Fitness Seller

Beginnende gyno?

Bezoekers in dit topic

Italio90

Novice
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Goedemorgen, zit nu in me 2e week van mn kuur.

300 test + 50mg anavar.

Nu begint mn linker tepel wat branderig/tintelend te voelen. Maar voelt van buiten niet gevoelig verder. Nu is mijn linkerborst altijd lichtelijk groter geweest dan mn rechter.

Moet ik me zorgen maken? Ik verdeel de 300 test in 2 injects per week voor stabielere waardes.

Heb Aromasin en tamoxifen liggen eventueel.

Gr. Marco

Ik heb wel het idee dat ik wat voel. Maar niet persee een schijf. Links van de tepel voel ik het alleen. Rechts ervan niet.
Wij zijn niet helderziend. Maar ik zou het aankijken en als het die kant op gaat wat ik zei pak je Tamoxifen, eerst 10mg ed.
Op een werkelijk lager vetpercentage heb je in theorie minder last van bijwerkingen.

• Topic Starter Topic Starter
Wij zijn niet helderziend. Maar ik zou het aankijken en als het die kant op gaat wat ik zei pak je Tamoxifen, eerst 10mg ed.
Op een werkelijk lager vetpercentage heb je in theorie minder last van bijwerkingen.
Kijk het nog even aan dan. Dacht alleen dat het niet zo snel zou moeten gebeuren mocht het wel zo zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ja voel wel wat. Maar of dat het er al zat weet ik niet. Als ik links van de tepel heen en weer beweegt voel ik wel wat zitten. Dat zelfde voel ik ook rechterborst alleen dan in mindere maten en heb ik daar geen last

Dan ben je wel heel erg gevoelig. Even aanzien en anders aro mee laten lopen.
Zelf laat ik standaard mast mee lopen tegen gyno, ben er ook gevoelig voor.

En van geknijp krijg je ook meer last. :p

• Like
Waarderingen: Italio90
Huisarts voelde een heel klein balletje onder mn tepel. Moest het nog maar even aankijken.. vond het niet zorgelijk

Huisarts voelde een heel klein balletje onder mn tepel. Moest het nog maar even aankijken.. vond het niet zorgelijk
Zolang het niet medisch is vindt een HA het zeker niet zorgelijk. Maar cosmetisch gezien word je er natuurlijk niet vrolijk van als je als man zijnde met vrouwentieten rondloopt. Heeft een HA verder geen boodschap aan.

Ze hebben vanwege de knobbel uiteindelijk een scan gemaakt. Was niks te zien kwa borstvorming oid

Terug
Naar boven