AndroidHealthClinic

Beginnende Gyno tijdens Primo kuur

Bezoekers in dit topic

In een trenbolon only kuur hoef je niets te nemen want trenbolon kan niet aromatiseren. Kans op gyno zou er pas zijn als je er een middel naast gaat stacken dat wél aromatiseert en in dat geval gaat er een wisselwerking optreden tussen tren en het andere middel waardoor je nasty gyno krijgt. Maar tren only geen probleem.

Ik zou geen Deca namen als je zoveel aanleg hebt voor gyno, deca geeft ook vrij nasty gyno die niet zomaar altijd vermeden kan worden met een normale dosis provi. Dan zou ik eerder boldenon kiezen dan deca, en daar dan winstrol of provi naast.

+3 (moet eerst karma geven aan een ander..... ) ;)
 
Hoe kan je dan weten buiten eventuele gyno dat je werkelijk primo hebt of bv geen Methyl Test krijgt in de plaats?
 
door te laten testen maar die testen zijn heel kostbaar. we kunnen in nederland wel onze xtc pilletjes gratis laten testen maar AAS (waarvan de gebruikers kwa levensstijl vaak een voorbeeld kunnen zijn voor de rest van Nederland) niet. zo gaat dat hier in NL :)
 
Big-T is het niet interesant om die vails te laten testen?
En dat members die graag willen weten wat er in zit(wat er veel zijn)wat geld kunnen over maken.Gewoon een pot maken?
 
Big-T is het niet interesant om die vails te laten testen?
En dat members die graag willen weten wat er in zit(wat er veel zijn)wat geld kunnen over maken.Gewoon een pot maken?
Het hele testen en onderling sturen van AAS is een illegale zaak in Nederland of België. Uiteraard kunnen we hier officieel geen deel van uitmaken. Ik weet dat er AAS getest zijn geweest en dat rapporten zijn geplaatst op het forum, maar voor verdere info kan je beter een PM sturen naar BigMaus.
 
maar voor verdere info kan je beter een PM sturen naar BigMaus.


Dat is aan de TS....Ik zou er overigens wel werk van maken als ik de TS was..en zou ook niet verder kuren met die meuk!!
 
van dit hele topic word ik bang.
welk een bedriegers daar bij GS!

boycot die shit
 
van dit hele topic word ik bang.
welk een bedriegers daar bij GS!

boycot die shit
GS kan ook nagemaakt zijn natuurlijk. Iemand kan zelfs echte vials van GS gebruikt hebben en daar troep in gedaan hebben en doorverkocht. Allemaal mogelijkheden, je bent nooit helemaal zeker.
 
ik denk dat het waarschijnlijker is dat GS genept is door hun toeleveranciers (de poeders uit china). ik kan me niet voorstellen dat een lab wat zo lang bestaat voor een tientje wat ze extra verdienen op een vial de boel lopen neppen. Overigens pak ik zelf alleen maar GG en EPL als ik kuur.
 
aanames aanames aanames
 
Wie gaat er dan ook kuren op 200 mg primo per week ???

en daarvan al effecten merken, heb is het zeker geen primo geweest!
 
@TS: ik zou de vial meteen teruggeven aan je supplier, als je een goede supplier heeft dan geeft hij je geld terug lijkt me (+ een potje nolva tegen de gyno!)... achter de waarheid kom je toch niet ben ik bang
 
Back
Naar boven