XXL Nutrition

Beginnend gyno test/deca/tren/hcg

Bezoekers in dit topic

NicolasBB

Novice
Lid geworden
6 jan 2024
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik ben dan maal eens lid geworden om deze vraag te kunnen stellen.

Ik zit nu op week 7 van mijn kuur en zonder dat ik het door had heb ik beginnen gyno gecreëerd.

Mijn kuur ziet er zo uit :

250mg test-e elke 3e dag
250mg deca. elke 3e dag
200mg tren-e elke 3e dag

Dit alle 3 in 1 syringe om de 3 dagen (komt precies uit op 3ml dus, en dan erbij hcg 375iu om de 3 dagen (doe ik er gelijk naast)

Ook gebruik ik 4iu hgh elke dag sinds een maandje of 2.

Ik heb nu arimidex en letrozol besteld om de gyno tegen te gaan, ook geen idee of je dit mag stacken/combineren

Daarnaast heb ik nog clomifeen en tamoxifen liggen voor de nakuur, maar lees dat dit niet goed is bij tren gebruik.

Iemand tips? Zit een beetje in de stres

Gelijk stoppen met kuur of?

Elk advies is welkom

Nu nolvadex pakken. Begin met 10mg ED.
Niet nodig voor nakuur.

Bloedwerk gedaan?
Zo te zien ga je weer off en cruise je niet.

Zou de deca en tren er gewoon uitgooien test door blijven zetten. Tot week 10.
Daarna gewoon off gaan. Kans dat je dan herstelt is aannemelijk maar bloedwerk zou beter zijn.

je zou nolva of letro kunnen nemen maar zonder bloedwerk is het alsnog gissen…

Bloedwerk gedaan?
Zo te zien ga je weer off en cruise je niet.

Zou de deca en tren er gewoon uitgooien test door blijven zetten. Tot week 10.
Daarna gewoon off gaan. Kans dat je dan herstelt is aannemelijk maar bloedwerk zou beter zijn.

je zou nolva of letro kunnen nemen maar zonder bloedwerk is het alsnog gissen…
Denk dat met deze doseringen en middelen dit het beste advies is. Zou dan zelf direct starten met 20 mg nolvadex.

• Like
Waarderingen: Vonk
Dus bloedwerk doen om prolactine gehalte te weten?

Ik lees overal namelijk dat tamoxifen/nolvadex alles erger maakt als je aan tren zit.

Dus, ik kan nu ook gewoon stoppen met de kuur of doorgaan? en wat zal ik doen met de arimidex, letrozole, clomifeen en tamoxifen die ik nu heb liggen? Heb maar gelijk alles besteld haha. Wat kan ik combineren en in welke doseringen?

Ik lees overal namelijk dat tamoxifen/nolvadex alles erger maakt als je aan tren zit.

Dus, ik kan nu ook gewoon stoppen met de kuur of doorgaan? en wat zal ik doen met de arimidex, letrozole, clomifeen en tamoxifen die ik nu heb liggen? Heb maar gelijk alles besteld haha. Wat kan ik combineren en in welke doseringen?
Het is dokteren op afstand. Dat blijft lastig.
Stop met tren en deca, begin met nolva op 20mg per dag om oestrogeen te onderdrukken.

Kijk het even week of twee aan.

Maar beste advies ga naar
AndroidHealthClinic

Ok ga ik doen, dus nu gelujk beginnen? en de rest gewoon laten liggen? (De Clomifeen,letrozole,arimidex)

Of kan ik de arimidex er nu al bijpakken en dan nakuur met Clomifeen en nolva, of liever aleen nolva?

Had zo wel m’n plannetjes maar dit zag ik niet aankomen, excuus voor alle vragen en bedankt voor de hulp

Of kan ik de arimidex er nu al bijpakken en dan nakuur met Clomifeen en nolva, of liever aleen nolva?
Waarom zou je een combi van alles willen nemen?

Omdat ik overal lees dat nolvadex tren gyno erger maakt, en je dan dus arimidex moet gebruiken.

Ik dacht als ik nu arimidex of letrozole begin te nemen kan ik gewoon doorgaan met m’n kuur en dan als nakuur gewoon clomifeen en nolvadex doen

Je leest teveel en komt hier advies vragen waar je niks mee doet

Ik dacht als ik nu arimidex of letrozole begin te nemen kan ik gewoon doorgaan met m’n kuur en dan als nakuur gewoon clomifeen en nolvadex doen
Lekker doen, niemand houd je tegen, je oestrogeen is in iedergeval te hoog je zeikt als een wijf

Ik luister wel gewoon naar getbigXXL en laat in 2 weken even weten hoe het is gegaan, dus tren en deca even weg doen en beginnen met 20mg nolva per dag. Had even in paniek alles gekocht om het tegen te gaan, en je word op internet overal bang gemaakt dat je dus geen nolva moet doen bij tren. Naja het is wat. We gaan het zien.

Dus bloedwerk doen om prolactine gehalte te weten?
als je speelt met prolactine, komt dat door 2 producten die je samen gebruikt. Deca en Tren. stop met één van beide en start met Nolvadex als je echte een verharde schijf voelt.
Gevoelige tepels zijn normaal en is geen gyno

Ik kreeg nogal puntige tepels ervan met een beetje vet eronder, in iedergeval vorm anders haha. Toen ik het opeens zag dacht ik wtf, veels te veel gaan googelen ene zegt dit andere zegt dat. Wat een gezeik zeg, in iedergeval bedankt voor alle snelle reacties ik ga dan even alleen door met test en begin alvast met nolva, laat ik de rest even liggen

Wat zijn jullie meningen dan over arimidex en of letrozole? Zal ik dit bij m’n volgende kuur er gelijk sinds dag 1 bijpakken om het te voorkomen? En laatste vraag is, mijn oorspronkelijke plan was om een nakuur gecombineerd van clomifeen en nolvadex te pakken, en lees natuurlijk ook weer overal wat anders kwa doseringen. Hoe of wat raden jullie aan?

Tren doseer je ook veelte hoog, voor een volgende kuur op 100 max200 per week houden

Tren doseer je ook veelte hoog, voor een volgende kuur op 100 max200 per week houden
Ja dacht ik ook al, ik heb verschrikkelijke kramp nadat ik een lichaamsdeel heb getraind, vooral onderarmen en borst slaan helemaal vast als ik ze wil strekken; wellicht dat het daaraan ligt

Ja dacht ik ook al, ik heb verschrikkelijke kramp nadat ik een lichaamsdeel heb getraind, vooral onderarmen en borst slaan helemaal vast als ik ze wil strekken; wellicht dat het daaraan ligt
Denk dat dat een pomp is, maar als het kramp is kan je kalium gehalte wel eens te laag zijn

Back
Naar boven