AndroidHealthClinic

Nickyo's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Je kan ook je beenhaar afscheren.
Je hebt dan door de verminderde luchtweerstand een snellere benedenwaartse en opwaartse beweging.
Dit komt de cal verbranding weer ten goede.
 
Waarom kunnen er geen reacties worden verwijderd. De onzin van Killing hoef ik hier niet hebben staan..
 
Thanks, dat scheelt weer een hoop getroll ^^
Toch raar dat er geen optie is om reacties te verwijderen, anderen zien namelijk die onzin nog wel in mijn log..

Dat is niet raar. Een forum waar iedereen elke mening kan censureren zou pas raar zijn.
 
Stronglifts 5x5 training 8

Squat
5x5 37,5kg makkelijk

Overhead press

5x5 27,5kg redelijk

Deadlift

5x5 55kg makkelijk

Op- en/of aanmerkingen

Video's volgen snel!
 
Laatst bewerkt:
Stronglifts 5x5 training 9

Squat
5x5 40kg makkelijk [zie video]

Video squat 40kg

Bench
5x5 30kg makkelijk

BOR

5x5 40kg redelijk

Op- en/of aanmerkingen

Ik hoor graag jullie mening over mijn squat vorm
 
Laatst bewerkt:
Cardio training
1 uur 9,3 km
500 kcal verbrand
 
Stronglifts 5x5 training 10

Squat
5x5 42,5kg makkelijk

Overhead press

5x5 30kg redelijk

Deadlift

5x5 60kg makkelijk

Op- en/of aanmerkingen

Twee posts hierboven heb ik een video van mijn squat geupload, zou graag nog wat feedback hier over horen.
 
Laatst bewerkt:
Training 9
Zoals beloofd een video, ik zelf ben er nog niet tevreden over, ik zie op het eind nog een iets holle rug. Ik probeer er nog meer op te letten..
Ik hoor graag jullie mening.

Training 10
Twee posts hierboven heb ik een video van mijn squat geupload, zou graag nog wat feedback hier over horen.
Eigenlijk ziet die squat er best goed uit, die buttwink aan het einde is niet per se slecht, als je onderrug een beetje bolt is dat wel iets om in de gaten te houden. Hoe voelt het? Heb je zelf het idee dat je onderrug beweegt? Pijn/irritatie tijdens of na?

Bij een volgend filmpje zou je kunnen overwegen een wat strakker shirt/in je broek te hebben en de opname meer recht van de zijkant te doen, indien mogelijk natuurlijk.

Twee tips:
1. Bracen (Brian Alsruhe heeft daar goede filmpjes over);
2. Tussen iedere rep opnieuw bracen.

Een tip voor je OHP die mij erg geholpen heeft is om onderin je triceps op je lats te laten rusten. Sowieso is de OHP vaak de eerste die lastig wordt vanwege het gewicht.
Ik denk dat ik die of ook bij Brian Alsruhe vond, of bij Alan Thrall.
 
Eigenlijk ziet die squat er best goed uit, die buttwink aan het einde is niet per se slecht, als je onderrug een beetje bolt is dat wel iets om in de gaten te houden. Hoe voelt het? Heb je zelf het idee dat je onderrug beweegt? Pijn/irritatie tijdens of na?

Bij een volgend filmpje zou je kunnen overwegen een wat strakker shirt/in je broek te hebben en de opname meer recht van de zijkant te doen, indien mogelijk natuurlijk.

Twee tips:
1. Bracen (Brian Alsruhe heeft daar goede filmpjes over);
2. Tussen iedere rep opnieuw bracen.

Een tip voor je OHP die mij erg geholpen heeft is om onderin je triceps op je lats te laten rusten. Sowieso is de OHP vaak de eerste die lastig wordt vanwege het gewicht.
Ik denk dat ik die of ook bij Brian Alsruhe vond, of bij Alan Thrall.

Ik heb tot heden niks geen last, de squat voelt erg comfortabel voor mij. Ik zal proberen de volgende keer meer van de zijkant te filmen als dat lukt.
Thanks, de tip van de OHP ga ik zeker proberen. Op moment doe ik 30kg, maar dat wordt al wel serieus zwaar, ik denk dat ik bij 35 ongeveer vast ga lopen maar we zullen zien.
 
Stronglifts 5x5 training 11

Squat
5x5 45kg makkelijk

Bench

5x5 32,5kg makkelijk

BOR

5x5 42,5kg redelijk

Op- en/of aanmerkingen
-
 
Laatst bewerkt:
Stronglifts 5x5 training 12

Squat
5x5 47,5kg makkelijk

Overhead press

5x5 32,5kg redelijk

Deadlift

5x5 65kg makkelijk
Deadlift 65kg

Op- en/of aanmerkingen

Ik zou graag jullie mening willen horen over mij deadlift vorm.
 
Laatst bewerkt:
Stronglifts 5x5 training 13

Squat
5x5 50kg makkelijk

Video squat 50kg

Bench

5x5 35kg makkelijk

BOR

4x5 45kg
1x4 45kg

Op- en/of aanmerkingen

De laatste rep bij BOR kon ik helaas net niet meer volledig doen. De app zegt dat ik volgende keer gewoon weer 45 kg moet proberen, toch heb ik ook wel eens hier gelezen om even een deload de doen en weer rustig opbouwen. Wat zeggen jullie?
Weer een video van mijn squat. Ik blijf last houden van die buttwing. Ik geloof dat dit niet heel erg is, dus ik blijf gewoon zo squatten, wellicht dat het vanzelf beter wordt.
In training 12 staat ook nog een video van mijn deadlift.
 
Laatst bewerkt:
Stronglifts 5x5 training 14

Squat
5x5 52,5kg redelijk

Overhead press

5x5 35kg moeilijk

Deadlift

5x5 70kg redelijk

Op- en/of aanmerkingen

Trainingen worden al stukke zwaarder.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven