AndroidHealthClinic

Beginner - Vakantie oefening(en) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

An0nymuis

Novice
Lid geworden
18 dec 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
50kg
Vetpercentage
1%
Hallo beste mensen,

Ik ga op vakantie over een paar dagen met mijn ouders, ik weet zeker dat ik mij daar ga vervelen dus ik wil beginnen met spieren kweken.

Wat voor oefeningen raden jullie mij aan? En hoe vaak per dag en op welke dagen moet ik die doen? Ik ga ongeveer voor 4 weken weg.

Ik weeg 58 kilo en ben 1.73m, ik wil ook graag aankomen, zijn er mensen die ervaring hebben met weight gainers? Want het zou mooi zijn als jullie een goed werkende weight gainer weten.

Dankjewel!
 
Aankomen = meer eten dan je onderhoud, weightgainer is overbodig, en vooral zonde van je geld als je je kcals niet tracked.
 
Gewoon goed eten. Weightgainers zijn echt niet nodig als je geen 5k kCal per dag naar binnen moet werken.
Onderhoud uitrekenen, en dan zorgen dat je daar boven gaat eten. Probeer ~2-2.5g eiwit, 1g vet per kg lichaamsgewicht aan te houden. De rest vul je aan met carbs.

5x5 stronglifts zijn een goede start wat betreft schema. Maar ligt er nogal aan wat je tot je beschikking hebt op je vakantie adres.


Succes!:lifter:
 
Gewoon goed eten, als je daar een sportschool tot je beschikking hebt zou ik inderdaad iets van stronglifts doen. Anders bodyweight oefeningen. Als je nog niet eerder gesport hebt kun je gewoon pushups, pullups, lunges, bodyweight squats enzo doen , kun je gewoon lekker buiten doen en is best leuk
 
Weightgainer zelf maken.
Melk/yoghurt/chocomelk + havermout + cacao + kaneel + evt whey in een smaakje + scheutje olie of lepel pindakaas en als je het lekker vind zonnebloempitten/pompoenpitten erdoor en schuiven maar. Goedkoop en lekker.
 
Hoe lang du
Hallo beste mensen,

Ik ga op vakantie over een paar dagen met mijn ouders, ik weet zeker dat ik mij daar ga vervelen dus ik wil beginnen met spieren kweken.

Wat voor oefeningen raden jullie mij aan? En hoe vaak per dag en op welke dagen moet ik die doen? Ik ga ongeveer voor 4 weken weg.

Ik weeg 58 kilo en ben 1.73m, ik wil ook graag aankomen, zijn er mensen die ervaring hebben met weight gainers? Want het zou mooi zijn als jullie een goed werkende weight gainer weten.

Dankjewel!

Hoelang duurd je vakantie dat je in die periode wil beginnen met spieren kweken?
 
Ben je van plan om naar een sportschool te gaan terwijl je op vakantie bent? Of worden het pull-ups aan een palmboom?
 
Back
Naar boven