XXL Nutrition

Beginnende gyno (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Caber, tamoxifen, letrozole, aromasin, arimidex. Gewoon alles tegelijk nemen.
Je denkt echt dat je grappig bent of niet? Weet je wat je ook kan nemen? Mijn dikke lul, geef ik die gelijk aan je vrouwtje
 
Waarom niet gewoon letrozol? Niet sarcastisch oid, ffe voor m’n eigen beeldvorming gezien ik het zomaar geslikt heb toen jong en onbezonnen was 😬
Omdat ik geen zin heb om weken me libido te verneuken, als het anders kan
 
1df3d0c8-fc07-4bd2-a6ec-dd7cf4c9db08.jpg
 
Hahaha.

Pas maar op dat ik jou straks niet tussen je gyno tieten neuk.
Hahah die gyno shit is niet eens te zien, heeft die kleine pik van je ook in gemeen mee. Zei je vrouwtje althans, die heeft trouwens wel een stel dikke tieten, moet ik zeggen.
 
Hahah die gyno shit is niet eens te zien, heeft die kleine pik van je ook in gemeen mee. Zei je vrouwtje althans, die heeft trouwens wel een stel dikke tieten, moet ik zeggen.
Je lichaam is 36 en je hebt het brein van een 15 jarige?
 
Hahah die gyno shit is niet eens te zien, heeft die kleine pik van je ook in gemeen mee. Zei je vrouwtje althans, die heeft trouwens wel een stel dikke tieten, moet ik zeggen.

Vind het zelf wel meevallen wat voor dikke tieten ze heeft, maar oke.
 
Zielige gasten hierzo, serieus. De 1 is een wannabe bodybuilder, die de genetica niet heeft en de ander is een tekenfilm figuur. Blijf dromen jongens
 
Wel goed spul dat tren. Binnenkort ook maar eens weer gaan zetten.
 
Wel goed spul dat tren. Binnenkort ook maar eens weer gaan zetten.
En of man ik zit er nog steeds op, zelfs nu de gyms dicht zijn. Trek het door tot kerst, dan weekje of 6 trt en als de gyms weer open zijn full blast weer! Maar nooit meer 1200 mg, dat zeker.
 
Je moet er achter zien te komen wat het bij jou triggerd/ je gevoelig voor bent, e2 of prolactine, cabr is een effectieve prolactine inhibitor. Wordt ingezet bij hoge prolactine levels boven de 2000 Om het in range te krijgen, zo effectief dus.
 
Je moet er achter zien te komen wat het bij jou triggerd/ je gevoelig voor bent, e2 of prolactine, cabr is een effectieve prolactine inhibitor. Wordt ingezet bij hoge prolactine levels boven de 2000 Om het in range te krijgen, zo effectief dus.
Ja, cabergoline wordt ingezet bij een te hoog prolactine, maar niet bij gyno. Prolactine heeft niets met gyno te maken.
 
Ja, cabergoline wordt ingezet bij een te hoog prolactine, maar niet bij gyno. Prolactine heeft niets met gyno te maken.
Zo zeker zou ik het niet willen stellen. Zuiver geredeneerd, zelfs hoge oestrogeen spiegels geen relatie tussen. Neemt niet weg dat het wel gebeurd, schijnt zo te zijn dat je er gevoelig voor moet zijn. Anders gezegd dat heel veel mannen het niet krijgen wil niet zeggen dat het niet zo kan werken. In de literatuur is er voldoende aanwijzing dat het wel zo kan zijn als je er gevoelig voor bent.

in enkele gevallen borstvorming.
Bron: https://www.hypofyse.nl/de-aandoeningen/prolactinoom.html

Bron:https://www.hersenstichting.nl/hersenaandoeningen/prolactinoom/
 

Bijlagen

  • prolactine .png
    prolactine .png
    751 KB · Weergaven: 53
  • Jay cambel.jpg
    Jay cambel.jpg
    101,6 KB · Weergaven: 54
Scherp geschreven, goeie nuanceringen :thumbup:. Mooi geschreven, leest lekker weg, heb mij kapot gelachen, over dat mannen en constant aan hun tepels voelen :roflol:

Wel jammer om te lezen dat progesteron geen functie zou hebben in een man, dat heeft het namelijk wel, het is een neurosteriod en is de tegenhanger van een hormoon binnen de cascade van hormonen. Sterker gesteld ik ga het inzetten icm testosterone ivm progesteron deficiëntie enzo dus andere (overschot) hormonen te balanceren, waardoor je minder van het ene nodig hebt en meer van het ander krijgt zegmaar.
 
Scherp geschreven, goeie nuanceringen :thumbup:. Mooi geschreven, leest lekker weg, heb mij kapot gelachen, over dat mannen en constant aan hun tepels voelen :roflol:

Wel jammer om te lezen dat progesteron geen functie zou hebben in een man, dat heeft het namelijk wel, het is een neurosteriod en is de tegenhanger van een hormoon binnen de cascade van hormonen. Sterker gesteld ik ga het inzetten icm testosterone ivm progesteron deficiëntie enzo dus andere (overschot) hormonen te balanceren, waardoor je minder van het ene nodig hebt en meer van het ander krijgt zegmaar.
Ik weet niet of je dit trollend bedoelt, want ik schrijf letterlijk in die eerste paragraaf: "It seems to largely play an irrelevant role in male phsyiology. Again, don't misunderstand my statement. I'm not saying it does nothing. It's an important precursor in the endogenous production of some other steroid hormones (aldosterone and cortisol). Additionally, it affects the brain."

Zo zeker zou ik het niet willen stellen. Zuiver geredeneerd, zelfs hoge oestrogeen spiegels geen relatie tussen. Neemt niet weg dat het wel gebeurd, schijnt zo te zijn dat je er gevoelig voor moet zijn. Anders gezegd dat heel veel mannen het niet krijgen wil niet zeggen dat het niet zo kan werken. In de literatuur is er voldoende aanwijzing dat het wel zo kan zijn als je er gevoelig voor bent.


Bron: https://www.hypofyse.nl/de-aandoeningen/prolactinoom.html


Bron:https://www.hersenstichting.nl/hersenaandoeningen/prolactinoom/
Die borstvorming is secundair aan het door prolactine-geïnduceerde hypogonadisme. Daar is géén sprake van tijdens een kuur. Ook dat staat letterlijk in die twee bladzijdes: "Additionally, it has a strong suppressive effect on the secretion of LH and FSH. This is the primary reason it can be involved in the development of gynecomastia in men. Namely, due to the suppressive effect it has on LH and FSH, it can cause secondary hypogonadism. As a result, the androgen to estrogen ratio drops, which can lead to gynecomastia." Ik noem ook specifiek een prolactinoom als voorbeeld van een oorzaak van een verhoogd prolactineniveau.

De causale rol van oestrogeen is onomstotelijk bewezen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven