AndroidHealthClinic

Beginnende gyno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
26 sep 2020
Berichten
22
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Kwam sinds een week geleden erachter dat ik aan beide kanten een kleine knobbel heb zitten.

Heb me kuur al aangepast van
400 mg test e
400 mg tren e
400 mg mast

naar

125 mg test e
200 mg tren e
100 mg mast

pak er nu ook sinds een paar dagen 20 mg nolvadex erbij. Wat raden Julie aan om erbij te pakken om de gyno te verminderen? of compleet te verwijderen?
 
Lijkt me zonde om je dosering naar beneden te schroeven.
Letrozole heeft mij er compleet vanaf geholpen.

is wel lang geleden dus kan me de dosering niet meer goed herinneren. Dacht dat 0.25 mg geadviseerd werd en ik op 1mg elke dag zat. Nogmaals; advies en dosering kan ik me niet goed herinneren dus zoek dit zelf even uit
 
Je krijgt gyno en je verlaagd masteron? Uhh ok

Geef die 20mg nolvadex wat tijd om te werken... en als je na 2 weken geen verbetering voelt verhoog je die nog wat
 
Je gaat van 1200 mg naar 425... ga dan gewoon meteen terug naar cruise dose
 
Dosering verlagen heeft niet veel zin inderdaad , dit betekend eigenlijk einde van je kuur .
arimidex 0.50 mg eod moet genoeg zijn. Heeft een halfwaarde van 3 dagen.
 
Lijkt me zonde om je dosering naar beneden te schroeven.
Letrozole heeft mij er compleet vanaf geholpen.

is wel lang geleden dus kan me de dosering niet meer goed herinneren. Dacht dat 0.25 mg geadviseerd werd en ik op 1mg elke dag zat. Nogmaals; advies en dosering kan ik me niet goed herinneren dus zoek dit zelf even uit
Dacht echt dat letrozole de laatste uitweg was om je oestrogeen te killen. Denk dat het dan meer zonde is van je gear, aangezien het dan ook je gains en libido compleet uitschakelt.
 
Je krijgt gyno en je verlaagd masteron? Uhh ok

Geef die 20mg nolvadex wat tijd om te werken... en als je na 2 weken geen verbetering voelt verhoog je die nog wat
Ja I know man. Denk dat ik mast ook met 100 mg omhoog gooi, of dat ik echt compleet overga op een trt dose.
 
Je gaat van 1200 mg naar 425... ga dan gewoon meteen terug naar cruise dose
Ik overweeg het, maar het ging zo Fucking goed de laatste tijd. Zit op single digit Bodyfat, wou nog iets droger worden. En ik weet niet wat het is maar tren.. Zit op 4000 tot 4500 calorieën per dag en het vet vliegt er gewoon nog steeds vanaf.
 
Dacht echt dat letrozole de laatste uitweg was om je oestrogeen te killen. Denk dat het dan meer zonde is van je gear, aangezien het dan ook je gains en libido compleet uitschakelt.
En je gear naar beneden schroeven is niet zonde? Al nolvadex laten meelopen ?
 
En je gear naar beneden schroeven is niet zonde? Al nolvadex laten meelopen ?
Ja ik zit op nolvadex maar ik heb het gevoel dat het niet echt veel doet, gyno is wel niet aan het groeien. En is ook niet te zien, zelfs met een lage vetpercentage. Zit bijna een week op 20 mg nolvadex, moet wel zeggen dat het wel fuckt met me libido, heb minder zin in sex. Geen erectie problemen ofzo maar minder zin. En ik begin een beetje me oude standards terug te krijgen. Terwijl ik Fucking 2 weken geleden elke chick wou neuken. Zelfs de lelijke wijfen.
 
“Gyno is wel niet aan het groeien” zeg je. Groeit het of niet ?
Zo wel zal ik indd voor een AI gaan.

37 graden is 37 graden. Veel lelijke wijven geneukt ?
 
blast cruise nu 2.5 jaar al, altijd knobbeltje gehad.
 
“Gyno is wel niet aan het groeien” zeg je. Groeit het of niet ?
Zo wel zal ik indd voor een AI gaan.

37 graden is 37 graden. Veel lelijke wijven geneukt ?

Nee het groeit NIET, ja ik heb volgens mij elke Ai nu besteld. Aromasin, arimedex, proviron en caber. Van de laatste 2 weet ik niet eens of het een ai is, maar las ergens dat Caber een must have is wanneer je tren gebruikt. moet me deze week daar nog wat in verdiepen.
Veel lelijke wijven geneukt ?

Zoals ik al eerder zei, ik raakte al opgewonden als ik een damesfiets zag liggen Haha en btw die lelijke wijfen hadden wel een lekker lichaam 😉
 
Als het niet groeit neem ik aan dat de Nolva zijn werk doet ? Misschien kan je dan een lage dosis van bijv letrozole ernaast nemen om te zien of het krimpt. Hier werkte het, al heb ik toen zwaar overgedoseerd wat ik niet aanraad.

naar proviron ben ik wel benieuwd wat de heren hier zeggen. Ga straks ook test / mast nemen, vroeg me ook af of proviron meerwaarde heeft als je al een middel als mast naast de test neemt.

Zoals ik al eerder zei, ik raakte al opgewonden als ik een damesfiets zag liggen Haha en btw die lelijke wijfen hadden wel een lekker lichaam 😉

Bij gebrek aan beter is een PLORK een prima idee
 
sws is 1200 mg gear een overdreven dosering om op te cutten

geef de nolva gewoon ff de tijd
 
Even een update, eerste week nolvadex 20 mg elke dag. Gyno stopte met groeien, maar verminderde niet. Nu de tweede week nolvadex 40 mg plus 1 tab arimedex, nog steeds dezelfde shit. Ik heb nog aromasin, caber en Letrozol liggen, wat raden jullie aan? Wou eigenlijk vanaf maandag beginnen met caber en dan als laatste Letrozol proberen. Of zal ik de caber gewoon skippen en beginnen met Letrozol?
 
Caber, tamoxifen, letrozole, aromasin, arimidex. Gewoon alles tegelijk nemen.
 
  • Love
Waarderingen: ACE
Waarom niet gewoon letrozol? Niet sarcastisch oid, ffe voor m’n eigen beeldvorming gezien ik het zomaar geslikt heb toen jong en onbezonnen was 😬
 
Back
Naar boven