AndroidHealthClinic

Shocking beginnende Gyno

Bezoekers in dit topic

tuurlijk ben ik wel bang :D maar volgens mij is nolva niet zo goed voor de gains als ik het goed heb remt het af. is 40mg niet veel ? en merk je al dat het wegtrekt? ik ga ook zo snel mogelijk beginnen aan nolva.

ik heb eerst 20/20/10/10 gedaan en het werd wel minder maar nog niet helemaal naar gewenest resultaat dus nu opgehoogd naar 40 en dan nog 2 weken op 20mg
 
ik heb eerst 20/20/10/10 gedaan en het werd wel minder maar nog niet helemaal naar gewenest resultaat dus nu opgehoogd naar 40 en dan nog 2 weken op 20mg
40 is n beetje te veel van het goeie.
 
Raloxifine zou ook goed kunnen werken voor gyno. 30 tot 60mg per dag zou voldoende moeten zijn.
 
Dat is een mening natuurlijk. Het wordt geadviseerd op meerdere fora waaronder ook deze.
Als ik uit ervaring mag spreken, ik kreeg gyno tijdens een dbol winstrolkuur. Ik ben vroegtijdig gestopt door de gyno.

Tepels voelen dan echt heel erg pijnlijk aan. Maar niks hielp. Nolva arimidex aromasin haalde niks uit. Het bleef nog maanden groeien ook al was ik gestopt en tegelijk zat ik aan de nakuurmiddelen.

Als je verwacht dat het gaat krimpen dan wil ik je alvast vertellen dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren helaas.

Ik heb het nog steeds. Het is de loop van het jaar ietsje minder geworden. En het is nauwelijks zichtbaar. Maar als je met je hand van boven naar beneden strijkt terwijl je je arm omhoog hebt dan voel je het nog steeda zitten.

Inmiddels is het al anderhalf jaar geleden.
 
Gyno is toch helemaal niet mogelijk op sarms? Toch niet zo betrouwbaar dus die online shops
 
Ik heb nergens last van terwijl ik wel degelijk gevoellig ben voor gyno. En zit nu in mn 2e kuur.

Ik heb echt 0% last van sideeffects. Behalve met s4, maar die staat bekend om zijn specifieke bijwerking: green vision.

Maar verder alleen maar gains. Mijn omgeving merkt het ook heel erg op. Mensen vragen soms of ik me aan het klaarmaken ben voor een wedstrijd ofzo.

Ik ben in totaal echt veel spiermassa aangekomen. Nu bij elkaar zeker een kilo of 8 aan droge spieren. En mijn huidige kuur loopt nog 2 weken.
 
Ik heb nergens last van terwijl ik wel degelijk gevoellig ben voor gyno. En zit nu in mn 2e kuur.

Ik heb echt 0% last van sideeffects. Behalve met s4, maar die staat bekend om zijn specifieke bijwerking: green vision.

Maar verder alleen maar gains. Mijn omgeving merkt het ook heel erg op. Mensen vragen soms of ik me aan het klaarmaken ben voor een wedstrijd ofzo.

Ik ben in totaal echt veel spiermassa aangekomen. Nu bij elkaar zeker een kilo of 8 aan droge spieren. En mijn huidige kuur loopt nog 2 weken.
Wat zijn je doseringen nu?
 
15mg lgd4033 30mg rad140 en 20mg mk677
 
15mg lgd4033 30mg rad140 en 20mg mk677
Nette doseringen, dat wil wel werken lijkt me. Je gebruikt nu langere tijd MK677, wat zijn alle effecten die je merkt? ik ben namelijk 2 weken bezig met MK677, merk betere slaap, tintelende vingers, gelukkig geen vreetbuien of lethargie.
 
Helaas merk ik dat mijn slaap weer terugvalt in het oude. Ik was begin mei begonnen met mk677
 
Alles went wel n beetje. Maar misschien merk ik het pas echt als ik weer stop.

Wel ligt mijn onderhoud momenteel extreem hoog. Maar dat komt ook deels door de rad en lgd.

Ik kan echt veel eten. Dan hou ik even wat vocht vast. Maar een dag later zit de sixpack er weer mooi getekend op!
 
Back
Naar boven