MuscleMeat

Beginnend fitnesser/bodybuilder + hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

RookIE-man

Novice
Lid geworden
19 okt 2016
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
84kg
Vetpercentage
27%
Hallo,

aan alle leden van forum.bodybuilding.nl :hello:

Ik ben nieuw en ga het zo kort mogelijk zien te houden.
In mijn onderwerp staat al de helft :)
Ik ben dus een beginnend :lifter:fitnesser/bodybuilder :wl: , (iets langer dan 2 maand nu).

Maar ik neem ook al een heel lange tijd medicatie,medicatie die ik nodig heb en moet innemen.
En ik had dus graag willen weten of men topic hier wel goed staat?

Want ik zou het juist wat willen uitbreiden,vandaar dat ik me afvraag of dit mogelijk is? Zo ja,waar plaats ik zo’n topic het best.

Vriendelijke groetjes iedereen en een goeie avond verder nog.:wave: Au revoir
 
Wil je informatie over je voeding en/of voedingsschema dan kan je in de voedingssectie terecht.
Voeding

en meer info over opostellen vn een voedingsschema kan je hier ook al vinden.
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Wil je meer info en opmerkingen over je training dan kan je dat het beste in de trainingssectie vragen.
Trainingsschema's en Programma's

Mogelijk kan je qua je andere vragen een log openen in de trainingssectie en daar je vragen en verhaal uiteenzetten.
Je log kan je dan bijhouden voor je trainingen en ook een deel met je voeding en andere vragen.
Trainingslogs

In ieder geval welkom. :)
 
Wil je informatie over je voeding en/of voedingsschema dan kan je in de voedingssectie terecht.
Voeding

en meer info over opostellen vn een voedingsschema kan je hier ook al vinden.
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Wil je meer info en opmerkingen over je training dan kan je dat het beste in de trainingssectie vragen.
Trainingsschema's en Programma's

Mogelijk kan je qua je andere vragen een log openen in de trainingssectie en daar je vragen en verhaal uiteenzetten.
Je log kan je dan bijhouden voor je trainingen en ook een deel met je voeding en andere vragen.
Trainingslogs

In ieder geval welkom. :)


Dank je wel voor je snelle antwoord marina1975.
En voor me te verwelkomen ook:bow:

Bedankt voor de nodige info :thumbup:
Fijne avond nog Marina1975 ;) :wave2:
 
Back
Naar boven