AndroidHealthClinic

Beginner: is dit goed voedsel

Bezoekers in dit topic

Geen cable crossovers voor je borst? En chestpress op een machine nog hierbij? Deze zijn onmisbaar en mogen in zo'n indrukwekkende rij aan oefeningen niet ontbreken.
 
Geen cable crossovers voor je borst? En chestpress op een machine nog hierbij? Deze zijn onmisbaar en mogen in zo'n indrukwekkende rij aan oefeningen niet ontbreken.

Ja is een zittende cable crossover hier doe ik vooral me onderkant borst mee. Chestpress doe ik niet en hebben we ook niet zit bij kleine sportschool vlakbij me huis ik doe 50kg bankdrukken ( bankdrukken voelt niet zo fijn en lijkt of ik beetje cheat ) daarna dumbell presses en dan met de dumbells zo zwaar mogelijk flyes en dan uiteindelijk om af te maken doe ik nog pushups voor boven/midden
 
Het zal wel enorm hard groeien allemaal, met al die oefeningen per spiergroep?

Is gewoon OK gegaan maar ik had eerst niet echt verstand van voeding dus zat toen maar rond de 1800 per dag heb nu me voeding aangepast eet nu rond de 28-2900 en al de volgende dag goede resultaten.
 
Of je pakt een bewezen full body schema.
Of je gaat voor een split schema.
Nu prop je een split schema in 1 full body dag, overkill lijkt me.
Als je je pauzes verkort tot 30sec, max 90sec, daag je je spieren ook wat meer uit en hoef je niet zo veel oefeningen te doen.
 
Oo ik had niet in de gaten dat we gingen trollen.

Uhm, Smith machine squats toevoegen om echt goed je hams aan te spreken?
 
Oo ik had niet in de gaten dat we gingen trollen.

Uhm, Smith machine squats toevoegen om echt goed je hams aan te spreken?

OP weet het toch beter
 
Gewoon rustig op me tijd squats, deadlifts, kuiten tot ik tevreden voel met paar minuten pauze tussen sets, daarna doe ik me rug 4/5 oefeningen daarna licht bankdrukken met dumbell presses en flyes daarna voor de onderkant van me borst ook flyes en dan nog paar pushups voor elk borstdeel, daarna begin ik voorkant deltoids te trainen 2 oefeningen daarna midden en dan achterkant van deltoids en dan op einde mijn triceps en biceps en dan rest van de dag goed eten natuurlijk. Maar dit heb ik nu gesplitst benen en bovenlichaam. Zal wel komen omdat ik veel oefeningen pak met wat pauzes ertussen maar het geeft me wel een voldaan gevoel.

Doe eens normaal man. Eerst even beginnen met een GOED en ZINVOL schema alvorens je het over bulken hebt. Dit gaat nergens over.
 
3 uur trainen is echt te veel. Als je echt een goed schema hebt met een paar goede compound oefeningen als basis met korte rust momenten tussen de set dan zou ik het knap vinden als je met 1,5 uur nog vrolijk rond loopt.
 
Een workout van 3 uurtjes is voor sommigen doodnormaal. Als ik om 14.00 aan mijn UB of LB workout begin zie ik wel eens gasten druk in de weer met borstjes trainen. Banken vlak, banken met dumbbelltjes, gevolgd door aanvullend wat sets pressen op de smithmachine, daarna huuuppppp met het handdoekje doorgevlogen naar de incline bank voor het schuine werk minimaal 3 a 4 setjes weer natuurlijk, daarna incline dumbbelltjes los, flyes met dumbbelltjes gevolgd door wat sets pec-deck. Als ik om 15.00 de gym weer uitloop zie ik niet dat ze hoogstwaarschijnlijk nog wat setjes cable crossovers ertegenaan gooien om e.e.a. af te toppen. En dat waren alleen nog maar de borstjes. Je kan je indenken hoe de rest van de middag eruit ziet als dit soort gasten een dagje borst/rug hebben of in dit geval een Full Body of beter gezegd Bull Fody.
In veel gevallen hebben we het hier over natty ecto's en deze openen dan na een jaar, want de resultaten blijven achter of uit, een topic in de AAS sectie "eerste kuur alle tips zijn welkom".
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven