MuscleMeat

Beginner en proces ervaring van anderen

Bezoekers in dit topic

MMP1000

Novice
Lid geworden
28 jul 2014
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
57kg
Beste forum leden,

Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met sporten met het doel om wat spieren te ontwikkelen, maar had weinig keuze en moest het minderen om mijn studie en baan wat dragelijker te maken. Ik had in die tijd altijd al wel een bepaald idee van wat me een mooi streven leek en dat was ongeveer zoals dat op deze foto's: http://goo.by/wpeXJy
Helaas heb ik dit echter niet meer bereikt.

Na die jaren ben ik weer bij het begin met de spieren (wat ik best prettig vind, dan kan ik direct vanaf het begin beginnen). Hiermee bedoel ik dat ik nog geen grote spieren heb en best wel tenger ben.


:EDIT: Voor de zekerheid heb ik hierbij een foto van mijn lichaam gemaakt: http://www.dropbox.com/s/llsjmo3zymw2h79/Foto_L_01.jpg

Ik ben van plan om te gaan beginnen met een verbeterd rooster en een van mijn kennissen die wat meer bezig was met body builden vertelde me dat ik het lichaam had dat snelle oefeningen prettiger vond. Hij was zo vriendelijk om een rooster te maken (wat ik later ook nog even zal laten controleren voor de zekerheid).

Het idee van dat rooster was dus in totaal met cardio: 10 minuten fietsen en 15 minuten cross trainer
Alles met krachttraining was het bijv.:
1 x 20 herhalingen
1 x 15 ''
1 x 10 ''

Met andere woorden dus; steeds wat minder herhalingen na elke "ronde" (weet de echte term hiervoor even niet meer, sorry) afbouwend en momenteel nog niet (uiteraard) hoger dan ongeveer 30 herhalingen.


En ik vroeg me gewoon eens af; hoe lang zou het ongeveer kunnen kosten voor een tenger persoon (zoals ik in dit geval) om het lichaam te krijgen van zo iemand als het voorbeeld dat ik eerder gaf in dit bericht?



Daarbij komt nog dat ik helemaal geen haast heb om zo'n soort spiermassa te krijgen en ik ben me ervan bewust dat het er bij mij heel anders uit zou kunnen gaan zien. Ik ben gewoon benieuwd hoe lang zoiets ongeveer zou kunnen duren.

Alvast bedankt!


,Michel
 
Laatst bewerkt:
Post eens wat pics van jezelf, zodat we kunnen zien hoe je er nu dan uitziet... als je heel droog bent nu al, dan kan je zo'n fysiek in een 3 - tal jaar wel bereiken denk ik.
 
Post eens wat pics van jezelf, zodat we kunnen zien hoe je er nu dan uitziet... als je heel droog bent nu al, dan kan je zo'n fysiek in een 3 - tal jaar wel bereiken denk ik.

Met de juiste kuur wel in 3 jaar ja.

Als je al tenger bent stoppen met cardio en een degelijk voedingsschema opstellen.
Hou de herhalingen tussen de 3 en 12 maar begin met een schema zoals stronglifts.
 
Hoezo vind uw lichaam snelle oefeningen prettiger? En wat zijn snelle oefeningen dan ???
 
Post eens wat pics van jezelf, zodat we kunnen zien hoe je er nu dan uitziet... als je heel droog bent nu al, dan kan je zo'n fysiek in een 3 - tal jaar wel bereiken denk ik.

Klopt, dat is inderdaad wel wat makkelijker. Dit is hoe ik er momenteel uit zie: http://www.dropbox.com/s/llsjmo3zymw2h79/Foto_L_01.jpg

Ik wordt daarbij vaak omschreven als 'tenger' maar dit kan wellicht ook komen door verschillende kleding stukken die ik draag.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Met de juiste kuur wel in 3 jaar ja.

Als je al tenger bent stoppen met cardio en een degelijk voedingsschema opstellen.
Hou de herhalingen tussen de 3 en 12 maar begin met een schema zoals stronglifts.

Dan zal ik Stronglifts ook even in de gaten houden, bedankt :)

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Hoezo vind uw lichaam snelle oefeningen prettiger? En wat zijn snelle oefeningen dan ???

Het werd mij verteld dat ik ongeveer het lichaam zou hebben dat snelle oefeningen prettiger zou vinden. Zelf wil ik dat eerst nog wel even bewijzen, want misschien is dat ook wel helemaal niet de manier die mijn lichaam prettig vind.
 
Back
Naar boven