MuscleMeat

Beginnende Gyno tijdens Primo kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wil1978

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2008
Berichten
10
Waardering
0
Hallo allemaal,

Even een paar vragen.
Ben momenteel bezig met een primo depot (only) kuurtje bezig. Ben al eerder geopereerd aan gyno, en nu dacht ik dat ik met een kuurtje primo geen last meer zou hebben, Maar niets is minder waar. Voel na 5 weken weer een knobbeltje onder mijn rechtertepel.
Wat kan ik het beste doen nu? Ben vandaag begonnen met 20 mg Nolvadex. Kan ik doorgaan met de kuur of is het beter te stoppen (stoppen is natuurlijk altijd beter, maar wil toch groeien..)? En wat is beter Nolvadex tijdens kuur of Proviron?

Grtz Wil
 
?primobolan zet niet om daar oestrogeen,is een dht-dereviaat.Dus gyno is niet mogenlijk.
 
Heb gelezen dat Primo licht androgeen is, dus wel mogelijk maar niet zoals biij testo...
 
Kzou er wat provi bijnemen op 50mg/dag , kijk het dan ff aan!

Wel weird dat je er gyno van krijgt, heb je echte gear, heb al meermaals gelezen dat ze nandrolone in primobolan doen ...
 
Heb Primo van GS. Op dit forum lees ik dat het redelijk betrouwbaar spul moet zijn....
 
Wat is het verschil? Een hele kleine verharding onder mijn rechtertepel in ieder geval. Weet hoe gyno voelt, want ben er al eerder aan geopereerd...
 
Weet nu in ieder geval dat Primo van GS dus geen primo is. Kracht nam toe en ik werd ook zwaarder, dus mogelijk zat er test in het potje....
Ben nog steeds met nolva bezig en het trekt aardig weg (nog wel een klein knobbeltje onder mijn rechtertepel...). Voor mij geen primo van GS meer....
 
Raar normaal zou je niets van gyno moeten krijgen. Dat je meer kracht en massa krijgt is normaal want daar doe je het toch voor.
Het kan misschien een fake zijn?(eerste?)
 
Ik dacht als je gyno laat verwijderen dat het dan nooit meer kan terug komen. Blijkbaar wel dus.?
 
Gyno met primo :coffeepc:

Sorry kerel maar de kans was sowieso klein dat je makkelijk echte primo zou vinden. Dit is dus zwaar nep en grote kans dat je methyltest oid hebt genomen, de beste gyno-kweker en lever-destroyer die er is.
 
Arts heeft mij verteld dat er wel degelijk kans is op het terugkomen van Gyno na een dergelijke operatie. Hij verwijdert namelijk niet alle cellen waar verharding kan optreden (alleen de schijven/knobbels haalt hij weg). Wist ik dus wel en daarom de keuze voor Primo. GS leek me wel geschikt omdat ik op dit forum had gelezen dat het goed werkt...bij mij werkte het ook wel, maar zoals Big T al concludeert zat er heel wat anders in het potje. Mensen die niet gevoelig zijn voor gyno merken eigenlijk niet dat het geen primo is. Ze groeien, dus zijn er geen klachten....
Des te meer ben ik er achter dat je dus goed moet zoeken naar echte spullen. Leuk dat GS voorziet in behoeftes, en mogelijk brengen ze wel andere spullen op de markt die goed werken zoals ze zouden moeten, maar ik ga niets meer van ze aanschaffen....
 
Maar heb je nog andere bijwerkingen gemerkt?
 
Nee, eigenlijk niet. Gebruikte ook maar 2 ml per week dus erg licht...
 
Per dag bedoel je?
 
Haha, nee per week...was een potje van 10 ml/100mg. Was niet mijn bedoeling om er bulk van te worden, gewoon effe iets extra. Moet je nagaan dat ik van 5 keer zetten (5 weken volgehouden) weer gyno kreeg. Heftig spulleke...
 
Wow, ja dat bevestigd mijn vermoeden wel. Heb je proviron? Dan kan je zo je kuur verder zetten met 50-75mg ernaast.
 
Heb jij misschien nog adviezen voor een eventuele volgende kuur. Wil niet slikken omdat ik mijn lever wil ontzien. Dus depot met weinig gyno kansen...?
 
Trenbolon enanthaat doet het altijd goed.
 
Weinig kans op gyno met Trenbolon? Heb hier nog nooit van gehoord. Nolva bij de hand houden als ik dat ga gebruiken, of is dat niet nodig...?
En als ik bv Deca ga zetten en er Proviron bij gebruik, heb ik dan de kans op gyno geminimaliseerd?
 
Weinig kans op gyno met Trenbolon? Heb hier nog nooit van gehoord. Nolva bij de hand houden als ik dat ga gebruiken, of is dat niet nodig...?
En als ik bv Deca ga zetten en er Proviron bij gebruik, heb ik dan de kans op gyno geminimaliseerd?
In een trenbolon only kuur hoef je niets te nemen want trenbolon kan niet aromatiseren. Kans op gyno zou er pas zijn als je er een middel naast gaat stacken dat wél aromatiseert en in dat geval gaat er een wisselwerking optreden tussen tren en het andere middel waardoor je nasty gyno krijgt. Maar tren only geen probleem.

Ik zou geen Deca namen als je zoveel aanleg hebt voor gyno, deca geeft ook vrij nasty gyno die niet zomaar altijd vermeden kan worden met een normale dosis provi. Dan zou ik eerder boldenon kiezen dan deca, en daar dan winstrol of provi naast.
 
Back
Naar boven