Fitness Seller

[Beginner] Bredere Armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stand Up

Novice
Lid geworden
9 mei 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
61kg
Hallo, ik ben 16 jaar, vaak word er aan mij gevraagt waar ik train terwijl ik helemaal nergens train en dan vinden ze het bestwel gek dat ik een gespierd bovenlichaam heb.

Alleen ik vind van mezelf dat ik kleine armen heb, ik heb pas geleden halters gekocht en doe setjes van 15 met 8 kilo 3x en 3 maals per dag voor het eten, en in de ochtend eet ik 3 broodjes met hagelslag en een kom volle yoghurt met een lepeltje suiker, in de middag 3 broodjes met hagelslag en tonijn in blik (Olie) en dan in de avond wat de pot schaft.

Hebben jullie enige tips waarmee ik mezelf een boost kan geven zodat het allemaal wat sneller gaat kwa spiergroei? ik probeer echt voor het effect te gaan dat mensen aan me gaan vragen hoe ik opeens zulke grote armen kom :p

Ik had al in gedachte om wat eiwit shakes te halen. Wat denken jullie?
 
Sticky's kut.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Stap 1: Join een gym.
Stap 2: Veel eten, Een paar broodjes op een dag red je het niet mee. Denk aan havermout, eieren (niet 1 gekookt eitje bij het ontbijt maar gewoon 6), tonijn, kipfilet, rijst etc.
Stap 3: Terwijl je bezig bent veel kennis vergaren over trainen en voeding en dit in de praktijk brengen.
 
op www.beachboy.nl staat echt onwijs veel info over hoe je snel siXxpack en grote armSz kan krijgen.
 
Wat hun zeggen zijn wel goede tips, denk alleen niet dat je "een gespierd bovenlichaam" hebt met 61kg
 
Fotooo!


Ga gewoon naar een gym en train daar alles
 
Hey, wtf man.



Ben 69 kilo heb vandaag nog me gewicht gemeten, 61 kilo was wat ik me nog voor het laatst herrinerde
Nice 69 bij jou lengte is goed

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Stap 1: Join een gym.
Stap 2: Veel eten, Een paar broodjes op een dag red je het niet mee. Denk aan havermout, eieren (niet 1 gekookt eitje bij het ontbijt maar gewoon 6), tonijn, kipfilet, rijst etc.
Stap 3: Terwijl je bezig bent veel kennis vergaren over trainen en voeding en dit in de praktijk brengen.

Jij bent ripped als de fuck man
 

Haha had 't zelf nog niet eens gezien xD

@TS: "Hebben jullie enige tips waarmee ik mezelf een boost kan geven zodat het allemaal wat sneller gaat kwa spiergroei? ik probeer echt voor het effect te gaan dat mensen aan me gaan vragen hoe ik opeens zulke grote armen kom "

Zo gaan echt weinig mensen je hier serieus nemen... Train gewoon heel je lichaam
 
Back
Naar boven