Fitness Seller

beginnende gyno? proviron of nolva? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mash89

Novice
Lid geworden
1 nov 2011
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
hey iedereen,

ben in men 4e week van volgend kuurtje:

week 1-10 500mg test cypionate
Week 1- 8 400mg tren e
week 1 -4 50mg winny ed (juist gedaan)

nu merk ik een klein schijfje op onder mijn linker tepel, je ziet niets maar ik voel het wel zitten, is niet groot (+/- 1 cm) maar ben er liever op tijd bij.

kan ik nu best proviron of tamoxifen bijnemen?

mvg
 
Als het gyno is van de tren dan zul je Femara(Letrozol) moeten nemen.. Maar als je geen last hebt van pijn op die plaats dan is er geen probleem.. Houdt je niet te veel vast aan de symptonen van gyno, ga niet elke dag rond je tepels gaan voelen of je toevallig gaan gyno aan het krijgen bent.. Wanneer er gyno is dan zal je het zeker en vast VOELEN.
 
Als het gyno is van de tren dan zul je Femara(Letrozol) moeten nemen.. Maar als je geen last hebt van pijn op die plaats dan is er geen probleem.. Houdt je niet te veel vast aan de symptonen van gyno, ga niet elke dag rond je tepels gaan voelen of je toevallig gaan gyno aan het krijgen bent.. Wanneer er gyno is dan zal je het zeker en vast VOELEN.

Niet helemaal correct, gyno van Tren (ofwel prolactine gyno) heeft een Dopamine Agonist nodig: Cabergoline, Pramipexole, Bromocriptine, ...

Het is wel zo dat je door oestrogeen onder controle te houden veel van de prolactine sides kan vermijden. Daarom kan Letro dus wel wérken, maar zijn bovenstaande producten een stuk effectiever.

Om te antwoorden op je vraag, ik zou in die kuur sowieso Proviron laten meelopen na het stopzetten van Winny (synergie Test/Tren/DHT). Introduceer in het beste geval Cabergoline op 0.5mg 2x per week. Anders een AI als Arimidex, Aromasin, Letro.

Wat voor mij persoonlijk werkt is lage Test langs Tren, maar dat is niet voor iedereen.
 
Er bestaat alleen gyno door te hoge oestrogenen. Neem dus zeker iets om dit te verlagen. Proviron gaat niet helpen... Caber kan je ook toevoegen.

En gyno gaat niet altijd gepaard met pijn! Kan het zelf bevestigen. Ik zou meteen nolva beginnen nemen op 20mg. Wacht zeker niet, voor hetzelfde geld blijft het er zitten voor altijd...
 
bedankt al voor de reacties, is een klein "knobbeltje" je kan het niet zien en mijn vriendin voelde het niet direct, verder geen last van pijn enkel een beetje gevoelige tepels.
 
Gaat iedereen akkoord met het nemen van nolva tegen trengyno? Op Amerikaanse boards zouden ze je lynchen omdat nolva de trengyno alleen maar erger zou maken. Thoughts?
 
Gaat iedereen akkoord met het nemen van nolva tegen trengyno? Op Amerikaanse boards zouden ze je lynchen omdat nolva de trengyno alleen maar erger zou maken. Thoughts?

Je hebt veel nagepraat natuurlijk.. Er zijn er ook die beweren dat het wel kan. En wie zegt dat het om tren gyno gaat? Zoals ik zei gyno komt door te veel oestrogeen dus die moet je verlagen.
 
ik heb in mijn kast nog een potje arofixen liggen (20mg tamoxifen, 20mg aromasin). ik ga deze week nog even evolueren en als het een beetje erger wordt begin ik hiermee (1 caps/day)
hiermee stoppen als het weg is of gewoon verder blijven nemen tot einde kuur?
wil niet teveel gains missen ook.
 
ik heb in mijn kast nog een potje arofixen liggen (20mg tamoxifen, 20mg aromasin). ik ga deze week nog even evolueren en als het een beetje erger wordt begin ik hiermee (1 caps/day)
hiermee stoppen als het weg is of gewoon verder blijven nemen tot einde kuur?
wil niet teveel gains missen ook.

Je kan beter wat arimidex halen en die je hele kuur nemen. Van zodra je oestrogeen terug te hoog is zal de gyno wellicht terug komen. En je hele kuur arofixen nemen is wellicht wat te veel. En ik zou echt niet wachten hoor. Heb zelf al een gyno operatie achter de rug. Vanaf het er is en hoe langer je wacht Hoe groter de kans dat het blijft.
 
Al aangevuld door Mossels dus reactie overbodig.
 
bedankt, ik ben vandaag met arimidex begonnen op 0,5mg/dag
 
Back
Naar boven