Fitness Seller

beginner - schema

Bezoekers in topic

koekuhbakker

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
26 aug 2008
Berichten
2
Karma
0
hallo DBB'ers!

ik ben hier nieuw, en sinds gisteren begonnen met fitness(krachttraining)
nou heb ik nog geen schema oid. gister gewoon een paar oefeningen doorgenomen met de instructeur. vanochtend meteen op internet gekeken om wat info op te doen, en dat is wel aardig gelukt dacht ik. ook kwam bij een topic waar de TS allemaal geisoleerde spiergroepoefeningen had. dat werd afgeraden omdat daar niet de maximale krachtwinst etc. werd geboekt.
het voglende schema werd hem daar aangeraden:

Dag 1:
Squat
Deadlift
Benchpress
Bent over rows
Side raises
Triceps isolatie

Dag 2:
Squat
Deadlift
Military press
Dumbbell rows
Dumbbell flyes
Biceps isolatie

nou ga ik ook 2x in de week na de sportschool. is dit een goed (fullbody)schema? want wil zowel me bovenlichaam als me onderlichaam.
ik weet al dat ik goed moet gaan eten, dus daar zal ik ook mee beginnen(ben een luie student-type)

alvast bedankt!
De Koekuhbakker
 

Nopheij

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
41
Karma
0
ik zou gaan voor 3x in de week fullbody met compound oefeningen:)
2x in de week lijkt me te weinig
of rippetoe idd
 

koekuhbakker

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
26 aug 2008
Berichten
2
Karma
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4
rippetoe is denk ik niet iets voor mij aangezien ik ook nog 2x in de week 2 uur train bij volleybal, waar ik komend seizoen bij in het eerste speel en dus ook voluit daar moet gaan.
 

TheRipper

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 mei 2007
Berichten
1.957
Karma
7
Volgens mij is rippetoe makkelijker om van te recupereren dan dit schema.
 

Naar boven