XXL Nutrition

beginnen met trainen na 3 jaar rust

Bezoekers in dit topic

Hakeflaker

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
41
Waardering
0
Hallo,

Ik begin vandaag weer met fitness, na 3 jaar vrijwel niets te hebben gedaan aan krachttraining. Mijn spiermassa heeft plaats moeten maken voor vetmassa. Ik zit nu denk ik op zo'n 17%. Ik weet daarom ook niet goed of het goed is om direct mijn oude eetschema weer op te pakken? Graag advies hierover. Ik ben van plan om 4x per week krachttraining te gaan doen. 1 dag ga ik harlopen. (dat deed ik overigens al, tis niet zo dat ik vet ben...)

Mijn doel is om zo snel mogelijk weer op mijn oude niveau te zitten m.b.t. spiermassa en kracht.

Heeft er iemand nog goede adviezen om mijn doel zo snel mogelijk, liefst voor de zomer :), te bereiken? Met name welke extra's ik met supplementen hier kan uitrekken.

Alvast bedankt.
 
Gewoon weer hard trainen en op je voeding letten. Verder sticky's lezen en programmaatje opstellen. Die kun je dan plaatsen voor feedback.
 
Hallo,
Mijn doel is om zo snel mogelijk weer op mijn oude niveau te zitten m.b.t. spiermassa en kracht.

Heeft er iemand nog goede adviezen om mijn doel zo snel mogelijk, liefst voor de zomer :), te bereiken.

Naar mijn mening is het veel te snel om dit voor deze zomer te bereiken. Je kunt je kracht vrij snel terug krijgen maar dit vormt een grote belasting voor je pezen. Het is gezonder om je belasting rustig op te bouwen en pas na een hele tijd weer met maximale gewichten te gaan werken.

Echt voorkom altjeblieft een peesontsteking
 
Back
Naar boven