AndroidHealthClinic

Beginnen met Whey

Bezoekers in dit topic

Savanarola

Novice
Lid geworden
23 jun 2011
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
72kg
Vetpercentage
6%
Een goede avond,

Ik wil beginnen met het nemen van Whey, want alhoewel ik bijvoorbeeld door middel van iedere dag 700G kwark aan redelijk wat eiwitten kom (zo'n 120 gram) denk ik toch dat dat niet genoeg is. Ik zit er dus aan te denken om Whey isolaten te gaan nemen, maar alleen voor en na de workout. Dus dat is 3 keer per week 2 keer.
Maar nu heb ik toch een paar vragen; is het wel slim om alleen voor en na de workout whey te nemen. En omdat ik in het verleden erg last heb gehad van puisten en daar gelukkig net vanaf ben, ben ik bang dat door de whey de Acne terug komt (ik heb hier en daar gelezen dat je van Whey erg versterkte Acne kan krijgen), welke whey raden jullie me aan (die niet al te duur is) en is mijn angst voor de terugkeer van de puisten terecht?
 
Laatst bewerkt:
Ja, na je training wil je je spieren zo snel mogelijk voorzien van eiwitten. Whey is snel opneembaar en is daarom uitermate geschikt voor na de training. Daarnaast kun je het inderdaad ook voor je training nemen. Of als je net wakker wordt, zodat je je lichaam na al die uren weer snel voorziet van eiwit, waardoor de eiwitsynthese in de spieren sterk en snel wordt gestimuleerd.

Ik ken niemand die last krijgt van acne door wheygebruik, maar als je het goed hebt uitgezocht zal je vast gelijk hebben. Het zal ook per persoon verschillen, dus je kunt het altijd proberen natuurlijk. Zorg er voor dat je veel drinkt, minstens 4 liter per dag, dat zorgt ervoor dat je minder last hebt van acne.

Je zou Whey Perfection van Body & Fitshop kunnen bestellen, men vindt dat product vaak de beste keuze. Ikzelf heb tot nu toe altijd de Pure Whey Protein Isolate van Power Supplements besteld, maar als die op is ga ik die van Body & Fitshop proberen. Neem anders even een kijkje bij Supplementenreviews, en trek dan je eigen conclusie.
 
je eet toch ook vlees en andere zooi? daar zit ook eiwit in denk eigenlijk dat je goed zit qua eiwitten
 
Ja, na je training wil je je spieren zo snel mogelijk voorzien van eiwitten. Whey is snel opneembaar en is daarom uitermate geschikt voor na de training. Daarnaast kun je het inderdaad ook voor je training nemen. Of als je net wakker wordt, zodat je je lichaam na al die uren weer snel voorziet van eiwit, waardoor de eiwitsynthese in de spieren sterk en snel wordt gestimuleerd.

Ik ken niemand die last krijgt van acne door wheygebruik, maar als je het goed hebt uitgezocht zal je vast gelijk hebben. Het zal ook per persoon verschillen, dus je kunt het altijd proberen natuurlijk. Zorg er voor dat je veel drinkt, minstens 4 liter per dag, dat zorgt ervoor dat je minder last hebt van acne.

Je zou Whey Perfection van Body & Fitshop kunnen bestellen, men vindt dat product vaak de beste keuze. Ikzelf heb tot nu toe altijd de Pure Whey Protein Isolate van Power Supplements besteld, maar als die op is ga ik die van Body & Fitshop proberen. Neem anders even een kijkje bij Supplementenreviews, en trek dan je eigen conclusie.

Ken er genoeg ...
Zelf krijg ik van caseine en whey wel puisten, maar ik ben 17 en erg gevoelig ervoor. In de isolaat zit geen lactose, dus de kans dat je daar puisten door krijgt is erg klein.
 
Back
Naar boven