AndroidHealthClinic

Beginner vraagt voedingsadvies! :)

Bezoekers in dit topic

Am_Nightmare

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
29
Waardering
0
Hallo allemaal!

Ik ben twee weken geleden in de sportschool aan de slag gegaan en train nu 3 keer per week.
Tot nu toe heb ik steeds alle spiergroepen getrained op elke dag (ma, wo, vr) en nadat ik gehoord heb dat dit niet optimaal was, heb ik de hand weten te leggen op een (naar ik denk) goed schema.
Ik train zo'n 70-90 minuten per dag, 3 dagen in de week dus. Ik ben 1.82 en weeg 80KG, mijn BF% weet ik helaas niet.

Maar nu mijn grote vraag; Ik wil een voedingsschema gaan volgen. Wie wil mij helpen dat op te zetten? Ik zie dat er veel ervaren mensen hier rondlopen.

Ik eet nu 3 x 2 boterhammen per dag, avondeten, en 's avonds laat 2 stuks fruit. Daarnaast drink ik ruim een liter melk per dag en veel water. Ik neem aan dat dit veel te weinig is dus :D
Ik neem ook aan dat ik op trainingsdagen anders moet eten als op 'gewone' dagen?

Ik hoop dat iemand mij wil helpen. Alvast hartelijk bedankt!
 
Verdubbel het aantal boterhammen, neem een bakje kwark elke dag, wat meer avond eten, s'avonds nog wat kwark en dan ben je al op de goede weg...dan kan je het langzaam verhogen....Maar wel eerst natuurlijk langzaam opbouwen.
Kijk in de sticky thread van admin hoe je dit kan doen..


P.S Probeer ook nog een whey shake na je training te nemen
 
Thanx! :) En dat dan elke dag of alleen op trainingsdagen?
 
elke dag, op trainings dagen kan je evt wat meer eten..
 
Ga is een keer als je tijd heb een schema voor jezelf maken, op tijdstip wanneer je inneemt, hoeveelheid, aantal kcal, eiwit, khd en vetten. Heb ik ook gedaan, plaats je schema op het forum en je krijgt vanzelf opmerkingen wat wel en wat niet moet.

Hier voorbeeld van mij (cut) schema, dus als jij wil groeien moet je nog aardig wat meer khd erbij nemen en veel meet kcal.
Suc6

[Abeelding niet meer beschikbaar] Eetschema
 
Back
Naar boven