Fitness Seller

Beginner heeft hulp nodig.

Bezoekers in dit topic

Luyk

Novice
Lid geworden
23 feb 2012
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
79kg
Ik ben nu al denk ik zo'n 3 maanden bezig met naar de sportschool gaan. Ik ga gemiddeld zo'n 3 keer per week. Nu ben ik in kracht wel wat toegenomen maar kwa vorm gebeurt er niet veel. Dit werkt niet echt motiverend moet ik zeggen. Dus begin ik mezelf af te vragen of ik dingen goed doe. Is het verstandig om supplementen te gebruiken om dingen beter te stimuleren?(neem nu niks)
Ik heb een beetje op het internet zitten zoeken en dit wou ik misschien gaan proberen: http://www.bodybuilding.com/fun/kris-gethin-12-week-daily-trainer-intro.html Is dit goed? verstandig? of zijn er betere oplossingen voor mij?

Alvast bedankt
 
Ik moet het nooit zo hebben van die voor/na plaatjes en die uitstraling dat je met weinig moeite gespierd kan worden. Als je elke spiergroep 1x per week zo zwaar mogelijk aanpakt moet je resultaat hebben. Ik train toevallig ook ongeveer 3 maanden en zie bij armen, benen en borst al duidelijk resultaat.

Supplementen lijken me onnodig, als je gewoon veel eiwit en koolhydraten binnenkrijgt hoef je imo echt geen supplementen te gebruiken. Eet je vooral na de training vol met o.a. pinda's/kwark/eieren/pasta etc.

Post eens je (voedings) schema misschien kan ik daar wat meer mee.
 
Kwa voedings schema doe ik eigenlijk niks speciaals. Waarschijnlijk kan ik daar veel op winnen als ik dat een beetje aanpak. Het enigste wat ik eigenlijk doe ik veel water drinken en een banaan na het sporten.(als er een ligt). Heb je tips voor me of dingen die goed zijn om door te lezen?
 
Als je nieuw bent is het belangrijk om veel stickies door te lezen. Ga zo een beetje speuren in de forum.

Oefeningen
Trainingsschema's & Programma's
Vetverlies en Conditietraining
Trainingsmateriaal
Voeding
Supplementen
 
Een banaan na het sporten en meer niet? Je moet minstens een groot bord pasta en een halve liter kwark wegwerken om iets te bereiken.

En ik heb eerlijkgezegd ook geen voedingsschema omdat mijn moeder niet bereid is om meer dan alleen kwark te kopen en de avondmaaltijden soms verschillen. Als er flink wat overschiet kan ik me daar tegoed aan doen na de training en als er niets van over schiet moet ik het zien te rooien met eieren/snijkoek/brinta etc.

Kan je eens je trainnigs schema posten, ben wel benieuwd...

Ohja, en lees de stickies.
 
Mijn moeder zal ook niet bereid zijn om speciaal voor mij dingen te gaan koken. Maar ze zal wel voor kwark willen zorgen. Maar omdat ik meestal direct na sporten mijn avond maal kan eten denk ik dat dit al gescheeld of heb ik dat verkeerd.
 
Gewoon mee met je moeder gaan winkele en je voeding in de kar gooie :D en voor de rest sticky's leze en beginne uit rekenen en je voedingsschemamake :)
 
Back
Naar boven