XXL Nutrition

beginnende injectie kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

langekerel

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2008
Berichten
13
Waardering
0
Hallo medesporters..

Ik train nu jaartje of 6 nu. Ben 2 meter, 100 en ong 13% vet. Nu heb ik in het verleden wel aantal kuurtjes gedaan. Helaas waren dit de verkeerde zoals dboll en winstrol only. Nu zit ik er overna te denken om een keer aan de injects te gaan. Ben erachter gekomen dat dboll en winstrol alleen maar tijdelijk is waar je niks mee opschiet.

Wat zou een leuke beginnerskuur kunnen zijn voor nadat ik deze 2 al gebruikt heb aantal malen waarop ik nog leuk zou kunnen groeien. Wil met deze kuur toch wat leuke kg´s bijkrijgen maar mijn vet te te hoog laten oplopen.

Zoiezo zat ik aan te denken op test e: 500 mg per week. Wat zou ik hierbij kunnen nemen of zou ik het gewoon hierbij kunnen laten?

alvast bedankt...
 
500 test week1/12
200 of 400 deca week1/10

Zijn altijd mooie kuurtjes, let wel op de side's van deca !

Misschien toch beter met 200 mg beginnen.


Zet je er ook orals bij ?
 
deca wil ik er eignelijk niet inzetten. Ken aantal mensen die behoorlijke dip hierna kreeg. Deca en test is tohc meer echt voor de bulk. Wil zelf gewoon wat lean massa bij. Zelf zat ik aan winstrol tabs erbij te denken op ong 40 a 50 mg per dag...
 
deca wil ik er eignelijk niet inzetten. Ken aantal mensen die behoorlijke dip hierna kreeg. Deca en test is tohc meer echt voor de bulk. Wil zelf gewoon wat lean massa bij. Zelf zat ik aan winstrol tabs erbij te denken op ong 40 a 50 mg per dag...

okej, dan lijkt me 500 test en 40 mg winstrol een mooie kuur voor je.
 
500mg Test E e 5d. voor 10-12 weken 10 dagen na laatste inject begin je je nakuur.
Hou je voedsel schoon en pas je training aan. kickstart is niet nodig met Winny of Dbol.
 
hey man verstandig dat je de tabs only wilt laten voor wat het is en met injects aan de slag wil gaan. Mijn visie is dat elke kuur moet bestaan uit een basis van in ieder geval een testosteron soort. je wilt geen deca nemen vanwege de dip die je kan krijgen, die kan je inderdaad krijgen

ik zou naast de test dan een 19 nor androgeen zetten zoals tren enantaat. sluit ook beter aan bij je doel lean massa

een mooie kuur in jouw geval is dan ook:

wk 1 t/m 10: 500 mg test enantaat + 200 mg tren enantaat

daarnaast natuurlijk vanaf week 13 je nakuur zoals altijd.

succes man met wat je gaat doen! :)
 
Back
Naar boven