MuscleMeat

Beginner trainingschema vrouw 22 jaar ( help )

Bezoekers in dit topic

noensje

Novice
Lid geworden
3 feb 2021
Berichten
1
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
27%
Hi leden!
Sinds augustus 2020 ben ik begonnen met trainen. Ik wou graag fitter worden, en sterker mentaal en fysiek. Fitness is ondertussen mijn verslaving geworden en wil hier graag meer mee gaan doen kwa foto’s, youtube, insta etc wanneer ik het gevoel heb dat ik daar klaar voor ben.

Ik heb mijzelf net gemeten kwa omt

Geslacht: vrouw
Gewicht: 71
Leeftijd: 22
Lengte: 1.75
Omtrek taille: 76
Omtrek navel: 87
Bil: 103
Bovenbeen: 63
Heup: 102
Borst: 88
Bovenarm: 30

Ik train 2 keer per week benen, ik zorg dat er altijd 3 dagen tussenzit zodat ik vol kan herstellen, wel heb ik vaak geen spierpijn
Ik train 1/2 keer per week rug
Ik train 1 keer per week armen/schouder

Trainingschema benen ziet er als volgt uit

Squat PR 100 kg
Sumo deadlift PR 80 KG
Hiptrust PR 135
Lunges doe ik tot dat ik niet meer kan
Legpress 130 kg

Verder wisselen de oefeningen wat af en de herhalingen ook omdat ik niet precies weet hoevaak ik ze moet doen, mijn vraag is dan ook hoe ik grotere en sterkere benen en billen kan krijgen omdat ik nu het gevoel heb dat mijn spieren harden zijn geworden en mijn bil vet weg is, er is dus voor mijn gevoel veel spier bij maar ze ogen hetzelfde, enkel wat strakker

Mijn bovenlichaam en vooral mn armen zijn wat voller en mn rug ook, al merk ik wel dat mijn buik droger wordt en je wat lijnen ziet. Een PT op de sportschool legde mij uit dat als ik een grotere bil / benen wil ik rond de 8 weken moet training in heel veel verzuring, koolhydraat arm moet eten en veel eiwitten, en iets onder mn behoefte zodat ik na 8 weken mn spieren kan vullen met vettig eten als een soort van ‘ bulk ‘ en het vet en de spieren zich dan op die plaatsen zetten.

Mijn vraag is dus eigenlijk, heeft er iemand tips of een goed schema, waardoor ik grotere benen en billen kan krijgen, gewoon normaal/veel kan eten en ik niet te vettig wordt op mijn buik/schouder/armen

Ik hoop dat dit bericht een beetje duidelijk is, alvast bedankt!!!
 
Je PT praat poep.

Wil je massa kweken dan moet je desbetreffende spieren trainen en zorgen voor een energieoverschot(je).
Aangezien je nog niet lang traint pas je op de mainlifts lineare verhoging toe en op de overige lifts wat random pompwerk.
 
Die pt niet naar luisteren... dat is onzin.
Afvallen is onder je onderhoud eten. Dus minder dan je verbruikt.
Kh arm is onzin. Simpelweg 500 kcal onder je onderhoud eten en trainen.
lk post zo even een link voor voeding.

Qua trainen, pak een eenvoudig programma als beginner. Een simpele 5x5 stronglift of starting strength. Train je hele lijf gelijkmatig. Train met progressive overload . Dus steeds wat zwaarder.
 
Als alternatief op al genoemde programma's:

Strong Curves

Daar zijn ze op Reddit enthousiast over.

Voor voeding gewoon de basisprincipes volgen, als beginner geen zorgen maken dat je zou moeten kiezen tussen bulk en cut.
 
Die pt niet naar luisteren... dat is onzin.
Afvallen is onder je onderhoud eten. Dus minder dan je verbruikt.
Kh arm is onzin. Simpelweg 500 kcal onder je onderhoud eten en trainen.
lk post zo even een link voor voeding.

Qua trainen, pak een eenvoudig programma als beginner. Een simpele 5x5 stronglift of starting strength. Train je hele lijf gelijkmatig. Train met progressive overload . Dus steeds wat zwaarder.

Waarom SL of SS. Denk je dat dit bij haar doeleinden past?

Ik heb eigenlijk nog nooit trainingen van jou gezien, ga je ooit eens loggen of train je niet? Wat zijn je stats?
 
Waarom SL of SS. Denk je dat dit bij haar doeleinden past?

Ik heb eigenlijk nog nooit trainingen van jou gezien, ga je ooit eens loggen of train je niet? Wat zijn je stats?

marina1975 waarom ontwijk jij mijn vragen altijd?
 
Mijn bovenlichaam en vooral mn armen zijn wat voller en mn rug ook, al merk ik wel dat mijn buik droger wordt en je wat lijnen ziet. Een PT op de sportschool legde mij uit dat als ik een grotere bil / benen wil ik rond de 8 weken moet training in heel veel verzuring, koolhydraat arm moet eten en veel eiwitten, en iets onder mn behoefte zodat ik na 8 weken mn spieren kan vullen met vettig eten als een soort van ‘ bulk ‘ en het vet en de spieren zich dan op die plaatsen zetten.

Excuse Me Reaction GIF by Mashable
 
Terug on topic.

too much oops GIF by SkinnyPop
 
Noensje is een troll.
 
Back
Naar boven