AndroidHealthClinic

Beginner heeft hulp nodig. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vejel

Cool Novice
Lid geworden
20 nov 2013
Berichten
31
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
68kg
Ik heb hier een paar maand geleden al rond gehangen maar door een ongeval ben ik niet kunnen starten met fitness. Nou ben ik weer (volledig?) herstelt en ben ik opzoek naar mensen die mij opweg kunnen helpen.

Hier even paar stats.

Leeftijd: 20
Lengte: 175 cm
Gewicht: 68Kg
Vetpercentage denk ik ergens tussen 15-20%

Omdat ik dus net dat ongeval heb gehad zou ik graag rustig opbouwen. Ik vroeg me af of dit een goed vertrek punt is (gecombineerd met wat condietraining)? http://forum.dutchbodybuilding.com/...or-startende-kinderen-tieners-vrouwen-148533/ Als ik dit even kan vol houden ben ik wel van plan om een gym abbo te nemen.

Graag zou ik ook weten hoe ik het best aan een voedingsschema begin.

Dit is wat ik paar maand geleden had, kan iemand dit bekijken en wat aanpassingen maken?

Morgend:
- 250ml magere melk (10g E // 13g K // 0g V)
- 60gr havermout (8g E // 35g K // 6g V)
- 1 Schep whey (22g E // 2.g K // 2g V)

40g E - 50g K - 8g V // 430 kcal

Tussendoortje:
- Stuk fruit (1g E // 16g K // 0g vet)
- 250ml Sinaasappelsap (2g E // 25g K // 1g V)
- 30gr walnoten (5g E // 5g K // 20g V)

8g E - 46g K - 21g V // 400 Kcal

Middag:
- 4 Sneetjes meergranenbrood (11g E // 55g K // 4g V)
- 40/50g kalkoenfilet plakjes (10g E // 0.5g K // 1.5g V)

21g E - 55g K - 6g V // 358 Kcal

Tussendoortje:
- Stuk fruit (1g E // 16g K // 0g vet)
- 250ml Sinaasappelsap (2g E // 25g K // 1g V)
- 30gr walnoten (5g E // 5g K // 20g V)

8g E - 46g K - 20gV // 400Kcal

Avond: (Meestal wat de pot schaft, ik probeer er wel een betje op te letten)
- 80g Zilvervliesrijst (2.5g E // 21g K // 1g V)
- 100g Kipfilet (30g E // 0g K // 4g V)
- wokgroenten
- Eetlepel olijfolie (0g E / 0g K / 15g V)

33g E - 21g K - 20g V // 400 Kcal
 
Veel succes met weer beginnen met fitness.

Ik zou eerder meteen een abbonnement op de sportschool nemen (dan hoef je die gewichten ook niet te komen enzo). Maar als je dit fijner zou vinden, het is opzich een prima schema. Ik zou eerder een programma als stronglifts 5x5 aanraden. Je begint daar ook rustig (oefeningen eerst met stang en iedere keer een beetje gewicht erbij). Dan kan in het begin ook goed aan je techniek werken.
 
Veel succes met weer beginnen met fitness.

Ik zou eerder meteen een abbonnement op de sportschool nemen (dan hoef je die gewichten ook niet te komen enzo). Maar als je dit fijner zou vinden, het is opzich een prima schema. Ik zou eerder een programma als stronglifts 5x5 aanraden. Je begint daar ook rustig (oefeningen eerst met stang en iedere keer een beetje gewicht erbij). Dan kan in het begin ook goed aan je techniek werken.

Die dumbells en een bankje heb ik hier thuis al staan, dus er hangen geen extra kosten aan vast.
 
Back
Naar boven