Fitness Seller

Beginner die smeekt om hulp !

Bezoekers in dit topic

Bijna veertiger en lang genoeg lui geweest.
Altijd rond 58 kg gewogen en sedert 5 jaar langzaamaan beginnen bijkomen. Weeg nu 67 kg! Niet echt dik te noemen, maar 't zou allemaal strakker en slanker mogen. Mijn buik heeft een vetlaagje net zoals m'n knieën (die zijn hopeloos, heb zelfs liposculptuur overwogen:o). Mijn bips en billen mogen strakker en geprononceerder. Ik wil er iets aan doen en niet opgeven na een maand omdat ik geen resultaat zie.

Heb hier al enkele voorbeelden gezien van doorzetters en vind sommige resultaten adembenemend. Ik zou ten eerste al willen zeker weten dat als ik 3x in de week een uurtje oefeningen doe, ik zichtbaar resultaat zal hebben. Kan ik op korte tijd al resultaat zien?

Ik zou dus graag van vrouwen die in hetzelfde geval zaten raad willen qua oefeningen, hoeveelheid, voeding. Ik ken niks van KT en voeding daaromtrent dus algemene informatie zou welkom zijn. Ik kan dan gerust af- of opbouwen naargelang de ondervindingen.

Ik wil vooral mijn lichaam strakker (armen steviger, buikje steviger, bips en billen steviger).
Grootste struikelblok zijn m'n knieën en benen. Daar moet hard aan gewerkt worden!
Wil beetje gespierder worden; lichtjes gespierd
Mijn conditie verbeteren en vooral VET VERBRANDEN

Ben vroeger al eens naar een fitnessclub geweest, maar ben maar 3x geweest omdat ik niet werd opgevolgd en ik niet echt een doorzetter ben :(

Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen, ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn !

Alvast bedankt voor raad/tips.

Maak alsjeblieft een eigen topic aan, dan blijft de boel overzichtelijk.
 
Back
Naar boven