XXL Nutrition

Beginner schema

Bezoekers in topic

gerard_g

Novice
Lid geworden
17 mei 2021
Berichten
1
Karma
0
Goedenavond,
Ik wil gaan beginnen met krachttrainen thuis. Nu heeft een maatje van mij een beginner schema doorgestuurd ergens van internet vandaan, en ik vroeg me af als dit een goed beginnerchema is en hoe lang ik deze mocht hij goed zijn moet volgen. Het is voor 3 dagen per week, elke dag andere training.


Training 1​

  1. Squats: 3 sets, 6-8 herhalingen per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: benen
  2. Bench press: 3 sets, 6-8 herhalingen per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: borst, triceps (armen)
  3. Bent-over row: 4 sets, 8-10 herhalingen per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: rug, biceps (armen)
  4. Shoulder press: 3 sets, 8-10 herhalingen per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: schouders
  5. Lunges: 3 sets, 8-10 herhalingen per beenper set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: benen, kuiten
  6. Planken: 3 x 30 seconden lang, 60 seconden rust na elke set
    • Spieren: buik/core

Training 2​

  1. Deadlift: 3 sets, 6-8 herhalingen per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: benen, rug (onderrug)
  2. Pullover: 3 sets, 6-8 herhalingen per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: borst, triceps (armen)
  3. Close grip bench press: 3 sets, 6-8 herhalingen per set, 60 seconden rust na elke set
    • Spieren: triceps (armen)
  4. Chest fly: 3 sets, 6-8 herhalingen per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: borst, biceps (armen)
  5. Barbell biceps curl: 3 sets, 6-8 herhalingen per set, 60 seconden rust na elke set
    • Spieren: biceps (armen)
  6. Side bend: 3 sets, 8-10 herhalingen per kant per set, 60 seconden rust na elke set
    • Spieren: buik/core

Training 3​

  1. Bulgarian split squat: 3 sets, 6-8 herhalingen per been per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: benen
  2. Pull-ups: 4 sets, 6-8 herhalingen per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: rug, biceps (armen)
  3. Incline bench press: 3 sets, 8-10 herhalingen per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: borst, triceps (armen)
  4. Arnold press: 3 sets, 8-10 herhalingen per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: schouders
  5. Reverse lunges: 3 sets, 8-10 herhalingen per been per set, 120 seconden rust na elke set
    • Spieren: benen, kuiten
  6. Planken: 3 x 30 seconden lang, 60 seconden rust na elke set
 
Laatst bewerkt:

Naar boven