. Ik moest meteen weer gaan zitten. Lasix is ook bloeddruk verlagend. Maar weet niet of dit met elkaar te maken had.

Verder niks gemerkt qua bijwerkingen.

Maar het resultaat was wel verbluffend. Ik was net ff droger dan normaal. Abs kwamen net wat beter uit etc.

Ja het heeft met elkaar te maken. Het verlaagt je bloeddruk, geeft een aardige schommeling.
 
Wat een onzin zeg!

Ik moet het al 4 maanden slikken van mijn cardioloog en het is nog steeds elke dag net zo effectief!

wat onzin? even beter lezen sjappie.

het gaat hierom vocht..... slimmerik! en ik zeg gewoon wat erop www.drugs.com staat.

Voor cardiovasculaire toepassing zal het misschien anders zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
wat onzin? even beter lezen sjappie.

het gaat hierom vocht..... slimmerik! en ik zeg gewoon wat erop www.drugs.com staat.

Voor cardiovasculaire toepassing zal het misschien anders zijn.

Je para werkt zeker al aardig aan je opmerkingen te zien, stoer zeg!

Waar denk je dat ik die plasmedicatie anders voor zou nemen dan vocht afdrijven.

Je bouwt er geen tolerantie mee op wat ze daar op die geweldige site van jou zeggen. Anders had ik onderhand wel veeeeeeel en veel hoger moeten zitten.

Het is onzin wat jij neerzetten wat je van die site had.
 
Je para werkt zeker al aardig aan je opmerkingen te zien, stoer zeg!

Waar denk je dat ik die plasmedicatie anders voor zou nemen dan vocht afdrijven.

Je bouwt er geen tolerantie mee op wat ze daar op die geweldige site van jou zeggen. Anders had ik onderhand wel veeeeeeel en veel hoger moeten zitten.

Het is onzin wat jij neerzetten wat je van die site had.

Hahaha, ventje toch. Je laat je wel kennen zeg. Volgens mij ben jij degene die op zijn kleine pikkie getrapt is :roflol:

Als het niet klopt wat er op die website staat dan moet je dat zeggen en niet komen roepen: onzin!

Maar goed, wat mij betreft einde discussie.
 
Back
Naar boven